Sunday, March 31, 2013

Apakah Jacel Kiram mahu mengambil hati Anwar Ibrahim, dan bakal menabalkannya menjadi 'Princess of Sabah' dalam sebuah kerajaan autonomi sekiranya pembangkang berjaya memerintah Malaysia nanti?




Puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III sudah mula bermain twitter. Boleh dianggap hebat kerana dalam tempoh 17 hari, beliau sudah mampu mengumpulkan 7,362 pengikut (followers).

Pengikut Jacel Kiram ini bukan hanya tertumpu di Filipina malah turut mengumpulkan sebilangan besar pengikut dari Malaysia.

Aneh ...

Apabila puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III ini mula membuka twitternya sejak 13 Mac yang lalu, blog-blog pembangkang dilihat MERAIKAN dan MEMPROMOSIKAN Jacel Kiram seolah-olah beliau kini seorang SELEBRITI dan sudah menjadi sebahagian anggota keluarga Pakatan Rakyat.

http://mimpi-senja.blogspot.com/2013/03/dari-twitter-jackel-kiram.html

http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2013/03/salam-ini-akaun-twitter-rasmi-saya.html

Rakyat seharusnya bertanya kepada Anwar Ibrahim, mengapa blog-blog pembangkang kelihatan cukup GHAIRAH MEMPROMOSIKAN akaun twitter puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III ?

Apa motif dan agenda blog-blog pembangkang ini ...

Rakyat perlu diajak untuk mengingati kembali bagaimana beliau pernah memperlekehkan dan membohongi dunia dengan dakwaan ramai pasukan anggota keselamatan negara telah terbunuh dengan mempamerkan gambar-gambar palsu yang diambil dari internet.


Princess Jacel Kiram, daughter of Sulu Sultan Jamalul Kiram III, shows on Sunday a purported image of Malaysian casualties after a clash between Malaysian authorities and armed followers of Sultan Kiram in Lahad Datu, Sabah. A similar photo of the Princess appeared on the front page of the Philippine Star. GMA News Online has verified that the image is fake, and most probably of dead Thai soldiers killed in Thailand in 2007. The image of the Thais has previously appeared elsewhere on the Internet.

Anak perempuan Sultan Sulu Jamalul Kiram III, Puteri Jacel Kiram, menunjukkan imej berupa mayat pihak berkuasa Malaysia selepas pertembungan antara dan pengikut bersenjata Sultan Kiram di Lahad Datu, Sabah pada hari Ahad lalu. Gambar Puteri ini juga muncul di muka depan Philippine Star. GMA News Online telah mengesahkan bahawa imej adalah palsu, dan berkemungkinan besar imej adalah askar Thai yang terbunuh di Thailand pada tahun 2007. Imej-imej ini juga boleh didapati di Internet.

Kebodohan puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III akhirnya dibongkar sendiri oleh media Filipina. Gambar dan imej yang dicedok oleh Puteri Jacel Kiram ini adalah petikan foto askar yang terbunuh sewaktu insurgensi di Thailand pada tahun 2007.


Gambar ini boleh didapati melalui laman web ini ... http://www.documentingreality.com/forum/f10/dead-thai-soldiers-87702/



Malu dengan tindakan bodoh beliau, Puteri Jacel mula menggerakkan kempen di Twitter dengan menyatakan sokongan terhadap pengganas yang menceroboh Lahad Datu dan menyelar kerajaan Malaysia. Tidak cukup lagi, puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III turut menghentam dan memperlekehkan pasukan anggota keselamatan negara.

Namun begitu, kita harus melemparkan pujian terhadap semangat patriotik rakyat Malaysia yang melontarkan kecaman dan kritikan terhadap beliau.

Rata-rata pengikut Twitter yang meninggalkan mesej kepada puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III itu secara tegas mahu kumpulan pengganas Kiram III yang menceroboh Sabah sejak 12 Februari lalu keluar segera daripada negeri tersebut.




