Sunday, August 28, 2011


Tidak kira bagaimana sekalipun putar belit MAT SABU terus menerus mengangkat martabat komunis sebagai pejuang kemerdekaan, beliau sudah tidak mampu untuk menarik balik kenyataannya dalam ceramah Parti Negara Berkebajikan di Tasik Gelugor Pulau Pinang 21 Ogos 2011.

Kenyataan beliau adalah cerminan kenyataan rasmi mewakili parti PAS selaku Timbalan Presiden. Maka selayaknya juga parti PAS akan menyokong pendirian beliau. Pendirian MAT SABU adalah juga pendirian parti PAS.




Inilah pengiktirafan tertinggi diberikan kepada saki baki pejuang komunis dalam parti DAP. Sesungguhnya DAP boleh berbangga dengan kenyataan MAT SABU, mungkin juga titisan airmata bakal menemani perjuangan suci parti PAS dan selayaknya bergelar anjing Tuan Yang Terutama DAP!

Kegigihan MAT SABU bakal menjadi sumber inspirasi dan pencetus semangat setiap ahli PAS untuk terus kehadapan dengan pengiktirafan ini.



GWM tuntut setiap rakyat Malaysia jangan sesekali meminta MAT SABU minta maaf kepada rakyat mahupun kepada keluarga anggota polis yang terkorban dalam insiden berdarah Bukit Kepong! ... Jangan!

Jangan menuntut MAT SABU untuk memohon maaf kerana anjing PAS tidak akan sesekali mengigit Tuan Besar DAP! Apa yang perlu rakyat lakukan adalah ...





GWM mahu rakyat menuntut agar setiap pemimpin parti PAS mengeluarkan kenyataan rasmi apa yang dimuntahkan dari mulut jijik MAT SABU sebagai kenyataan rasmi parti PAS!

Rakyat perlu dan wajib desak parti PAS untuk mengiktiraf pengganas komunis sebagai pejuang tulen kemerdekaan, sebagaimana disebutkan oleh Timbalan Presidennya MAT SABU.

Rakyat juga perlu mendesak parti PAS untuk sedekahkan Al-Fatihah dan mengadakan majlis tahlil kepada setiap anggota pengganas komunis sebagai tanda pengiktirafan sepenuhnya.

Rakyat juga diwajibkan mendesak parti PAS untuk mengiktiraf setiap anggota pengganas komunis yang terkorban sebagai mati syahid dan bakal menduduki sorga sekalipun tidak memangkah parti PAS dalam pilihanraya sejak dahulu lagi ... sebagaimana puak-puak ini mengiktiraf tragedi Memali sebagai mati syahid.





Percayalah ... lambat laun PAS tetap akan mengiktiraf pengganas komunis sebagai wira negara dan pejuang kemerdekaan.

Dan percayalah ... anjing-anjing ini tidak akan sesekali menggigit Tuan Besar DAP! ... Mana bisa mungkin mahu melepaskan sokongan dan undi berharga dari pengganas komunis!




3 comments:

Anonymous said...

betol2 giler punye politik yang dimainkan mat sabu. buat ape lah bagi orang marah. makin tua makin jahat mulut tu sampai nk melukakan hati dan perasaan kaum keluarga dan sedara mara anggota polis yg terkorban tu..bapak sape lah mat sabu ni..sape lah sedara mara org jenis mcm mat sabu ni.. tak malu ke

Anonymous said...

Ini lah melayu yang mengampu cina keparat sial punya Mat Sabu harap kerajaan mengambil tindakan darurat ke atas Mat Sabu dan sumbat ke dalam penjara.

Anonymous said...

mat sabu kominis, PAS & DAP kominis