Saturday, March 16, 2013




Wanginya bau ketiak Datuk Seri ... Errkkk !


Ohhh Darling, I Love you ...


KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH ... KEMBANG TEKAK AKU, SIAL KO ANWAR IBRAHIM



Jika menurut pengamatan secara sekali imbas. Rasa-rasanya JAMBU Y yang memberi kalungan bunga dibawah ini adalah teman GONCANG Anwar Ibrahim



Macam biasalah jawapan standard pembangkang ...

Ini semua KONSPIRASI UMNO perangkap Anwar main jubor JAMBU Y
Sidang Media Tergempar Wan Azizah "Itu Bukan Anuar ... Itu Bukan Anuar"
Rakaman Video Hitam Putih, Bukan Colour
Hadi Awang Keluar Lagi Kenyataan Rasmi "Video Ni Bukan Besi, Ini Video Plastik ... Tak Boleh Jadi Saksi".
Rakaman Video Hasil Ciptaan Lucasfilm, Pixar Studio ...
Kote Anwar Bengkok ... Kote Lelaki Dalam Video Ni Lurus



Apapun, kita tunggu lah video nya. Kembang Tekak Sialllllllll ....



7 comments:

Anonymous said...

Anonymous said...
Jom nyanyi

Tanya sama pokok
Apa sebab goyang
Nanti jawab pokok
Anwar yang goncang

Tanya sama nuar
Apa sebab goncang
Nanti jawab nuar
Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

corus

(Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

Awwuuu ... awuuuu...

(repeat)

corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

Anonymous said...

“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

- Hj. Hadi

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam parlimen

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

mampuihhh la ko nuarrr oiii....

lg pon aku tau ko mmg tau yg ko dah tak ada peluang nak jadi PM...

kau cuma nak jahanamkan negara ni saja dgn temberang yg kau ada....

tapi kau dah terlampau jijikkk nuarr oiii...

sampaikan ko sanggup import pengganas sulu dan bunuh anak2 melayu yg tak berdosa...

ko nak main puki amoi dan menjubo anak keling sampai kiamat pon aku tak kisahh...

asal ko jangan nak jadi PM dan ahli politik yg merosakkan masa depan org melayu dan negara ini...

aku harap ko akan mati di tali gantung anwar oiii...

org mcm ko tak layakk nak mati atas katil mcm manusia normal...

dosa ko kepada org melayu dan islam dinegara ni terlalu banyakk...

dah terlalu banyak ko melakukan kerosakan dinegara ini dan kesan kerosakan ini tak akan pulih dlm masa 1-2 thn...

Anonymous said...

Ada harapan Aljuburi jadi PM kerana syarat untuk jawatan PM adalah DEPAN BOLEH BELAKANG PUN BOLEH.Satu satunya individu yang ada syarat ini adalah Aljuburi...muahaaaaaaaa

Anonymous said...

alahai, sweetnye..

Anonymous said...

Awat jadi rendah pulak dalam video tu, ke aku salah tengok!