Sunday, August 14, 2011


Semakin terdesak puteri sulung Anwar Ibrahim untuk menagih simpati rakyat dengan berdolak dalik dalam hukum-hakam Islam. Sekali lagi nama Yusuf Qardhawi dipergunakan dengan sewenang-wenangnya untuk menghalalkan 'balunan' Papa beliau.

Amat merbahaya jika Nurul Izzah berterusan menggunakan dalil 4 saksi jika beliau sendiri tidak memahami hukum jenayah dalam Islam. Namun demi untuk menyelamatkan nyawa bapanya, persetankan hukum-hakam Islam!

Penjelasan dari Ustaz Kazim Al Hafiz cukup tepat dan ketelitian sebagai ulama cukup menyerlah dalam mendefinasikan pertuduhan zina.




GWM menasihatkan supaya Nurul Izzah supaya menghentikan perbuatan sia-sia menjelaskan hukum-hakam Islam. Takut sekiranya penjelasan yang diberikan akan menyebabkan beliau yang jatuh hukum fasiq.


Gua setuju Nurul Izzah ... Papa Lu memang hebat! Jantan Betina Dibalunnya!

Sudah terpampang bukti air mani dan DNA Anwar Ibrahim berada dalam dubur Saiful Azlan Bukhari, mengapa masih lagi mahu menegakkan benang yang basah.

Jangan perbodohkan diri dan memperlekehkan Islam sehingga dipandang hina dan remeh oleh bangsa dan agama lain bahawa Islam adalah jumud ... macam saudari!

Malulah Nurul ...


12 comments:

Anonymous said...

keluarga munafikk....apa nak herann.

Anonymous said...

Asal usul Izzah pun berasal dr air mani Anuar jugak. Sekarang air mani anuar ada bersepah2 kat dlm jubur2 jantan.. Sendiri Mahu Ingat la ya!!!

Anonymous said...

Yusuf Al Qardawi bukan Ulama' ahli sunnah wal jama'ah.. tentunya ulama yang menyeleweng..

http://www.youtube.com/watch?v=0BkqZsO1yFI

Belalang Hijau said...

suka dgr ustaz kazim beri ceramah agama...mmg best!

Hisam Rais bapok said...

4 saksi alim untuk hukum zina secara sukarela,..dan hanyalah disebat 100x.

kes2 rogol, liwat ketika dipukau tak disebut dalam Quran..

jgn main2 Nurul izzah..kamu memalukan Islam..malam ni ada 2 orang nak liwat Nurul izzah kat tepi semak..jaga2..tak ada 4 saksi yg tak dosa besar..Yusop Kardawi kata takleh dakwa..kak.kah.kah

Anonymous said...

betul ka juga nurul izzah pernah jumpa Yusuf Al Qardawi. dalam ceramahnya tu macam selalu ja dia jumpa c yusuf......muskil jg.....ada pulak masa free c yusuf ni mau melayan diorang...........hairan2....p/s: boleh tak GWM kasi kompom yang nurul izzah selalu jumpa c yusuf?.....

Gelombang Wangsa Maju said...

NAKAL SUNGGUH HISHAM RAIS BAPOK ... ha ha ha

Anonymous said...

Yusf Qardawi cakap tu betul,

yang tak betul Ijah,

sebab cakap tak habis apa yang Yusuf Qardawi cakap ....

Sama lah macam papa hebat bantai jantan betina dia ......

hilang kecantikan kerana banyak merapu ..

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 12.47PM ...

GWM TIDAK BOLEH CONFIRMKAN NURUL IZZAH SELALU JUMPA YUSUF QARDHAWI ... TAK ADA 4 SAKSI!

whiteorange said...

ada sesiapa nak rasa ijah punya?

senang je,

pastikan tempat tu sunyi dan tak ada empat saksi,

kalau ada 3 tak da hal sebab ijah nak 4

Gelombang Wangsa Maju said...

IDEA PALING BERNAS WHITE ORANGE ... hahaha!

Anonymous said...

Jangan bergaduh wahai saudara islam ku semua. Semua isu dalam dunia ini ada jalan penyelesaianya mengikut islam.

1. Tentang kes 4 orang saksi. Itu kes zina/liwat/rogol. Jika ada 4 saksi maka hukum hudud boleh diguna pakai dlm pembicaraan dan kepada yg bersalah hendaklah dihukum dengan hukuman hudud samada rejam sampai mati kepada yg telah berkahwin atau 100 sebat kepada yg belum berkahwin.

2. Jika sekiranya tiada 4 orang saksi, maka kepada yg terlibat boleh dipindahkan kepada pembicaraan hukum takzir, yakni memerlukan atau ada bukti/qorinah seperti air mani, DNA dsb atau saksi2 lain yang boleh diterima pakai oleh Mahkamah.

3. Yang pastinya islam itu adil, tidak akan terlepas dihukum kepada sipelaku, dan mangsa akan dapat keadilan yg sewajrnya. Bukannya islam itu akan melepaskan sewenangnya sipelaku jika tidak ada 4 saksi, sebaliknya dia akan di adili dgn menggunakan hukum takzir yakni yg telah ditetapkan oleh pemerintah.

4. Jenis Hukuman,
Hudud, Qisas, Takzir

"TAATLAH KPD ALLAH DAN TAATLAH KPD RASUL DAN TAATLAH KPD PEMERINTAH DIKALANGAN KAMU".....

JANGANLAH MEMBUAT ANDAIAN DAN NAK KLENTONG RAKYAT....
Ingat!!!....musibah yang melanda seseorang mungkin ada sesuatu dosa yang telah dilakukan dan sebagai "balasan" atau sebahagian dari proses ujian dari Allah...