Wednesday, March 27, 2013

Dr Syed Husin Ali tahu mengenai perkara ini dan beliau tentu faham maksud saya. Kita tinggalkan perkara ini dahulu, sementara waktu, melainkan jika Tian Chua mahu berterusan mengasak saya - Malaysia Today, 6 Mei 2012



alt

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail cukup TIDAK BIJAK dengan menggunakan TAKTIK JAHIL mendakwa UMNO adalah dalang disebalik pendedahan video seks yang didakwa melibatkan puteri kesayangan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah.

Cukup tidak bijak malah Saifuddin Nasution Ismail sebenarnya MELETAKKAN PISTOL betul-betul di kepala Anwar Ibrahim.

Katanya, video tersebut memaparkan watak yang menyerupai Anwar manakala gambar statik pula seakan-akan anaknya, Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai dan Naib Presiden parti itu. "Video ini merupakan manipulasi imej digital yang melibatkan pencantuman babak-babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin-pemimpin ini terbabit dalam salah laku seks," ujarnya. - KLPOS, 26 Mac 2013

Tidak perlu sebenarnya Saifuddin Nasution Ismail menuding jari terhadap UMNO kerana JAWAPAN SEBENAR SUDAH LAMA BERADA DALAM TANGAN DAN GENGGAMAN RAJA PETRA KAMARUDDIN.

Sebelum melangkau lebih jauh lagi, rakyat di ajak untuk membaca dan meneliti artikel yang ditulis oleh Raja Petra Kamaruddin pada 6 Mei 2012.


Shall we talk about that Malay girl, the daughter of an opposition leader, who Tian Chua made pregnant and later had to have an abortion to get rid of the unwanted baby? I do not want to mention her name so as not to shame the girl or her father. Dr Syed Husin Ali knows about this matter so he is aware of what I am talking about. So let’s leave it at that, at least for the meantime, unless Tian Chua or Malaysia Chronicle a.k.a Suara Tian Chua wants to take this to the next level.

Boleh kita berbicara tentang gadis Melayu itu, anak kepada pemimpin pembangkang, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu? Saya tidak akan memberitahu nama atas dasar tidak mahu memalukan gadis tersebut dan bapanya. Dr Syed Husin Ali tahu mengenai perkara ini dan beliau tentu faham maksud saya. Kita tinggalkan perkara ini dahulu, sementara waktu, melainkan jika Tian Chua mahu berterusan mengasak saya .

Artikel penuh, klik DI SINI.



Semuanya bermula dari Cinapek Haram ini, ahli parlimen Batu ...


Raja Petra Kamaruddin menyerang peribadi Tian Chua setelah ahli Parlimen Batu ini (yang juga merupakan penilik portal Malaysian Chronicle) terlebih dahulu menyerang peribadi Raja Petra Kamaruddin dan mengisytiharkan perang secara terbuka terhadapnya.

Akibat terlalu marah, Raja Petra Kamaruddin telah menulis sebuah artikel di atas bagaimana Tian Chua telah didakwa MEMBUNTINGKAN seorang anak gadis Melayu VVIP yang juga dari kalangan pemimpin pembangkang.

Malah Raja Petra Kamaruddin juga mendakwa Tian Chua telah MENGARAHKAN anak perempuan pemimpim pembangkang ini MENGGUGURKAN KANDUNGAN. Dr Syed Husin Ali, mantan Timbalan Presiden PKR dinamakan sebagai penama yang terlibat tahu mengenai dakwaan Raja Petra Kamaruddin.

Cerita panas ini cukup kuat bermain dalam kem PKR. Ramai dalam kem PKR ingin tahu siapakah gadis Melayu, anak VVIP pemimpin pembangkang yang dimaksudkan oleh Raja Petra Kamaruddin.

Maka terpacullah satu nama gadis Melayu yang sinonim dan sentiasa bersama dengan Tuan Chua (walaupun kini tidak lagi nampak bersama akibat PENDEDAHAN PANAS Raja Petra Kamaruddin).

Guess Who ? ...


Lu memang celaka Raja Petra Kamaruddin ... Lu punya taik, UMNO yang kena.

Raja Petra Kamaruddin menjadi panik, panik tak tentu hala ...

AKIBAT ARTIKEL BELIAU SENDIRI, nama Nurul Izzah mula dikaitkan dengan Tian Chua yang didakwa telah membuntingkan gadis Melayu malah mendesak digugurkan kandungannya.

