Monday, March 11, 2013


Satu ceramah yang membabitkan ahli parlimen Batu, Tian Chua di Felda Pasoh 3, Jempol terpaksa dibatalkan akibat bantahan beberapa NGO yang marah dengan kenyataan beliau yang mendakwa insiden pencerobohan pengganas di Lahad Datu, Sabah, sebagai sandiwara UMNO.

Dipercayai bantahan yang dilakukan oleh GMPN dan beberapa NGO di kawasan Jelebu pada satu ceramah yang dianjurkan oleh PAS Kawasan Jelebu, di markas PAS Felda Pasoh 3, Jempol.

Pihak berkuasa diberitakan membatalkan ceramah tersebut bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku.

Read More, LARI TAK CUKUP TIANG




Syabas kita ucapkan kepada GMPN, NGO-NGO kawasan Jelebu yang cukup merindui menunggu pengkhianat Tian Chua sebaik dicuba turun ke Jelebu untuk memberi ceramah.

Setelah sekian lama memperkecilkan pasukan anggota keselamatan (termasuklah menggigit polis), barangkali ini adalah cara terbaik untuk ajar si kuarng ajar.

Perlu diingat, lahabau ini juga adalah penggiat SUARAM di mana SUARAM dikatakan telah membiayai pengganas Jamaluil Kiram III.



6 comments:

Anonymous said...

ekekekek....tu baru kat felda semenanjung, blom di felda sahabat. kalau di felda sahabat mau2 lu kene pancung bebb....

Anonymous said...

Jangan bagi ruang dan peluang Anak Cina Tian Chuakkkk BIADAP ni berucap atau bercakap sepatah pun. Cantasss semua ruang yang ingin diambil kesempatan menghina Pahlawan Negara.

Anonymous said...

si Tuak Chua ni patut dihumban ke Sungai Kinabatangan bagi makan boya!
Manusia paling hina!!

Azmi Khamis said...

hahahaha.. dengan sapalak lu kena mintak tolong...

Anonymous said...

Bling taik kat muka anak haram jadah ini..Orang Sabah patut halau jgn benarkan puak puak mcm ini masuk sabah..KM sila dengar suara rakyat..Kelak di bawa Taliban masuk sabah..

Anonymous said...

JANGAN BIARKAN DIA BERNAFAS DI BUMI MALAYSIA.