Saturday, March 23, 2013


Jika dengan menggunakan kaedah nama pengundi yang sama sebagai cara nak kesan pengundi hantu, adakah dengan cara ini, Rafizi juga pengundi hantu? Mana satu Rafizi yang bukan hantu?




Baca pendedahan seterusnya dari rakan blogger MY MASSA



Permainan politik persepsi Pengarah Strategik PKR ini bakal menjerut lehernya sendiri. Baru semalam GWM tegur sikap rakus Gay Jambu Anwar Ibrahim ini.

Rafizi Ramli bakal mengikuti jejak langkah kebodohan yang ditonjolkan Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution.




Bila agaknya Pengarah Strategik PKR ini mahu mendedahkan hasil siasatan terhadap anak Nazri Aziz dan Musa Aman ?

Bodoh la lu ni Rafizi Ramli ...



10 comments:

Jokiden NS said...

Tentang Rafizi ni yang mana satu Rafizi bukan hantu????

Semua tu hantu... Dia nak mengundi berkali-kali sebab itu dia daftarkan namanya berkali-kali..

raismazzadam said...

rafizi yg dlm pembangang mmg HANTU..DAH LA HANTU BODOH PULAK TU..PRU 13 KITA PAKUKAN JE HANTU NI..

Jayne Saidin said...

Pecah perut ketawa.....

Anonymous said...

Hahaha apa punya admin banggang Gelombang Wangsa Maju ni... check no KP dah ler yang pi compare nama sama tu buat apa....mengong betoi la.. patut la BN ni nak tukar logo baru jadi BN - Batu N1san

Anonymous said...

jd apa beza dgn wan azri tu? tarikh lahir pun berbeza..tp korang percaya pulak itu org yg sama. tak ke bangang nak mampos tu? tp nak buat camne..macai2 Palat Rakus mmg bangang nak mampus..kah kah kah

Anonymous said...

Anon 11:45 PM

Bila kita kata bodo ... marah... Wooi pii la tengok apa yang Rafizi Lembu pujuan hampa tu cakap pasal Papagomo ...dia tuduh Papagomo pengundi hantu dengan ditunjukan maklumat seperti diatas. Sebab orang -orang PR bodo ...semua percaya apa yang Rafizi Lembu cakapkan .... Apa yang Admin buat cuma pulangkan paku buah keras...Bodo punya pekakas PR

Anonymous said...

Klakar, memang puak pr moron. Kpala otak memang nk memfitnah je. Apa orang Perosak Rakyat buat smua betul. Foolish! Tak sedar sejak kecil krjan berusaha nk baiki taraf hidup, dh besar jd barua pengkhianat.

Anonymous said...

Rafizi tu otak penuh taik lembu dah, nk tunjuk hebat, ingat rakyat smua mcm barua pr, sori... Perangai puak pr ni mcm jokers. Memang suka jd bahan ketawa

Bukit Gelugor Online said...

kurang2 ic polis dan ic awam...nama sama..ni nama pun xsama...huhu

ndit sp said...

bodohnya ko ni... kita tak tengok nama sama saja la kita tengok tarikh lahir...rafizi ramli tu bijak orangnya semua nya ada bukti tapi ko tu bodoh macai..ko nk bela sangat spr kenapa ko keja spr agaknya takpon bapak ko ada kepentingan dalam kerajaan...bodoh biarla x teruk sangat.