Sunday, March 10, 2013

Saya nak tanya Tian Chua...apakah gambar-gambar yang saya lihat sendiri dengan mata saya, puluhan yang bergelimpangan mati katak di tengah-tengah hutan juga satu sandiwara - Hishammuddin Tun Hussein





Hishammuddin Tun Hussein berkata pemimpin PKR yang mendakwa lapan anggota keselamatan negara terkorban di Lahad Datu sebagai "manusia-manusia yang tidak berhati perut yang tidak ada perasaan kasih sayang langsung".

"Saya nak tanya Tian Chua...apakah gambar-gambar yang saya lihat sendiri dengan mata saya, puluhan yang bergelimpangan mati katak di tengah-tengah hutan juga satu sandiwara?

"Sakitnya kita tengok keluarga, anak tercinta, isteri tercinta yang ditinggalkan. Jadi ini merupakan sesuatu kesedaran bagi kita, nak berpolitik ada tempat dan masanya, dan saya tengok ini budaya kebencian yang sanggup menggadaikan segala-galanya gara-gara kerana jawatan dan rakus serta angkuh, mengenepikan sentimen," katanya.


Read More, BERAK TEPI JALAN TETAP TUDUH UMNO




4 comments:

Anonymous said...

AKU DAH SELALU CAKAP..TIAN CHUA NI, KITA BUFFET DIA RERAMAI...SIAT KULIT KEPALA DIA..DASAR CINA HARAM JADAH. PUNCANYA SEBAB MENTERI KDN LEMAH CANGUK..TAK PAYAH LAH CAKAP PASAL MATI KATAK KE...ORG DAH BENCI DGN KAU LAH MENTERI AMARAN. BUAT MALU SEPUPU SENDIRI JA

Anonymous said...

TEMBAK MATI JE CINA BANGSAT CELAKA NI, KALAU DAH KETURUNAN KOMUNIS BABI HUTAN, TETAP HARAM JADAH WPUN RUPA MCM MANUSIA DRP BANGSA PALING HIPOKRIT DAN OPPORTUNIS.

Anonymous said...

itulah, media filipina hanya kata ketua pembangkang... Kat Malaysia ada 3 ketua pembangkang jadi bukanlah ketua PKR yang dimaksudkan, Tapi kan 3 parti dah kata bergabung dan sebulat lantik seorang ketua.. atau memang gabungan itu 'gabungan haram'...? siapa yang kata HARAM tadi?

Anonymous said...

tian chua ni tak yah susah ....sunat kan aje dia ni