Monday, March 11, 2013

Melayu Bodoh ... kata-kata hikmat blogger spastik PAS, Rahman Talib @ Tulang Babi.




Blogger spastik PAS, Rahman Talib a.k.a. Tulang Besi ... menjatuhkan martabat lelaki dengan menyerang wartawan wanita.

Kita agak hairan, atas kapasiti apa beliau berada di sidang media PKR pagi tadi sewaktu bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengumumkan masuk PKR.

Budak spastik ini bukanlah seorang wartawan namun diberi ruang dan peluang oleh PKR untuk tampil muncul bergaduh dengan wartawan.

Apa yang boleh disimpulkan, PKR terpaksa menjemput blogger spastik Tulang Babi ini untuk menimbulkan kekacauan dan huru-hara sewaktu sidang media pagi tadi.

Malulah PKR ... jemput blogger spastik PAS mau bikin onar. Nampak sangat Anwar Ibrahim semakin panik ...



10 comments:

Anonymous said...

orang pakai baju merah tu yg bising2 macam hindu mabuk tu tak patut mengaku melayu. keturunan babi agaknye.

Jijan Mali.... said...

Seorang lagi blogger pencacai PR yang telah mengkepala butohkan otak depa untuk disontok oleh Nuar Berahi Al-Juburi Wal-Liwati Al-Bureti.

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu
undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang
bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

Depan orang pakatan tak boleh sebut pasal sumpah boleh jadi meroyan macam ALJUBYURI''

Anonymous said...

Kekeke,... Marah derr... Si baju merah sudah marah... Apa ke bengap nk gaduh2 dgn wartawan.. Kan dah hangin satu badan...

Anonymous said...

Dah trlalu sgt nak mmbela perjuangan parti smp nak prtikaikn bangsa dia sndri dan agama pulak...Apa dia xpercayakan pada Allah ke krn mmprtikaikn sumpah muhabalah itu?

xpaham aq dgn org2 mcmneh...

Harimau Kumbang said...

Orang Tausug kot...
Ni lah kebebasan media AnWAR...

Anonymous said...

Bodo nak mampos. Kecik2 tak nak mampos. Melayu apa mcm ni? Mengata melayu lain bodoh depan orang bukan melayu. Tengok ajelah betapa punya lebar orang bukan melayu yang tengok melayu sama melayu mengata melayu lain bodoh. Kalau setakat nak cakap utusan melayu, berita harian dan TV3 tu bodoh...gua rasa Harakah lagi buat melayu nampak tongong. Tak habis2 dengan iklan ubat kuat. Tak ke menampakkan yang melayu ni tak sudah2 nak fikir macamana nak naikkah syahwat? Dasar kaum nafsu buas. Bodoh boleh belajar...tapi kalau bodoh tu letak kat celah peha...mmg tak boleh diajar...tu lah pasal asyik nak menyondol lubang kunyit dan henjut china doll aje. Bodo piang mcm ppiring terbang. A BIG BULLSHIT utk brader merah tu

Anonymous said...

dun mean to be racist..tp sedih..bergaduh dgn bangsa sendiri..dan india pake spek tu tgk sambil gelak je..anak sape kah ini agak nye punya bangang.

Anonymous said...

Yang marah sangat dengan sumpah lahanat kenapa? macam fobia je? sandiwara bodoh anuar, tapi rakyat tak bodoh! ada faham.

Anonymous said...

Ini spesis beranak keluar ikut pantat babi. Standard PKR la tu.