Wednesday, August 31, 2011


“Saya berbulan-bulan masuk hutan tinggalkan anak bini di rumah, semata-mata untuk pastikan negara aman damai untuk anak cucu kita, tetapi beliau pula sokong komunis. Apa tujuan dan matlamatnya. Saya tidak boleh terima sama sekali.

“Mohamed Sabu tidak pernah tinggalkan anak bini. Beliau cuma tahu ‘melalak’ sahaja. Kalau beliau tidak jaga percakapannya, saya bimbang nanti beliau jadi ‘Mat Penyapu’ pula,'' katanya - UTUSAN MALAYSIA, 31 Ogos 2011



GWM tak cakap! ... yang bercakap adalah veteran VAT 69 Komando, Wan Taha Wan Mohamed, 66, berasa terhina dengan KEAGUNGAN KOMUNIS DI MATA MAT SABU! Hinanya taraf lu MAT SABU ...


7 comments:

Anonymous said...

Memang Mat Sabu tu hina, lebih hina dari kominis. Melayu yang tak sedar diri menjadi alat dap spiesis kominis. Merasa diri hebat disokong oleh penyokong yang merakan diri mereka sudah cukup beragama tapi rupoanya penyokong2nya pun golongan tak tau bersyukur dengan nikmat Allah swt, merasa diri lebih beragama dari orang lain.
Hebat betul syaitan menyesatkan golongan2 ini, tapi tak hairanlah sebab mursyidul amnya kata pun kalau bersahabat dengan syaitan pun tak apa asalkan islam cara mereka berjaya. Nauzubillahi minzalik.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

Sapa kata mat sabu tak pernah tinggalkan anak bini? hari2 dia tinggalkan anak bini dia, pergi cari bini orang kahkahkah

Anonymous said...

mat penyapu alias mat merapu alias mat syabu alias mat sabun alias ... berangan nak menjadi ahli parlimen kawasan majoriti cina. demi undi cina mat merapu sangup puja dan puji komunis. ular mak pas pun diamkan sahaja, kerana kejayaan mat merapu menjadi ahli parlimen di kawasan majoriti cina akan mengambarkan betapa pas (Puak abdi syaitan alias abdi dap) telah diterima menjadi abdi dap dengan rasminya. ya lah dah berfatwa bolih berkawan dengan iblis, maka bolihlah berkawan dengan syaitan. iblis mana mahu berkawan dengan manusia sekiranya manusia itu tidak mahu menjadi pengikut atau abdinya. take beer pas take beer cause you can joint iblis if you take beer.

Anonymous said...

Mat Sabu bangang masa bernak dulu emak dia bagi minum susu kambing.tu sebablah mulut nya busuk.

Anonymous said...

Aku sokong Mat Sabu !. Engkorang ni apa..tukang jilat PUKI UMNO tinggalan penjajah ke !!!

Anonymous said...

Kepada penyokong Mat Sabu Anonymous 1 September 11:44 am, Barisan Nasional menjadi pemerintah Malaysia tidak dikongkong oleh British, kamu itu penyokong buta kayu, menyokong membuta tuli, kalau Mat Sabu suruh kamu makan tahi lembu pun kamu sanggup, puak-puak Pakatan Rakyat memang begini, fikir guna nafsu serakah, mana mereka peduli apa benda pun, yang halal pun kalau pemimpin mereka kata haram, mereka akan setuju kata haram, yang haram kata halal oleh pemimpin mereka, maka mereka pun setuju juga, sekarang ini Mat Sabu sokong komunis, puak-puak Pakatan Rakyat akan menyokongnya, lepas ini kalau Mat Sabu kata Arab Palestin penceroboh dan Israel adalah tuan tanah sebenar di Palestin pun puak-puak Pakatan Rakyat akan sokong juga, inilah, fikir guna nafsu serakah, harap serban saja sebesar bakul, tapi pemikiran lebih rendah dari pemikiran lembu, paling kurang, lembu bila nampak singa akan lari, tapi puak-puak Pakatan Rakyat komunis yang jahat membunuh orang pun mereka boleh bela, dakwah konon, itu semua politik, mempolitikkan agama, PAS mempolitikkan agama saja. Dulu kata UMNO kerjasama dengan MIC dan MCA sebagai haram dan berdosa, sekarang ini PAS jadi 'anjing suruhan' DAP hinggakan DAP sewenang-wenangnya peralatkan ayat Al-Quran dan hadis PAS boleh kata itu untuk dakwah, kepala otak dia dakwah, itu semua mempolitikkan agama untuk kepentingan politik saja.

Anonymous said...

Biasalah, puak-puak Pakatan Rakyat akan bela habis-habisan geng-geng mereka. Mereka selalu kata UMNO bersikap asobiyah (perkauman), tapi Pakatan Rakyat pengamal moyang asobiyah (perkauman) yang lagi jauh melampau. UMNO walaupun menjaga kepentingan bumiputera dan Islam, tapi tidaklah sampai mengainaya bangsa dan agama lain, itu asobiyah kepala otak Pakatan Rakyat. Pakatan mengamalkan asobiyah tahap moyang kerana sanggup membela maksiat, video pun mereka kata besi, tak boleh jadi bukti, kena ada 4 saksi lelaki beriman yang saksikan perbuatan maksiat itu. Kalau mereka (Pakatan Rakyat) tuduh Dr. Rais Yatim sebagai perogol sedangkan apa bukti pun tak ada boleh pula, malahan bukan setakat tak ada 4 saksi lelaki beriman, malahan video pun tak ada, lagi ekstrim, orang yang dikatakan kena rogol itu pun terkejut dan beritahu tak pernah pun dia dirogol, malahan selama bekerja di rumah Dr. Rais, beliau dilayan dengan baik, ini amalan Islam mazhab apa? Inilah Islam Mazhab Pakatan Rakyat, mempolitikkan semua perkara dan boleh mengubah hukum hakam agama sesuka hati untuk kepentingan politik. Pakatan Rakyat kaki auta, penipu besar, pembelit yang berbahaya dan perosak masyarakat serta pelingkup perpaduan.