Raja Petra Kamaruddin mula melakukan 'spin' dan pembohongan dengan menuduh UMNO sebagai dalang kononnya ada video seks membabitkan Nurul Izzah.


Raja Nong Chik Zainal Abidin mahu bertanding di kawasan Parlimen Lembah Pantai. Walaubagaimanapun, beliau khuatir penyandang kerusi ini, Nurul Izzah Anwar, akan menewaskan beliau dengan teruk. Beliau tidak mahu bertanding menentang Nurul Izzah. Raja Nong Chik mahu Nurul Izzah keluar dan bertanding di kawasan lain. Untuk memaksa Nurul Izzah meninggalkan Lembah Pantai, Raja Nong Chik telah mengugut Nurul Izzah. Beliau akan mendedahkan gambar dan rakaman video 'salah laku seks' Nurul Izzah. Dan lelaki yang dimaksudkan adalah Tian Chua.

Artikel ini dipetik dari portal Raja Petra Kamaruddin, klik ALLOW ME TO GLOAT TODAY



Kegagalan Raja Petra Kamaruddin MEMFITNAH Raja Nong Chik Zainal Abidin dengan isu Istijuara Sdn Bhd yang telah menerima Surat Niat (Letter of Intent) dari Kementerian Belia dan Sukan(KBS) pada 18 Julai 2006 untuk membekal, memasang dan menyelenggara peralatan untuk Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Bandar Penawar, Johor mengakibatkan beliau CUBA MENGAITKAN VIDEO SEKS MEMBABITKAN NURUL IZZAH.



Raja Nong Chik hanya mula membeli saham di dalam syarikat berkenaan dan meletakkannya di bawah nama anak beliau pada tahun 2007. Pada masa ini, Raja Nong Chik masih belum dilantik menjadi Menteri dan bukan Ketua Bahagian UMNO Lembah Pantai.

Adakah rakyat sudah nampak kaitan VIDEO SEKS KONONNYA MEMBABITKAN NURUL IZZAH dengan RAJA PETRA KAMARUDDIN ?

Raja Petra Kamaruddin yang telah memulakan dahulu dakwaan seorang gadis Melayu, anak kepada pemimpin pembangkang VVIP, yang Tian Chua BUNTINGKAN dan KANDUNGANNYA DIGUGURKAN untuk menutup malu akibat fitnah yang dilemparkan.

Raja Petra Kamaruddin timbulkan pula isu video seks kononnya membabitkan Nurul Izzah.



Rasanya Anwar Ibrahim tidak perlu pergi terlalu jauh untuk membabitkan UMNO kerana JAWAPAN SEBENAR SUDAH LAMA BERADA DALAM TANGAN DAN GENGGAMAN RAJA PETRA KAMARUDDIN.

Jika benar sekalipun ada video seks kononnya membabitkan Nurul Izzah, Anwar Ibrahim hanya perlu menelefon Raja Petra Kamaruddin kerana beliaulah yang memulakan propaganda dan fitnah ini.

Tidak perlulah menuding jari terhadap UMNO ...

Dan untuk Anwar Ibrahim ... tidak perlulah menggunakan anak sendiri untuk MENGALIH PERHATIAN dari sindrom MENTAL TORTURE dari Papa Gomo.



Sesiapa pun tidak boleh menafikan Anwar Ibrahim adalah manusia di dalam video tersebut. Anwar Ibrahim pun TIDAK PERNAH menafikan bukan beliau dalam video tersebut.

Anwar, Lu taliponlah Raja Petra Kamaruddin minta video seks Nurul Izzah ... tutup cerita.







4 comments:

Anonymous said...

Tgk 3 stooges kantoi, nizar, ngeh dan nga dalam dewan rakyat...lawak

http://www.facebook.com/video/video.php?v=461997790552861

Anonymous said...

tak mustahil anwar sendiri yg rakam video seks anak dia dgn harapan tertutup semua salah laku anwar sendiri kerana rakyat akan memperkatakan video nurul izzah sementara nurul tak kebal dan tak berapa pandai kelentong mcm bapanya.

mungkin nuar akan ckp, welkom to the club my daughter.

Anonymous said...

Anakberanak Dajjal.

yanmaneee said...

birkin bag
jordan shoes
golden goose sneakers
hermes belts for men
lebron 17
hermes belt
balenciaga shoes
christian louboutin
yeezy shoes
jordan shoes