Tuesday, March 5, 2013

Akan Berulang Lagikah SKANDAL TABUNG MEMALI ? ... PAS Masih Terus Mengambil Kesempatan






Rakyat Malaysia digesa agar tidak tertipu dengan SKIM TABUNG OPS PULUN PAS ini.



Rakyat Malaysia yang prihatin yang ingin menghulurkan bantuan kepada balu-balu dan anak-anak mangsa terkorban dan cedera dalam insiden pencerobohan di Sabah boleh berbuat demikian TABUNG KEBAJIKAN PDRM.


Nombor Akaun Maybank: 564100004646
Atau sumbangan cek boleh dihantar terus kepada Pegawai Kebajikan Pasukan Bukit Aman, Kuala Lumpur.
Slip bank sumbangan boleh dikirim kepada Pegawai Kebajikan Pasukan di alamat Tingkat 26, Menara 2, 50560, Kuala Lumpur,

Emel : kebajikan_ba@rmp.gov.my
Faks : 03-26912501.

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi talian 03-22668036/8038. 

PDRM mengucapkan ribuan terima kasih di atas keprihatinan warga Malaysia yang ingin menghulurkan bantuan kewangan untuk meringankan beban keluarga perwira-perwira yang terkorban. - PDRM 


Rakyat Malaysia dinasihatkan jangan terpedaya dengan taktik murahan PAS ini.

Takut nanti digelar AYAM dan LEMBU jika mempertikaikan ke mana hasil kutipan derma PAS ini disalurkan.





13 comments:

Anonymous said...

Kalo pasal duit sepantas kilat PAS mnggerakkn usaha....tabung wet memali lenyap..tabung lebuhraya pon dah ntah kemana..tabung milo setiap ari di tadah...

Yg nampak berganti gaya idop pemimpin2 dan penceramah PAS ...yg nama mrk di gunakan utk bermacam jenis tabong dok macam tuuuuu jugak....

Agaknya tabung PAS tuh bocor , n ajis lupe nak tampal..

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

KAH..KAH..KAH..KAH..KAHH

POS YANG TERBAIK DARI BRO !!

KAH..KAH..KAH..KAHH

TAHNIAH !! BRO !!

OP ! PULUN SAKAN !! OP PAS YANG PALING SESUAI !!

KAH..KAH..KAH.KAHH

Anonymous said...

Boleh percya ke ni?

Anonymous said...

Ini satu peluang skim cepat kaya... 10% untuk tabung perajurit, 90% untuk pengurusan tabung... Aku kaya

Anonymous said...

betul la bro.. pasal duit pas paling cekap dan amanah...

lepas tu duit hilang entah kemana.. kalau dihulurkan pun tak seberapa cuma sebagai simbolik konon2nya keperihatinan pas tapi bakinya jgn tanya nanti tak bau syorga...

iye la.. org lain menderma pas pun nak menderma jugak.. nak tumpang glamer...

tapi yg musykil tu, pas kata polis ni anjing kerajaan, pengkianat negara pejuang negara bagi pas kominis, yg tendang terajang polis pun puak2 pas, yg kata polis ni zalim pun puak2 pas dan berbagai2 lagi penghinaan pas anugerahkan pada polis.. tapi sekarang kenapa tetiba nak ambik berat plak.. pelik tuu...
mungkin pas dah lupa tapi pihak polis tak lupa penghinaan tu...

pada parti pas tak payah lah buat wayang cina ala2 dap tu..

psstt.. nanti kita tengok berapa hinget pas bagi pada keluarga polis tu.. dan selebihnya dok mana.. tapi pas akan kata derma tak dapat sambutan pulak sbb tu dapat sumbang sikit je... dah tau dah.. yg penting nak tumpang nama

Anonymous said...

Patut dah susah cari tin milo kosong skg.

Anonymous said...

tkpela pengikut2 pas nie otak tahap bahlol al bengap...bia je sbb mereka yg rela diperbongokkan pemimpin2 yg mereka gelar ostad,tok guru,ularmak....

Anonymous said...

Nak buat kutipan Mangsa Lahad Datu pula ke. Tak cukup lagi ke derma Mangsa Mamali dulu. Ni gerenti tak akan di audit punya nih. Banyak mane duit terima, dari tabung mane dan kemana ia keluar, semua nya tak akan di audit. So ape lagi.... Songlap lah.

Anonymous said...

Aku sokong kau....hahahahahha

Anonymous said...

Betul ke duit tu nak dibagikan kat Polis DiRaja Malaysia? atau Unit Amal nya, hahahahahahahahahaha, atau tuk kempen pilihanraya PAS, hahahahahaha @ nak bagi kat mana2lah, hahahaaaaaaaaaaaaaaa.

Anonymous said...

Anggota Keselamtan berhati2 dgn pemberian dari puak khawarij PAS ni, nanti jadi ayam n lembu kalau ambik duit dari mereka. Ndak2 yg tukang hulur tu Nik Aziz , kihkihkih

Anonymous said...

Halo kawan, mana piligi parti Dog And Pig? x mau bikin tabung kah? lu cina manyak sinang luluk dlm ini negala.. manyak hapi2.. manyak makan2..manyak kaya looo.. lu olang tatak ala komen ha?. lu takut ka?.. lu tiam2 titon haa, lu bisnes tatak untung ka?.. ha lu kasi pikir betut2.. ini negala kalau ini mcm..lu mau piligi mana ma? piligi mana?

Anonymous said...

Satu untuk dorg... dua pun untuk dorg.. sume utk dorg ja tu..ish.. ish.. ish..