Sunday, March 10, 2013






“General Operation Force (Pasukan Gerakan Am) untuk lawan komunis dulu. You do not need, okay, General Operation Force now. Komunis semua, Chin Peng pun BN tak bagi mai balik Malaysia. Okay? So you do not need anymore General Operation Forces. Polis dah cukup. You hanya perlu mansuhkan Special Branch (Cawangan Khas)” - NURUL IZZAH.

Dua orang anggota pasukan keselatan dari Pasukan Gerakan Am (PGS) telah terkorban akibat serangan pengganas Sulu Jamalul Kiram III. Puteri kesayangan Anwar Ibrahim ini memperlekehkan pengorbanan dua anggota PGA ini ... kewujudan mereka langsung tidak diperlukan lagi.

Pasukan Gerakan Am hanya untuk lawan komunis, jadi bila komunis dah takda, Pasukan Gerakan Am wajib dibubarkan - NURUL IZZAH.





Rakyat wajib nilaikan setiap perlakuan, tutur bicara dan tingkah laku pemimpin politik pembangkang berikutan dari tragedi Lahad Datu. Baik dari Tian Chua, Khalid Samad hinggalah kepada anak Anwar Ibrahim ini ...

Isu keselamatan negara dipolitikkan demi sokongan dan undi untuk pembangkang ...



22 comments:

Anonymous said...

Bila orang bodoh pilih perempuan bangang jadi wakil rakyat itulah jadinya

Anonymous said...

wahhh...kemain lagi dia sokong chin peng !!

agama dah dijual bila membenarkan orang islam pilih agama lepas umur 18..demi undi kristian,jual kalimah ALLAH...

ADAKAH NURUL TAK PERLU UNDI MELAYU?
SURUH BAPAK KO GI SABAH SEKARANG JIKA DIA TAK ADA KONSPIRASI DENGAN KIRAM HARAMJADAH !!

gen2felda

Anonymous said...

izzah sendiri pun bukan wakil rakyat yang baik..harap kronisme dgn bapak dia je

Anonymous said...

yang cakap macam tu pun kominis.tangkap aja lah

Anonymous said...

Pn Nurul Izzah, sok kalau PR perintah, katakanlah, aku doakan kalah.. yg jaga keselamatan negara tu, yg jaga keselamatan engkau seisi keluarga kan polis.. tak tahulah kalau kau ni bekenan nak panggil gangster lak atau perompak ke.. kahkahkah..cakap ngkau ni org Tg Rambutan pun gelak.. kahkahkhkahkahka

Anonymous said...

Sial punya perempuan! Cuba kau pergi lahad datu angkat senjata gadai nyawa demi Malaysia!
Kau menghina abang sulung saya dan wira negara lain yg berjuang di lahad datu saat ini....?Sial kau!!!!!!!

Anonymous said...

BODOH PUNYA ANAK SETAN IZZAH NI!!

KOMINIS SKARANG DAH MASOK BANDAR LAH BODOH!!!

LIM KIT SIALAN ITU LAH KETUA KOMINIS NYA !!!

BODOH MCM LEMBU SI ANAK SETAN IZZAH NI!!!

Anonymous said...

Tak ada button share ke? Susah la nak share....

Anonymous said...

sial punya manusia.korang nak ceramah pegi lahad datu jangan nak memekak kat semenanjung je ....siaaaaaallllllllllllll.pada penyokong pkr korang pun sama-sama jadi sialll macam anak haramjadah nuar berahi ni

Anonymous said...

Brapa bah umur ni perempuan ni!!!!
KURANG AJARRR!!!!!
Mari kau sini Lahad datu!! Ganti wira2 negara kita yang disiksa pengganas tanpa perikemamusiaan!!!!
Kau ingat apa yang kami hadapi di Sabah perkara remeh????
KURANG AJAR!!!!!!!

Zainuddin Ismail said...

izah jom p lahad datu......kita p perang....

mesra loan said...

Izzah bodoh. Ckp guna lutut

Anonymous said...

Izzah..its not totally OKAY!!!!

Anonymous said...

apa yg lu nak harapkan bdak yg lahir hasil DNA taik sukma bercampoq dgn air mani bapak dia...

sbb tu pemikiran bdak ni mmg mcm taikkk...

Anonymous said...

barang baek beb dia ni..mantap gler..tp sayang otak dia bodoh mcm bpk dia..perangai pon mcm syalllll...

sm4 said...

Terlebih bangang tino ni..tula jd lau mak bpk kawin lari..dpt ank bingai cmni..

Anonymous said...

Wakil rakyat yang tak bertamadun,akai letak kat tundun dia.

syarip alam wira said...

Amboi sedap nya bercakap xpelah mungkin kamu ni bukan islam dan bukan orang melayu.orang kita melayu xada pakai bahasa sampah.keturunan melayu kaya dengan budaya sopan santun dan berbudi bahasa.Nurul Izzah yang memberi ucapan,tak kedengaran pun satu ayat yang melimparkan cachian dan menghina.Apapun pada usia mudah dia dah bergelar wakil rakyat.kalaulah dia ini bodoh dan bangang tak mungkin dia berada pada tahap dimana beliau berrada sekarang ni.

Anonymous said...

Dia bodoh...yg sokong dia lagi bodoh...hahahaha

syarip alam wira said...

Syabas!!penyokong najib semuanya bijak,bijak pandai dan bersekolah tinggi.ok!


Anonymous said...

Hello syarip.
Yes saya memang bukan melayu. Saya anak jati Sabah. Saya kadazan tulin. Namun semangat 1Malaysia sudah jadi darah daging saya selama 48 tahun hidup as Malaysian. Saya pencinta keamanan dan kesejahteraan manusia. Saya tak kisah sangat bab politik ni..namun apabila polis kita dibunuh dengan kejam tanpa perikemanusiaan...saya jadi sangat sensitf bila ada orang Malaysia yang tidak tahu menjaga hati sesama kita apatah lagi memandang remeh kepada perjuangan wira-wira kita yang sanggup mati demi kita.....

Anonymous said...

Maaf, saya seorg yg neurtal, tpsysgt x setuju dgn kenyataan ini... Benar, pga atu dulu dikenali pasukan polis hutan ditubuhkan utk lawan komunis, tpmbukan itu saja tugasnya... Komunis bukan satunya pengganas atauancaman boleh wujud... Berckp tanpa akal inilahjdnya... Tentera,pga n polis spt insuran bg seseorang... Kita x tahu bila kita sakit... Tpbila dh masuk hospital baru nkambikinsuranape gunanya... Xkn nk tunggu diserangpenjenayah bru nk tubuhkan balik... Ingt boleh training seharidua ke? Tentera akan guna carayg keras, polis pula lebih gunakan cr yg lembut... Pga atau polis hutan adalah mempunyaimkemahiran utkdeal dgnorg awam ttp mempunyaikemampuan terhad untuk bertindak sendirian spt pasukan tentera ... Jgn ckpklau x tahu fakta izzah...