Monday, March 4, 2013

Rakyat Persoalkan Mengapa PAS Membuang Dan Melenyapkan Artikel Ini Dari Portal Harakahdaily Yang Diterbitkan Pada 3 Mac 2013 ?



Dalam waktu anggota pasukan keselamatan bertungkus lumus menghadapi ancaman luar dan di waktu keluarga mangsa meratapi pemergian ayah dan suami tersayang yang telah terkorban ... media utama milik utama parti PAS masih terus menerus mensensasikan isu serangan di Lahad Datu sebagai permainan politik UMNO.

Tahap pemberitaan paling jijik yang dipaparkan HarakahDaily, yang mendakwa kononnya 'Islamic Media' ini perlu mendapat perhatian sewajarnya oleh rakyat dan khususnya oleh keluarga anggota pasukan keselamatan yang terkorban.

Fitnah terbaru yang dilemparkan oleh HarakahDaily ini jelas menunjukkan kebodohan melampau pemilik dan ketua editor portal ini nyata tidak tahu membezakan di antara pemimpin MILF, Ebrahim Murad Al-Haj dan pemimpin penceroboh Sulu, Jamalul Kiram III.


Artikel berbentuk fitnah ini sengaja dikeluarkan bagi memburukkan imej UMNO di mata rakyat.

Rakan blogger (klik) WZWH turut mengesan fitnah jahat ini memandangkan beliau sendiri bergambar dengan Ebrahim Murad Al-Haj. Rakan blogger ini turut memberitahu foto kenangan beliau bersama pemimpin MILF telah diputarbelit bagi membentuk suatu fitnah terhadap UMNO.

Bodoh ...

Barangkali tahu artikel yang diterbitkan nyata satu fitnah jijik, media utama milik PAS ini bingkas membuang dan melenyapkan artikel tersebut dari portal.

Rakyat sudah tentu tidak boleh melihat kembali artikel ini namun kesan fitnah jahat ini masih boleh dilihat melalui Google.





Tidak malukah media yang mendabik dada sebagai 'Islamic' dan 'Tepat Dari Sumber' terus menerus menerbitkan artikel-artikel berbaur fitnah.

Atau memang inilah tahap sebenar pemikiran PAS ...



28 comments:

Anonymous said...

Berita asal tu drp milosuam bro... milosuam tu reporter harakah ..hahaha.

Anonymous said...

Pakatan Haram nie mana ada Maruah.. Anuar pun sanggup tayangkan kote bengkok nyeerr..Nicky Ajis dan Hadi Besi pulak jual kalimah Allah... Pencacai dan penyokong nyeer pula sanggup jadi Anjing Suruhan DAP, baring tengah jalan...
PAS = Parti Anjing Suruhan.

exPAS 2009

Anonymous said...

Opss silap...omakkau punya berita..bkn milosuam... hahaha

usin said...

bro, memang berita yg keluar dalam portal haramjadah tu adalah "tepat dari sumber". memandangkan sumber berita tu "cam haram" maka berita yg keluar tentulah "cam haram jadah". tak gitu?

Anonymous said...

Geli & Mual jika nmpk org berkopiah atau bertudung mengangkat bendera DAP...mereka nie benar2 tkde maruah...

Anonymous said...

kahkahkah...y komen ni smua pncacai umno..y benar di fitnah y salah di junjung...bodoh laa kamu smua nim...wuuuuuuuuuuuuu

Anonymous said...

Engkau ni patut ada kat lahad datu..masa penceroboh tembak perwira negara patutnye kau yg kena tembak. Engkau lah bodoo kena tipu. Passial..pkr jual maruah negara.dapig..

Anonymous said...

kalau benar, kenapa dibuang?

Anonymous said...

YA ...TEPATLA SLOGAN UTK PAS NEH....

MENIPU SATU IBADAH....

Anonymous said...

jenis parti bangsat.
hidup dgn berpolitik
hari2 disuap pengikutnya makan dgn menu politik...hidup merempat pun disuap ngan politik...makan minum tidur, kencing berak berjubur kepala masih dgn politik?...

Menang pun masih berpolitik...hak rakyat hanya dgn ceramah2 politik..
Mati pun masih berpolitik..

Tak ada parti pembangkang dalam dunia yg paling bodoh dari PAS...

Hidup mati BERPOLITIK

Anonymous said...

penganut hamPAS hanya tau MILF tu - Mother I Love to Fu&k...

MNLF dan MILF pun tak tau nak beza... BODOH punye paper haprakdaily..

Anonymous said...