Namun begitu, timbul satu persoalan cukup menarik perhatian ...


Mengapa Jacel begitu berminat mengikuti Anwar, Ketua Pembangkang dan Ketua Umum PKR yang sudah semakin galak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Musykil, Musykil dan Musykil ...

Apakah Jacel Kiram mahu mengambil hati Anwar Ibrahim, dan bakal menabalkannya menjadi 'Princess of Sabah' dalam sebuah kerajaan autonomi sekiranya pembangkang berjaya memerintah Malaysia nanti?

Perlu diingat, Anwar Ibrahim adalah MAKHLUK yang menawarkan kerajaan autonomi Sabah kepada pengganas Jamalul Kiram III.


CUKUP MENGHAIRANKAN KERANA JACEL KIRAM MENJADIKAN ANWAR IBRAHIM ... SATU-SATUNYA, AHLI POLITIK DI DUNIA INI YANG DIIKUTI MELALUI TWITTER.

Bukankah ini suatu PETANDA JELAS mereka ini boleh dikaitkan mempunyai matlamat dan perancangan yang sama dalam peristiwa pencerobohan pengganas Jamalul Kiram III di Sabah?

Lebih menarik lagi, Jacel Kiram pernah disiarkan dalam media Filipina menaiki jet peribadi entah milik siapa.



Cukup musykil ... Bagaimana puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III secara tiba-tiba mampu menaiki dan menyewa sebuah jet peribadi, walhal Jamalul Kiram III mendapatkan rawatan dialisis hasil ehsan Jabatan Kebajikan Filipina.

Anwar Ibrahim ... Mintak tolong lu jawab brader.





43 comments:

Unknown said...

Inilah game Anwar untuk jatuhkn BN.. Dahla main belakang..nak jatuhkn negara pun pakai jln belakang

Anonymous said...

i really hate anwar

Anonymous said...

anwar boleh disifatkan dajal akhir zaman! lebih yahudi daripada yahudi!

Anonymous said...

Semoga ANUwar Al Masih mampoih kene panah petir...hidup dia hny utk menyusahkan dan mgkhianati agama, bangsa dan negara..

Anonymous said...

Kalau mampoih kena panah petir pon, konpom macai2 dia cakap kerja umno/bn

Anonymous said...

Yang paling bagos ialah si Anwar Aljubs ni mampos sedang mendubur!! Erti nya Aljuburi mampos sewaktu Kotek Bengkok nya di dalam Dubur Mat Jambu!!

Tapi kalau Pencacai2 PAKATAN RANJANG tuduh fitnah UMNO mcm mana eh?? Maklum lah Pencacai2 PAKATAN RANJANG SEMUA NYA KAN BAHLOL DAN TONGNGONG!!

Anonymous said...

sTAOP...STOP ....STOP! u ulang, i saman .....

Unknown said...

puteri kepala bapak dia....bangsat punya jahil yg baghal....

Unknown said...

anak pengganas sultaik tiram mata sepet....

Anonymous said...

Dah terang lagi bersuluh.dah bertalu talu bukti ditunjukkan yg ada pengkhianatan dlm kes lahad datu.malang sekali pencacai PR masih buta mata hati utk terima kebenarannya.

Unknown said...

semua dalang di lahad datu akan merengkok dalam penjara seumur hidup atau di jatuhkan hukuman mati selepas PRU 13 selesai.....minta kerajaan pastikan mereka2 yg bersalah tidak akan lari selepas PRU 13....

Anonymous said...

Ianya hanya terjadi jika BN mentadbir sekali lagi.jika pembangkang menang maka kes ini akan ditutup dan pesalah akan dibebas.jika kamu nak kes ini disiasat maka undilah BN.

Anonymous said...

