Thursday, March 21, 2013

14 comments:

Anonymous said...



Anwar Ibrahim the Bontot Man!!

keh keh keh

cepatlah tayang EPISODE 2!!

BoxOffice nih!!

keh keh keh

Anonymous said...

Papagomo adalah seorang perasuah, tak percaya, klik sini

Anonymous said...

suke suke suke! nak tengok lagi yg lain.. huhuhu .. tak sabar dah ni..huhuhu!

Anonymous said...

Papagomo pernah masuk penjara, Ishhh, teruknya.....Tak percaya, klik SINI

Anonymous said...

Anwar pun pernah masuk penjara jgk, apa yang beza?

Mr Lonely said...

sudahlah tu~ LOL~

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Anonymous said...

Bang Gomo udah le tu dah kembang tekak aku dengar Bang Non cakap I dan U..kalau tayang semua selera makan tertutup terus nak muntahh aku wekk..apa ape pun tok guru gak yang cuci dosa bang non ahaks2..
Anwar bagi biasiswa RM300.00 aje ni le bahana bila PTPTN dimansuhkan......bang non oohh bang non...
Tak pe tok guru kan ada...cuci dosa...

Anonymous said...

Kpd penyokong2 juburi nasihatkan lah dia agar segera berundur spt saranan papagomo tu.. Kalau video ni kuar rasanya tak tergamak aku nak tgk..

Anonymous said...

Kalau aku jd papagomo dah lama aku bilionare ni.. Mana bley thn org offer duit juta2 tu.. Tp wa tabik la sama lu gomo.. Tp kalau video ni tak kuar wa rasa lu dah amik duit juburi..

Anonymous said...

Lima pru aku pangkah pembangkang tp kali ni entah la..

Anonymous said...

Kau mmg tak guna la gomo.. Kau telah menghilangkan rasa kagum aku pada anwar selama ini.. Huk3x

Anonymous said...

OMG!! hahahahaha...sure ramai keyboard warrior yg sebelum ni mendabik dada kata "akan join UMNO/BN kalau boleh tunjukkan gambar/video yg berwarna, bukan hitam putih" "zaman IT canggih, zaman video warna, UMNO masih guna hitam putih" sedang sesak dada..sekarang baru nak percaya? or masih beri ruang utk rasa tak percaya dan sedang mereka tohmahan2 baru/alasan2 lain bahawa ini semua UMNO/BN yg punya kerja?? Ada akal fikir laaa...
izinkan saya gelak lagi sekali..hahahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

family terdekat saya merupakan bekas rakan rapat anwar..dia pun jauhkan diri dari AI lama dulu sebab 'masalah yg satu ni' rupanya dah bertahun punya masalah..sampai sekarang masih suka..alahaiii..ini mcm nak dijadikan PM? sorry laa..

Anonymous said...

The MCM [url=http://www.mcmstoresonline.com/#20137]MCM 財布[/url]
characterize was founded in 1976 in Munich, Germany,[url=http://www.mcmstoresonline.com/#20141]MCM 通販[/url]
initiator of the Hollywood superstar - Michael Cromer, the belles-lettres "MCM" epitomize Mondern Well-spring,[url=http://www.yahoomcmstores.com/#18323]mcm リュック[/url]
Munich. The MCM maker specify artifact [url=http://www.yahoomcmstores.com/#18323]mcm リュック[/url]
hawser of clothing, [url=http://www.yahoomcmstores.com/#12329]http://www.yahoomcmstores.com[/url]
gear and leather goods.MCM start started to [url=http://www.yahoomcmstores.com/#15326]MCM 通販[/url]
adjacent leather, in the 1980s,[url=http://www.yahoomcmstores.com/#15326]MCM 通販[/url]
the heyday of the discredit, MCM [url=http://www.yahoomcmstores.com/#19322]http://www.yahoomcmstores.com[/url]
production, including jewelery, watches, perfumes,[url=http://www.yahoomcmstores.com/#20321]リュック MCM[/url]
clothing, bags, and secondary leather goods, including more than 500 models of products. It is in the go, voluptuousness and common-sensical products are upon popular.
[url=http://www.mcmstoresonline.com/#20141]MCM 通販[/url]