Thursday, March 7, 2013

Najib Tun Razak ... Pengganas Perlu Letak Senjata Tanpa Syarat



Perdana Menteri Datu Seri Najib Tun Razak baru sahaja mengadakan sidang media di Tawau ...

1) Pemimpin Sulu di Tawau berikrar memberikan kerjasama dengan kerajaan.
2) Pengganas Jamalul Kiram III perlu letak senjata tanpa syarat.
3) Sabah adalah sebahagian dari Malaysia dan milik Malaysia buat selama-lamanya.
4) Najib memberitahu Perjanjian tahun 1878 dan Suruhanjaya Cobbold 1963 akan tetap terpakai buat selama-lamanya.
5) Jangan ada mana-mana pihak mempertikaikan dan memandang rendah iltizam kerajaan pertahan Sabah dalam Malaysia.
6) Operasi Ops Daulat tetap diteruskan sehingga penceroboh meletak senjata dan keluar dari negara ini tanpa sebarang syarat.
7) Malaysia telah lama mengamalkan dan menghormati prinsip kemanusiaan.
8) Kerajaan telah memberi peluang berunding dengan pihak pengganas Jamalul Kiram III sebanyak 4 kali sebelum Ops Daulat dilakukan.




Bravo Datuk Seri Najib ... Ada lagi pengkhianat ini yang TIDAK AKAN BERHENTI MELAKUKAN ONAR ... jaga-jaga.



11 comments:

Anonymous said...

Syabas Perwira-perwira ku diperbatasan Sabah....tapi dimana menghilangnya "pejuang" "Sabah for Sabahan"? Sepatutnya dia lah yang mengetuai operasi menentang pencoroboh Suluk ini dan bukannya orang luar Sabah!!!

Anonymous said...

Tanya sama Nuar...apa pasal diam


U ulang....I saman U

Anonymous said...

Yg brsalah dlm pencerobohan ni bknnya pmimpin sulu tapi adalah pmimpin2 pmbngkang alkhawarij anjing2 neraka krn telah mghasut serta mprdaya dgn mberi pelbagai tawaran kpd pmimpin2 bngsa sulu yg myebabkn mreka hilang prtimbangan akal dek gelap mata hati dn luhur dlm prjuangan mereka maka yg prlu diserang oleh polis serta tentera ialah pmimpin pakatan syaitan al syirik.

Anonymous said...

Ketegasan yg sbgni yg rakyat mau...dgn menambah lagi bbrapa batalion tentera utk mnguatkan lagi kawalan keselamatan di Sabah,,,keyakinan rakyat pada PM dan BN juga akan bertambah...

BRAVO PM ...

Anonymous said...

Anwar dah kecut. Apa lagi khianat yang dia nak buat. Ko dengan bini kau dengan anak ko patutnya ditwmbak tepat dikepala hotak kau ngan styer askar tu lagi bagus la babi.

Anonymous said...

U jangan ulang, u ulang I saman U!!!!!Itu ajelah perkataan yang dia tahu sebut bila dah tak dapat jawap soalan orang.

Anonymous said...

Akta ISA perlu di kuatkuasakan semula. Mana2 akta yang di mansuhkan perlu di tarik balik. Akta ISA masih relevan bagi negara ini. Kini kita lihat betapa licik muslihat pembangkang mahu menghapuskan Akta ISA ini. Oleh yang demikian, demi keselamatan dan kesejahteraan negara Malaysia, Akta ISA perlu di kekalkan dengan penambahbaikan.

Anonymous said...

ami
n

Anonymous said...

salam satu malaytsia.

Anonymous said...

tu laa...sapa surung hang hapuskan ISA..org suruh hang guna dgn cara yg betoi ja..yg hang p hapus teruih tu pasai pa? silap hang la wei..

Anonymous said...

Salam semua. Tak baik kita menuduh tanpa bukti.. Komen lah dengan penuh proffesional sebagai org muslim itupun kalau muslim lah... Ingat ALLAH.. kalau betul ANWAR buat... Moga ALLAH melaknati beliau.. Kalau tak buat..KITA yg memfitnah mendapat DOSA... Allahhuallam..