Wednesday, August 24, 2011


0955 - Ketika merujuk sampel swab hasil dari pemeriksaan fizikal Saiful, Dr Wells bersetuju diambil 5 sampel swab iaitu swab dari anus Saiful (sampel 6-10) yang diambil sebagai relevan dan tidak bagi baki yang lain dalam kes ini.

Dr. Wells turut ditanya sama beliau bersetuju telah berlakunya penetrasi pada rektum berikutan terkesan air mani hasil dari sampel swab. Dr Wells setuju ...

1006 - Perbicaraan rehat sebentar.

Anwar dilihat sedikit keliru/risau dan terus mendapatkan peguamnya dan Dr Wells. Sah mesti Anwar nak tanya kenapa Dr Well bersetujunya pendapat pendakwa bahawa berlakunya penetrasi berikutan terkesan air main dalam rektum. S. Nair dan Dato Param dilihat rancak mentaklimat dan berbincang dengan Dr Wells.






Saksi kedua Anwar Ibrahim, Dr David Wells bersetuju ada berlaku penetrasi pada rektum Saiful jika dikesan air mani dari sampel swab.

Saksi sendiri sudah berpaling tadah ...





23 comments:

Anonymous said...

mamposla ko anugay! saksi ko sendiri da berpaling tadah kat ko. ni semua kuasa Allah swt. baru ko tau langit tinggi rendah

Anonymous said...

akhirny....... helo sungai buloh.... stand by satu bilik...BAIK PUNYAAAAAAAA

Anonymous said...

UMNO upah DR WeLLS juga kot...hahahaha

spscian said...

Telah terbukti UMNO upah Dr Wells.

Dengar khabar, ANUGAY dah belikan tiket kapal terbang Air Asia 3rd class suruh Dr Wells berambus balik Ostolia.

Kalo dia duduk lama2 kat sini, makin pekung ANUGAY di bukak satu persatu oleh Dr Wells

Anonymous said...

SEMOGA KEBENARAN TERUS TERSERLAH. DI BULAN YANG MULIA INI ALLAH TELAH KABULKAN SOLAT HAJAT YANG DIBUAT OLEH PUAK-PUAK PAS. TERIMA KASIH NIK AZIZ DAN HADI AWANG. KALAU NIK AZIZ KATA SEMUA RAKYAT MALAYSIA PENIPU, JADI MACAM MANA KATA MAT SALLEH??? BOLEH TERIMA KENYATAAN KER? BENDA BESI PUN BOLEH JADI SAKSI SEKARANG. KALAU BOLEH TOLONG TUKARKAN GAMBAR VCD TU DARI HITAM PUTIH KEPADA WARNA. LIHAT DENGAN JELAS WAJAH SIAPAKAH YANG TERPANCAR SEBENARNYA?????

BBENGANG MENUNGGU said...

WAHAI ORNG2 YANG MENGENDALIKAN KES ANWAR NI..YANG TAK HABIS2.NAIK JEMU,JENUH MENUNGGU KEPUTUSAN..BILA NAK HABIS HA?LPAS SATU,SATU NUAR BUAT HAL NAK ELAK DI HUKUM..TOLONGLAH MAHKAMAH TEGAS SIKIT..ORG LUAR NEGARA PUN GELENG KEPALA...KALAU ORG BIASA2 MEMANG DAH LAMA DIPENJARAN..WAKE UP WAKE UP JAGN TERPEPEDAYA DGN ALASAN NUAR DAN KUNCU2NYA YANG BERI BANYAK ALASAN YANG SEPATUTNYA SIANG2 LAGI SUHAH DAPAT DITANGANI..SILAP2 LEPASLAH NUAR DI HUKUM..PART HAL MAIN CINA DOLL BELUM LAGI..LAHABAU BETUL..CEPAT CEPAT.BERGERAK...BERGERAK!!!!!!!

Anonymous said...

Hello... ya, betul, Ini Sg Buloh Resort... err.. ader..... yer... boleh... errr.. APA?.. ITU ANWAR BEREHENG?... TAK DER BILIK KOSONG SINI....!! Kasi antar lain tempat laa... Nanti abis staff sini kena 'rock-and-roll'...!

