Monday, August 8, 2011


Macam mana mata GWM tak bebulu ... lu orang tengok la sendiri!



Sambutan ulangtahun perkahwinan Tun Dr Mahathir dan Tun Dr Siti Hasmah.



Allah ... Manjanya orang tua ni, disuapnya mulut TDM dengan kek ... class!



Suapan ke mulut isteri tersayang ... Aummm!


Mungkin inilah amalan yang dilakukan TDM dan Siti Hasmah sepanjang perkahwinan yang sudah mencecah puluhan tahun. Keharmonian dan Kerukunan Rumahtangga dijaga dengan rapi ...

Orang ramai tidak pernah melepaskan peluang bergambar dengan kedua-dua pasangan ini.






Tun Dr Siti Hasmah tampak manis dan lembut dengan imej bertudung ... Phewit!






31 comments:

Anonymous said...

Semoga Ayahnda dan Bonda Tun berdua sentiasa dirahmati Allah Subhanahuwwataala. Aaamiiin.

whiteorange said...

Bro
Lu bikin gua kecoh!

Bonda Tun Hasmah terlalu manis bila mengenakan tudung. Harap dapat dikekalkan ya Bonda Tun ....

semoga Allah memberkati kedua pasangan dua sejoli ini

Macamana Anwar nak jadi PM kalau hubungan rumahtangga pun tak terkawal ....... kemesraan yang pura pura

anak kel said...

aku sangat sangat berharap semua isteri isteri pemimpin negara dan pemimpin wanita bertudung. Insya Allah kepala tidak akan merasa berat kerana tudung.

nonbal said...

takajuit aku tengok tajuk posting ni, ni masuk tengok ingat nak mulakan perang dgn GMW, tapi terkantoiii
alahaii jgn wt cam tu GMW, anyway tahniah atas posting ni.

Anonymous said...

fuh..tkujat jugak aku..ingatkan apa lah tun dh buat...aku dh brsiap2 senjata dh nk pertahankan tun..tp,tabik lah bro...

Anonymous said...

cantik manis lagi ayu tun hasmah bertudung..moga menjadi inspirasi kepada seluruh wanita islam malaysia terutamanya pemimpin dan isteri2 pemimpin..kak rosmah pun boleh ikut apa ..
tun m mmg yg terulung..!

Unknown said...

PEMIMPIN YANG BAIK BUDI PEKERTI AKAN SENTIASA DILINDUNGI DAN DISAYANGI ... AMIN!

Anonymous said...

SAYA SUKER SANGAT!!!!!!!!!! BOLEH LIKE BANYAK2 KALI

Anonymous said...

eloklah tu...itulah yg sebaik2nya...syukur alhamdulillah

tiara said...

Tahniah kepada ayahnda Tun M bonda Tun Siti Hasmah di atas ulang tahun perkahwinan mereka....LOVE BOTH OF U..aku selalu ceritakan kpd anak2 aku tentang jasa-jasa Tun M semasa menjadi PM dan aku amat menghargai segala jasa-jasa Tun M..

ANAK MELAYU said...

AKU CUKUP CUKUP BERBANGGA ADA PEMIMPIN HEBAT PENUH AURA MACAM TUN

JASAMU TETAP DIKENANG

ANAK KECIL DR KEDAH said...

HANTU KAU GMW

SASPEN BETUI

APAPUN AKU BANGGA DENGAN TUN

TAKKAN ADA LAGI DI DUNIA INI

Anonymous said...

Mike dah takde koroje lain ke.Kalau nak meyakat pun biorle yg tak putus urat jantung.
sesak napas sekejab.

Puh puh puh....

Rahim Janggut

choc-apple said...

menitik ayor mater nengok gambo...
terkedu....paper pn ader doa dr sayer utk depa selalu....

joe said...

posting yang buat aku hiba walaupun x der elemen sedih. salam sayang untuk ayahanda dan bonda.

tak siapa boleh replace diorang huhuhu... sedihnya

Anonymous said...

