Sunday, March 10, 2013

Pembangkang rancang untuk Anwar bersumpah. Tapi sumpah beliau tidak mengikut syarie. Anwar akan kata "Demi Allah, saya tidak buat apa yang UMNO tuduh (meliwat saiful). Ini Anwar akan buat.






Anwar rancang satu suasana tembak-menembak sewaktu kempen. Tembakan akan terkena Wan Azizah atau Nurul Izzah. Beliau akan bangkit mengatakan kerajaan umno zalim.

Anwar akan guna seorang pegawai badan kehakiman buat kenyataan bahawa memang kes liwat Saiful Azlan, kes liwat Azizan dahulu direka.

Pembangkang rancang untuk Anwar bersumpah. Tapi sumpah beliau tidak mengikut syarie. Anwar akan kata "Demi Allah, saya tidak buat apa yang UMNO tuduh (meliwat saiful). Ini dia akan buat.

Anwar akan keluarkan Jam Omega. Mereka sudah beli jam yang sama seperti dalam simpanan dato' eskay. anwar akan tunjukkan jam omega di saat akhir kempen pilihanraya. "Ini dia jam Omega, saya difitnah sebenarnya".

Pembangkang sedang pujuk beberapa wakil rakyat bekas PKR dengan bayaran yang sangat lumayan. Wakil Rakyat ini akan beri kenyataan bahawa Najib telah bayar mereka.

Azmin Ali akan keluar satu video semasa ibunya sedang pengsan. Azmin datang bawa media, kamera ambil gambar kononnya dia cium tangan ibunya. Azmin dakwa dia telah balik sebenarnya.

Pembangkang sedang memujuk beberapa orang peguam yang terlibat dengan kes Altantuya. Dan berkemungkinan besar polis dari pihak atasan sehingga ke bawah yang menyiasat kes Altantuya. Saya dapat maklumat pembangkang sedang pujuk dan cuba membayar mereka suapa mereka keluar buat kenyataan "Memang Najib Terlibat".

Pembangkang akan guna seorang bekas pegawai kanan Rosmah. Bekas pegawai ini sedang dipujuk dan ditawarkan habuan untuk buat satu kenyataan bahawa Rosmah terlibat dengan pelbagai skandal.












Rakyat perlu melihat amaran ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Zulkifli Noordin mempunyai merit yang kuat terhadap perancangan dan strategi jijik Anwar Ibrahim menjelang pilihanraya umum kali ini.

Kita yakin bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim telah dibeli dan dibayar dengan sejumlah wang yang besar untuk mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Anwar Ibrahim.

Sewajarnya dari awal dan sebelum bermulanya kes liwat ini, Azlan Mohd Lazim perlu tampil mendedahkan bahawa anaknya Saiful Bukhari telah menjadi mangsa percaturan UMNO dan BN. Namun mengapa beliau tampil disaat-saat akhir menjelang pilihanraya umum yang bakal berlangsung?

Adakah beliau yang berada di sebelah Saiful, akan mengakui sumpah mubahalah anaknya sekadar permainan politik dan Saiful tidak diliwat oleh Anwar?


Kenyataan Nik Aziz sudah cukup menggambarkan pembangkang sudah lama mengatur strategi jijik ini demi menghalalkan cara. Perakuan Nik Aziz sudah cukup menggambarkan pembangkang semakin terdesak untuk memenangi pilihanraya umum kali ini.



Rakyat perlu memberi perhatian mendalam terhadap amaran yang dikeluarkan oleh Zulkifli Noordin. Beliau pernah terlibat sama berbohong kepada rakyat bahawa Anwar Ibrahim pernah terkena racun arsenik suatu masa dahulu. Beliau tahu setiap permainan jijik politik Anwar.

Rakyat perlu membuka mata dan minda seluas-luasnya apa yang bakal berlaku sebelum pilihanraya umum ini ...



9 comments:

Anonymous said...

nuarrr ni aje mmmg jahattt....

dia tauu dia dah tak bleh nak jadi PM msia...

tapi dia masih mauuu balas dendamm...

dia mau sekurang2nya dpt 2-3 negeri mcm dulu...

supaya jentera kjaan dah tak bleh nak buat apa2 sbb tiap2 hari kene layan kerenah putar belit anwar..

anwar tauuu hakikat people's power yg dpt menyaingi kuasa esekutif dan legislatif...

harap2 rakyat msia sedar dan jgn berikan undi pada anwar nihh....

Anonymous said...

Kesian Datuk Zul nie..dia terpaksa merepek pun sebab DSAI jugak...semua punca Anwar jer kalu isu kat Mesia ni. Ni baru zaman 3G nie kalu dah masuk 4G sure berita TV dan paper dah tak boleh melobi dah sebab org kg macam aku nie pun dan celek sikit la ni. Apa apa pun mintak yang terbaek untuk rakyat sebab pemimpin belot senang nak kenal tapi rakyat belot cuma sesekali jer timbul tapi mengegarkan periuk nasi pemimpin hehe

editor.aidc@yahoo.com said...

salam. laman AIDC kena hack jam 9 malam, 10. Kerja-kerja pemulihan akan mengambil masa sehari dua sebelum dapat beroperasi seperti biasa.

http://mindaaidc.wordpress.com/2013/03/10/aidc-kena-hack-sebab-dedah-bukti-pertemuan-anwar-misuari/

Editor AIDC

Anonymous said...

Sabar2 pak. nnti dia mati mata terbeliak dan lidah terjelir

Anonymous said...

Anwar skrg tgh mnrima hkuman didunia krana dlknati oleh ALLAH atas apa yg dia lakukn.

Anonymous said...

kita tengok la selepas sapa betoi sapa salah......

Anonymous said...

dah takde idea geng umno ni..sendiri create cerita.sendiri nak putar belit salah kan.rakyat bukan bodoh lagi skrg.semua ada akal..belajar tinggi..dah boleh nilai mana betul mana salah..BODOH!

Anonymous said...

tipikal skema pencacai umngok....tidak punya kekuatan otak yg ada hanya kekuatan otot...itu pun tak kuat mana hanya mampu baling telor shj....org yg tiada kekuatan otak tiada fakta & data jd mrk tidak mampu berhujah...mrk hanya mampu berlucah.....all brawn but no brain...better for the rakyat to throw umno inside the drain.....

Anonymous said...

NUAR AKAN LAKUKAN APA SAJA DEMI KUASA, WAIMA MEMBUNUH KELUARGA SENDIRI SEKALI PON.MASIH KA KAU INGAT DENGAN MERCEDES YANG LONGGAR BREK. APA DAH JADI. BAGAIMANA DENGAN SUNTIKAN HIV DAN RACUN ARSENIK DAN BAGAIMANA PULA DENGAN PEMAKAIAN SEVIKAL KOLAR. SEMUA TIPU BELAKA.