Citt...!!

Anonymous said...

paksheikh arahkan loyar beruknya... si sangkark aniaya supaya mempastikan si pakar pelesit...mat daud telaga mesti terjun perigi...malam ini jugak...wood wood wood

Anonymous said...

Lihatlah, dulu mereka tuduh Mufti Perak, Datuk Seri Harussani Zakaria sebagai Syaitan Bercakap kerana mempertahankan kerajaan daripada difitnah oleh petualang tamak kuasa dalam Pakatan Rakyat. Sekarang mereka spin kenyataan Mufti Perak kata kononnya Mufti Perak itu telah berkali-kali nasihatkan Tun Mahathir supaya jangan pecat Anwar dan kononnya Tun Mahathir tidak mempedulikan nasihat tersebut. Sedangkan kalau kita baca keseluruhan berita menipu dari Harakah ini, Datuk Harussani tak berjumpa pun dengan Tun Dr. Mahathir, jadi macam mana beliau boleh nasihatkan Tun Dr. Mahathir yang beliau tidak temui? Inilah kerja Pakatan Rakyat, spin sana sini, sebelum ini kononnya Tuanku Sultan Selangor titah dibuat Majlis Syura untuk kaji siasatan di gereja, sebenarnya tidak pun ada titah baginda untuk dibuat Majlis Syura tersebut hingga baginda menjadi murka permainan politik kotor Pakatan Rakyat ini. Lihat petikan akhbar ini: http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/5090--saya-minta-jangan-tuduh-dr-m-tak-dengar-harussani

Anonymous said...

Lihatlah kenyataan dari Pakatan Rakyat ini. http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/5086-subky-latif-bela-azmil-mustafa

Selepas ini, mereka akan spin macam lain pula dan tuduh UMNO sebagai dalangnya sebagaimana isu pemeriksaan JAIS di gereja yang mengadakan upacara yang meragukan di Petaling Jaya itu. Lihat isu gereja, mula-mula mereka sokong bukan main, kemudian bila mereka lihat orang Islam makin marah, maka Pakatan Rakyat pun tukar nada. Dalam Pakatan Rakyat, semuanya boleh berubaha mengikut kepentingan politik, bukannya berdasarkan keadilan dan apa yang hak, yang penting bagi Pakatan Rakyat adalah undi, semua benda boleh diputar belit, tok guru hebat ada dengan serban sebesar bakul dan jubah seperti jubah Batman.

Anonymous said...

Ada sesetengah artis yang berlagak kononnya merekalah yang mulia, berakhlak tinggi dan mengatasi segala orang lain bila sudah pakai serban dan terlibat dengan politik Pakatan Rakyat. Mereka ini jenis tidak sedar diri, patutnya mereka perlu sedar diri mereka dahulu adalah lebih teruk dari orang yang mereka hina sekarang ini, orang-orang seperti Bob Lokman dan Azmil Mustapha ini memang lupa daratan, mereka tidak lihat dan cermin sikap mereka sebelum ini yang lebih teruk dari orang yang mereka hina. Tak tahulah kalau sekadar serban dan jubah untuk populariti murahan, macam artis pakai purdah, jubah ke sana ke mari di depan wartawan, kononnya mendapat hidayah dan macam-macam lagi. Orang yang ikhlas tidak akan menunjuk-nunjuk, tidak berlagak dan melihat diri sendiri sebelum menuding kepada orang lain, tapi kelakuan artis yang tiba-tiba jadi warak ini lain pula, kononnya merekalah yang terbaik setaraf dengan Imam Al-Ghazali, As-Syafie, Ibnu Taimiyah dan segalanya sedangkan para anbia dan ulama terkenal pun tidak membangga diri sewaktu hayat mereka, malahan selepas kematian mereka saja mereka dikenang sebagai ulama terkenal, inilah bezanya ulama berdasarkan keikhlasan dengan ulama berdasarkan populariti murahan.