Harakah tak ada petugas wartawan mereka sendiri ke... byk berita dicedok dan di ambil dari blogger yg 'entah apa-apa'. kesian pembaca harakah.. harapkan berita sebenarm rupanya berita fitnah!

Anonymous said...

Kau la rakyat malaysia yg paling bongok..otak kau no da terperap kt bwah jubo anuar..tu psl jd mcm ni pemikiran kau.jijik sial...

Anonymous said...

Kepakaran harakah ialah memfitnah fatwa dr hj hadi mulut sumbing dan menate nik ajis

Anonymous said...

anon 11:42 ..

akulagi terguling2 ketawa nak pecah perut baca etri ko..

Ko sendiri pon tak tahu mana satu fitnah..,mana satu betol berita2 dari Harakah Dan Keadilan daily tu....!!
kah..kah..kah..

Anonymous said...

La ini bukan buang, bro
Ini namanya U-Turn
Biasalah bro.

Anonymous said...

HARAKAH DAN BLOGGER PR MEMANG BODOH..KAH KAH KAH...CEPAT2 BUANG TAKOOOOT KENA SAMAN...YA AMPOOOOOOON KAH KAH KAH

Anonymous said...

sekurang2nya di padam tapi klu fitnah dari utusex n tv3suku hari2 di jaja di dalam tv dan media perdana. selagi tak saman beratus juta selagi tu lah mereka menabur fitnah dan menyebar dakyah sesat lagi menyesatkan !!!!

Anonymous said...

setahu aku ANWAR je yang pandai mempergunakan RAKYAT untuk kepentingan diri sendiri...
macam dia gunakan RAKYAT untuk demo BERSIH...

Anonymous said...

tapi kn sape yg bg ic erk dulu kat sabah oo menyebabkan mereka senang masuk sabah walaupn bersenjata ...

Anonymous said...

Semua sama jer..Bergaduh korang boleh apa? Dapat pahala?

Anonymous said...

Harakah adalah satu media yang banyak meracun pemikiran rakyat khususnya orang Melayu dan Islam.Isinya penoh dengan pembohongan dan fitnah. Tak layak mengaku lidah resmi parti yang memperjuangkan Islam. Harakah wajar ditamatkan saja lesen nya kalau Kerajaan nak menjamin ketenteraman negara dan kesejahteraan rakyat.....

Anonymous said...

Allo BRO..lu ketinggalan zaman la. PAS sudah tukar nama maa..(PARTI ANGKATAN SYIAH). Standard la diorang skarang sogok rakyat dgn brita2 penipu. Klau dah kantoi trus U Turn..sbb TAQIYAH membenarkan diorang berperangai mcm tu

Anonymous said...

Menipu oleh org PAS dapat pahala..sbb tu ler penyokong PAs sekarang nie berlumba-lumba menipu dan mengadu domba serta menanam perasaan membenci sesama Islam terutama melibatkan UMNO..penulis PAS sok kalau mati dikita syahid dan lg cepat masuk syurga..sbb berjaya menipu rakyat dan memburukkan UMNO...PAS..PERKUMPULAN ANJING SURUHAN..

Anonymous said...

ini pesan sy kepada Bekas2 anggota Pdrm dan Atm yg taksub dgn perjuangan PAS,PKR dan DAP serta parti nyamuk yg bersekongkol dgn nya buka mata sikit.sdr2 telah bermatian2 untuk mereka hidup senang dan selesa kini kita dianggap sbg alat politik.cuma guna otak dan fikir adakah patut org2 sprt sdr dianggap sedemikian.fikir dulu jangan membuta tuli menjadi taksub dan mainan Pemimpin PAS,PKR Dan DAP.

Anonymous said...

kerajaan perlu siasat pd keseluruhan berkaitan. kes "Pencerobohan" diSabah.pastikan tanpa belas ikhsan dalang2 dibelakang masalah ini diambil tindakan Undang2 dan dihukum seberat2nya jika didapati bersalah.Bagi pemimpin mereka hukumanya patut seperti yang dijatuhkan kpd Geng Al Maunah.

ppokoyo said...

wartawan harakah memang dari dulu lagi menulis artikel macam budak upsr. Setakat tulis merapu macam tu, jangan kata score A spm, lulus pun belum tentu. Sudah2lah jadi munafik tuh. Tak tahu diam. Kan dapat pahala.

ppokoyo said...

Kita cerita pasal parti masa pilihanraya, sekarang ni pasal negara, tak kiralah dacing ke, bulan ke, roket ke apatah lagi pkr yang tak berapa nak cerdik tu, tolong sokong polis dan atm.... tolonglah sesekali jadi manusia, jgn sentisa jadi lembu dicocok hidung kemana saja