Anwar is the biggest liar, most corrupted person, practising pluralism & liberalism in Islam, lost morality, strong supporter of Lesbian, Gay, Bisexual Community, Jews & Zionis right man and the said Dajal . The most dangerous and brought unhealing virus.

PakLan said...

Jet yang sama ngan Anuwar naik ke? Kalo sama, mmg tak hairan lah :D

Anonymous said...

Anak perempuan kiram tu tak takut ke kene sontot dgn kote bengkuk.kalau depan aje x ape tapi kalau kene depan belakang mngkin nak sebut pisang pun x sempat.

Unknown said...

dua2 pemimpin yg terdesak.. nak sgt jd ketua sblm diorg mampus.. modus operandi kedua2 pemimpin ni sama je.. pakai anak pompuan utk raih simpati..

Unknown said...

dua2 pemimpin yg terdesak.. nak sgt jd ketua sblm diorg mampus.. modus operandi kedua2 pemimpin ni sama je.. pakai anak pompuan utk raih simpati..

Anonymous said...

DULU PUTERI NI PERNAH CAKAP DEPAN ANUWAR...KERJAKAN I... PASTU KENA TERKAM LA???HAHA

Anonymous said...

ANWAR MERANCANG, ALLAH MAHA PERANCANG DAN MEMELIHARA BUMI MALAYSIA. ANWAR DAH GILA KUASA MCM FIRAUN.

Anonymous said...

Mari kita sama2 berdoa semoga dalam PRU13 ni PKR kalah teruk dan mungkin x keterlaluan kalau kita minta juga si Anu War ni ditinggalkan oleh keluarga beliau sendiri (dgn izin Allah)...dgn cara tu si malaun ni jadi gila..lepas tu dapatkan rawatan doktor (insyallah lepas tu baru lah dia insaf)

Anonymous said...

JET PERIBADI YANG DIPAKAI OLEH PUTERI TIRAM ITU MUNGKIN ADALAH JET PERIBADI YANG SAMA ANWAR PAKAI KOT?

Anonymous said...

hoi anonymous.! Ayat2 ko ni ayat neraka tau tak.. mulut n hati ko agaknya da sama mcm bakal penduduk neraka.. Kalau sokong sgt umno tu,pangkah ajelah..ni sibuk buka aib org. Kesian btol aku tgk ko..

Anonymous said...

Ngaku pun setan anon 20.51 banyak aib macai kepala taik dia.

Anonymous said...

Anon 10.51 pm

mulut syurga sgt ke hg tu..!! piiirahh!!!

Anonymous said...

Inilah yang dikatakan sejarah mustaph kamal al tartuk akan kembali..dah ada tanda tandA. Ada yg cuba menjadi mustapa kamal at tartuk.

Anonymous said...

tak rasa berdosa ke korang sume ni?

Anonymous said...

aku rasa sangat berdosa besar sebab undi PR pada PRU 12. maafkan aku

Nam Ron said...

Kalau Anwar dalang kejadian di Lahat Datu, pasal apa Datuk Seri Rizwan kena tangkap???....Siapa DS Rizwan??..seorang ahli Umno dan kawan rapat Najib,...biasalah kalau tak menipu bukan namanya UMNO!!

Anonymous said...

Mana-mana rakyat Malaysia yg memberi sokongan kepada Jacel anak kirram melalui twitter harus dikenalpasti sbb mereka-mereka ini berpotensi utk menjadi penghianat negara.

MEREKA TIDAK LAYAK UTK JADI WARGANEGARA MALAYSIA.

Anonymous said...

geotorelxzp credit card debt
consolidate debt

Anonymous said...

WALAUPUN SAYA "ORANG LUAR" SAYA SOKONG RATA-RATA RAKYAT MALAYSIA YANG MAHU ANWAR IBRAHIM DILUPUSKAN. DIALAH PENGKHIANAT AGAMA ISLAM, BANGSA MELAYU & NEGARA MALAYSIA.. SEMOGA WAN AZIZAH MINTA DITALAKKAN DAN TIDAK LAGI BERSEKONGKOL DENGAN SI DURJANA INI.