Anonymous said...

Lihat ini pula: http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/5084-elak-keliru-majlis-syura-ditukar-jk-pendengaran

Pakatan Rakyat akan terus putar belit semua perkara, mereka akan menampakkan tindakan mereka mendapat sokongan rakyat dan istana sedangkan rakyat sendiri meluat dengan Pakatan Rakyat malahan istana juga tidak memberikan apa-apa sokongan terhadap tindakan berunsurkan politik murahan menggunakan institusi istana, kononnya nak dapatkan sokongan rakyatlah, alih-alih mendapat murka dari Tuanku Sultan pula. Inilah tindakan sesuka hati, bertindak macam diri sendiri raja dan menceroboh hak raja. Lepas ini tak tahulah apa lain nak diputar belitkan berkenaan isu ini pula, nantikanlah.

Anonymous said...

Lihat lagi ini. http://bm.harakahdaily.net/index.php/separator-berita-utama/world/77-negeri-selangor/4995-pakai-baju-kuning-raya-tahun-ini

Pakatan Rakyat hanya memikirkan politik sepanjang masa, mereka tidak pedulikan kepentingan negara dan rakyat. Lihatlah apakah sumbangan Pakatan Rakyat terhadap pembangunan negara, mereka hanya menjadi penyumbang kepada kerosakkan dan melingkupkan negara saja, demontrasi sana demontrasi sini, maki hamun di sana sini, hasut menghasut masyarakat di merata-rata tempat hinggakan menggunakan ibadah seperti khutbah jumaat untuk menanam kebencian terhadap kerajaan. Ini sumbangan oleh petualang perosak negara seperti Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

Lihatlah betapa bangangnya pemikiran Pakatan Rakyat berhubung isu ekonomi: http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/5091-bukan-anak-kite-je-mati-andeh

Kenyataan Mahfuz Omar menyerlahkan bahawa dia memang tak tahu mentadbir, dia ingat kerajaan ada mesin cap duit dan boleh dibelanjakan sesuka hati, malahan harga barang yang naik di pasaran dunia dia ingat senang-senang kerajaan boleh tarik telinga petani dan pengeluar barangan import untuk turunkan harga mengikut sesuka hati Mahfuz? Jangan haraplah, mereka pun fikirkan periuk nasi mereka juga. Mahfuz tuduh harga barangan di Malaysia jauh lebih mahal berkali ganda dari pasaran dunia, inilah jenis orang tak tahu maklumat, dia main tuduh saja kerana di Malaysia harga barangnya adalah sangat berpatutan, malahan jauh lebih murah dari negara jiran hingga ada rakyat negara ini mengjadi pengkhianat menjadi penyeludup barangan bersubsidi. Mahfuz ini tahu cakap saja, tapi pemikiran dia pandir, mana tahu apa-apa, main hentam saja. Sebenarnya Mahfuz lebih pandir dari Pak Pandir, kerana paling kurang Pak Pandir tidaklah menjadi batu api penipu seperti Mahfuz yang sudahlah tak reti berfikir, menjadi perosak pula. Mahfuz, petrol RON 95 di Indon, paling murah RM 3.00, tapi di Malaysia cuma RM 1.90. Nak menipu apa lagi Mahfuz? Bertaubatlah, sedarlah diri kamu itu sudah tua, bukannya nak menongkat langit selamanya. Sedar diri sama.

Anonymous said...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/5080-pakatan-rahsia-najib-anwar-1998-john-malott-

