Sunday, March 3, 2013


Penghinaan paling buruk terhadap anggota keselamatan oleh pembangkang. Tidak cukup menghina anggota Komando VAT 69 ... kini digelar pula KOMANDO MATI KATAK.

Rakan blogger MYMASSA melaporkan, Tian Chua sekali lagi memperlekehkan anggota Keselamatan Negara kita yang terkorban di Lahad Datu dengan kata-kata " KOMANDO MATI KATAK"!!!

SMS DIA SEKARANG DAN LUAHKAN KEMARAHAN KITA SELURUH RAKYAT MALAYSIA (TIAN CHUA KEPARAT : 012-2841025)

Kenyataan Paling Tidak Bertanggungjawab ...



22 comments:

Megat Alam Gempita said...

cari dia sampai dapat, dah dapat terserah nak buat apa. Tak guna polis lindungi dia lagi. kita tengok sapa yang akan mati katak nanti.

Anonymous said...

Ada sesiapa berani bunuh cina lahanat ni....
Aku rasa polis patut tembak tian chua ni...

Anonymous said...

Eloknye ade mat rempit bwk dia ni ikat kat motor heret kasi mampos kn senang..pastu campak jgn ade yg tanam dia..br btl mati katak..

Anonymous said...

lancaw lu..cibai punya cina

hassan said...

bunuh je cina celaka ni........

glm said...

Kepala butuh!!!

glm said...

Kepala butuh!!!

hassan said...

kepada mana2 pemandu treler ,apa bila terserempak dengan kereta yang dipandu atau dinaiki cina ni langgar je ok....

Anonymous said...

babi

Anonymous said...

babi kesayangan anwar

Anonymous said...

babi kesayangan anwar

Anonymous said...

Repot polis da beri kali..tindakan undang2 tak ada..dia tu patut di ajar kaw kaw..ya allah kau buka lah hati isan yang sayangkan islam dan umatnya. Kau gerakkan hatimmanusiaitu utk mengajar Manusia ni ...ajar biar dia tau dunia ini kecil..

Anonymous said...

tengok muka pn da tau makan babi ni..so, bila cakap mmg babi gak r..lahanat btol la benda ni..eisyyh, geram aku!

ahmadablatif said...

tian chua patut di bunoh saja.

Anonymous said...

Trend puak pakatan setan skng main ngan binatang..sape yg mula kn dulu klu bkn nik aziz...cuba tnya nik aziz psl tian chua,msti cover dia punye la...

Anonymous said...

Ini lah Cina Laknat suruhan Singapura nak menhancurkan Melayu mengunakan PKR,, Tian Chua ada lah perancang strategi bersama Tony Pua DAPig..Cina cina haram jadah ini megatur strategi di bawah arahan dan di bayar Singapura melagakan Melayu mengunakan PAS dan PKR supaya melayu berpecah belah dan Cian DAPIG memerintah..Kita Melayu kena bersatu...Tian Chua harus di bunoh....

Anonymous said...

bunuh je cina ni...babi punya cina...halau je dari malaysia ni...kalau aku jumpe muka sepisis ni kat tengah jalan..dah lama aku lenyek...bodoh punya cina..stupiiiiidddddd...cina komunis babi...hantar je cina babi ni kat sabah lahat datu...nak tengok dia tekencing teberak sebelum mati macam katak...stupiddd china...

Anonymous said...

Selama hidup aku dah lebih 50 tahun, tak pernah aku jumpa Cina sebiadab ini. Ramai rakan-rakan kita Cina yang sayangkan negara ni. Mereka pun bukan yang berhormat.

Ini YB yang turut diundi oleh orang Melayu sendiri untuk dia bergelar Yang Berhormat. Ini bukan YB,..bukan Yang Berhormat ni!! Ini Yang Babi.

Anonymous said...

YANG BABI TIAN CHUA ....BKN SAPE2 PUN SEBELUM NI....CINA MEREMPAT

Bintang said...

Teruknya CiNa bodoh nie..akai duk tapak kaki....

Bintang said...

Teruknya CiNa bodoh nie..akai duk tapak kaki....

Geram said...

Kalu sapa-sapa jumpa maki aje dia ni cukup-cukup. Inilah komunis sebenar. N Ajis tuduh UMNO komunis. Ini kawan sekandangnya bukan komunis ke? Kenapa N Ajis and the geng tak kondem si kaldai PKR ni...ini tak celako ko?..celako!!.