- SERI TEMASEK

Anonymous said...

Apasal lah kamu semua ni takut sangat dgn DSAI?

Kalau kamu di pihak yang benar, maka tidak akan ada perasaan takut, benci dan marah kepada DSAI.

Lagi kamu "kena" kan DSAI, lagi ramai lah rakyat ini simpati dengan DSAI.

Apa yang kamu lakukan semua ini menguatkan lagi DSAI.

Bengonglah kamu semua ni!

Anonymous said...

Tanyalah orahng lahad datu mengenai janji UMNO - tanah Felda utk Kesultanan Sulu. Apasal benda ini berlaku di Felda Sahabat? Jeng...jeng..jeng..

Anonymous said...

bila mayat busuk,tanda perjuangan meraka tak betul

Anonymous said...

Anuar pada ku Dajal kecil...ujian kecil sebelum dajal besar datang..kita tengok aaaa...berapa ramai uztaz menyebah Anuar ini,apa lagi orang biasa.Diberita kan bahwa ulama yang bersekokongkol dengan Anuar ni tahu sangat fasal anuar tetapi dek kuasa politik mereka letak tepi...kebenaran dipertaruhkan...Dua dalm imej ada event dimana anuar berjumpa dengan misuari..takkan dia pi jumpa fasal periaggan kelapa yang murah di sana.Jadi kalau bukan kelapa ini sudah tentu fasal politik dia.....fikir-fikir lah

Anonymous said...

Janji UMNO dengan SULU????NAk suruh naku caya??? K. Malaysia tak tahu pun ujud Kesultanan Sululu sebelum mereka ni mai ramai-ramai nak celebrate kat Sabah??Mana hang ambik maklumat ni wei..

Anonymous said...

princess taik minyak ni ok gak...tegak anu nya si anwar...duit anwar melambak..takat sewa jet kecil small matter punye...

Anonymous said...

Kalau di lihat dari raut wajah Anwar Ibrahim, jelas tertera wajah saorang yang tidak jujur, penipu, pembohong, pendusta, penzina dan segala keburukan terbayang di raut wajahnya. Cuba kita perhatikan wajah wajah para pemimpin Malaysia yang berjuang untuk kebaikan semua bermula dari Tengku Abdul Rahman hingga ke Najib Tun Razak, walaupun penuh dengan berbagai cabaran kepemimpinan, wajah wajah mereka kelihatan berseri lagi tenang. Muka Anwar Ibrahim terbayang dengan lapitan najis najis yang menjijikan. Anwar pembawa SIAL pada umat sejagat. Bakal menjadi PM neraka ke 7.

Anonymous said...

mengenai knapa anwar tak mau bertanding fi tambun adalah..
bila soal jawab di parlimen atau dimana saja...

datosri anuwar berahim mp tambun aka hentambuntut..


tu yg dia tak mau kesitu

Anonymous said...

mengenai knapa anwar tak mau bertanding fi tambun adalah..
bila soal jawab di parlimen atau dimana saja...

datosri anuwar berahim mp tambun aka hentambuntut..


tu yg dia tak mau kesitu

Anonymous said...

Abis tu law malaysia x tau drg ni wujud. Apsal malaysia utus kedutaan bayar wang pajakkan setiap tahun????? Pls la bro don b so bangang pls. And dont act like katak pls...

Anonymous said...

Wow puteri tu mcm babi nampak. Cantiklah sgt itu puteri. Mcm bapak die tu. Tak habis2 dgn penipuan mereke. Anwar ni pun same! Pegi mampuslah diaorg nie.

Anonymous said...

Waaaaa mewah betol puteri itu.... Saya ingatkan die tu puteri yg paling miskin di negara die.... Siap sekali pakai PRIVATE JET.... Entah2 di pakai duit Anwar sewa private jet itu....