Manis jer mereka berdua ni...inilah rahmatlah Allah swt utk mereka mudah2an hingga ke akhir hayat...kita????

Anonymous said...

adoiii jelesss aku, mcmana aku nak jumpa tun ekk...

aku dah umo 41thn tapi tak pernah dpt jumpa tun,...

aku teringin sangat nak jumpa tun salam cium tgn...

nak bawak anak2 aku sekali berjumpa dgn pemimpin islam teragong abad ini...

sementara masih ada umo...

Anonymous said...

BEBULU MATA TENGOK KEBAHAGIAAN TUN BERDUA...

APA RAHSIA PETUA
KEKAL MACAM ORANG MUDA REMAJA

ORG SKANG
MUDA
TP NAMPAK TUA.....

awatcheq said...

Suspense..hahaha..

Apapun doa saya seikhlasnya di bulan Ramadan Al Mubarak ini agar Allah sentiasa memberi kesihatan yang baik dan semuga dalam lindungan Allah dan kerahmatanNya buat Ayahanda Tun dan Bonda Hasmah.

Cute Oven said...

baca Qur'an setiap pagi .... apa yang saya tau TUN baca QUR'AN setiap pagi... mungkin itulah petua TUN nampak muda....

Anonymous said...

muka tun lebih berseri dari muka pemimpin pas atau pkr

Zek said...

BUAT TEMAN TEKOJOT BILA BACA TAJUK. TEMAN INGAT GWM DAH BERALIH ARAH.

CANTIK GAMBAR2 ITU. TUN SITI HASMAH NAMPAK MANIS DALAM PAKAIAN BERTUDUNG.

MUNGKIN TAK AKAN JUMPA PEMIMPIN SEPERTI TUN DALAM 100 TAHUN LAGI.

DIALAH SEBENARNYA ANUGERAH ALLAH PADA RAKYAT MALAYSIA.

ADA TIGA BUAH NEGARA YANG MAHU PINJAM TUN JADI PEMIMPIN MEREKA IAITU THAILAND, INDONESIA DAN MESIR UNTUK MENGATASI MASAALAH EKONOMI MEREKA.

TEMAN BERDOA SEMOGA ALLAH PANJANGKAN UMURNYA DALAM KESIHATAN YANG BAIK. AAMIIN.

Anonymous said...

Hanya Allah yang maha mengetahwi betapa sayangnya Tun kepada bangsa Melayu di Msia ni, tapi sayang tebu yang di bagi dibalas tuba oleh org2 yang tak tahu mengenang budi dan jasa yang diberikan oleh Tun. Semoga Allah merahmati hidupnya sekeluarga. Amin

Anonymous said...

Well....apa lagi yang aku nak comment tentang mereka berdua ....

..SEMOGA ALLAH MERAHMATI MEREKA BERDUA...BAIK DI DUNIA DAN DI AKHIRAT .....AAaammiiinn.

Aliffnajmi said...

Rasa naaaaak sgt jumpa & beramah mesra dgn ayahanda Tun suami isteri. Tp mcm mn yerk?
Btw, tahniah pada bonda atas hijrah bonda ni. Moga tun sekeluarga sentiasa dirahmati Allah SWT.

Johari said...

BERTERIMA KASIH SESAMA MANUSIA DAN BERSYUKUR PADA ALLAH.

JANGANLAH KITA TERMASUK DALAM GOLONGAN YANG KUFUR NIKMAT.

Anonymous said...

aku ingat apaa la..kecoh la lu mat...ramai org nih dok depands Ayah dan Bonda Tun berdua...sib baik crita molek,,,,hehehe,,apapun,,,selamat sejahtera keatas Tun berdua...amin,,

bacokbugis

Anonymous said...

Gua respect kaw kaw pada Mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad....

Anonymous said...

sukar untuk mencari pemimpin seperti tun..semoga tun dan keluarga sihat selalu...

Ixora Azura said...

npe admin smp berbulu mata tgk TDM??

Unknown said...

PASAL MATA ADMIN BANYAK BULU IXORA AZURA ... BULU MATA TAKDE ... hehehe ...