Pakatan Rakyat sedang dalam usaha untuk putar belitkan semua perkara berkaitan isu pendakwaan Anwar di mahkamah. Patutnya kalau dipihak benar, sudah tentu berani menghadapi pendakwaan secara terhormat, tetapi kalau asyik nak gagalkan kes dengan lebih dari 50 kali percubaan untuk gagalkan kes dengan bermacam-macam alasan yang pelik-pelik, kemudian bila bicara pula sekadar baca teks yang entahlah siapalah penulisnya, apa guna itu semua? Kalau beginilah, patutnya Anwar mewakilkan kepada mana-mana budak tadika untuk membacakan teks yang siap ditulis, mudah sangat, baca saja, budak tadika pun boleh. Tapi ada beranikah berhadapan dengan soal jawab dengan pendakwaraya? Mana berani, sekarang pun tengah gelabah nak gagalkan kes lagi, inilah kononnya Kalau Takut Dikritik, Usah Bicara Soal Perjuangan, tapi sekarang apahal nak lari sana sini dari perbicaraan yang terhormat, sanggup mengambil jalan bacul untuk larikan diri, dasar muka taka tahu malu. Sedarlah diri sama.

Nam Ron said...

Sapa kantoi?..GWM tak payah spin fakta la!..Saifol memang Sex Toy Addicted tegar..sendiri cocok plastik kat jubor kata orang balun kat pungkok dia..apa GWM berminat? pi tolong tutuh lah juboq dia..benda plastik boleh mengeluarkan sperma?..hahaha...penemuan yang belum pernah terjadi dalam sejarah!..setau aku orang yang paling kantoi sekali adalah gomo!..mana beb nak cari duit bayar saman juta2..suruh gomo jual pungkok lah kat belakang mati..tu pun kalau ada org nak!!..eeeeee..geli!

Anonymous said...

Atok tuo kutok sudah pun give up, itu sebab dia tidak membela diri. Dia sudah kehabisan alasan2 berjambul, sudah mati kutu. Dalam keadaan atok tuo kutok yg desperado sekarang, beliau akan cuba melakukan apa bacul2 sperti RPK dan PI Bala autaw keling lakukan, iaitu meloloskan diri. Kita semua harapkan KDN tidak akan biarkan pisang berbuah dua kali, dan atok tuo kutok dgn senang memloloskan diri lagi. Ini hanya akan mencontengkan muka Ds Najib. Harap semua pintu keluar negara diperketatkan. Semua kereta VVIP harus dinaikkan pemantuan, kerena sering digunakan untuk menyeludup keluar. Jangan biarkan atok tuo kutok memperbodoh bodohkan kerajaan dan undang2 negara. KEADILAN for Saiful, KEADILAN for anak2 bngsa yg tak berdosa. Peliwat terkutok negara harus menerima hukuman.

Adi Kencana said...

Anwar dah desperate cari dalih nak tegakkan benang basah.

Nurul Izzah Kecut Telur Tengok Bayang Raja Nong Chik? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Lihat ini pula dan fikirkanlah. http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/5109-lynas-pas-pusat-akan-panggil-dr-che-rosli-

Tuan Ibrahim Tuan Man dengan berlagaknya mempertikaikan kenyataan Dr. Che Rosli berhubung kegiatan PKR yang memanipulasikan isu Lynas secara tidak jujur. Tuan Ibrahim Tuan Man perlu ingat, Dr. Che Rosli itu ada kepakaran dalam bidang dia sendiri, Tuan Ibrahim ada ke, ijazah dalam bidang sains nuklear? Itulah dalam Pakatan Rakyat, benda baik pun mereka akan kata jahat dan keji, tapi maksiat pun boleh mereka bela jika memihak kepada mereka, video kononnya besi, tak boleh jadi bukti, tapi mereka menuduh PM ada skandal dengan Altantuya lagi teruk, tak ada bukti apa pun, video pun tak ada, tapi boleh pula mereka tuduh PM macam-macam, inilah Pakatan Rakyat, undi diutamakan, kebenaran tendang ke tapi jalan.

Anonymous said...

salam

hukum rejam sampai mati kepada peliwat mengikut hukum syaraq

g4umno

Anonymous said...

Dr Wells bertindak atas kebenaran dan keadilan, walaupun beliau dijemput sebagai saksi pembela.YANG BENAR TETAP BENAR, YANG SALAH TETAP SALAH. Inilah sikap seorang yang berpendirian dan profesional, bukan seperti loyar-loyar pembela tu, asik spin je. KEADILAN UNTUK SAIFUL... PARTI KEADILAN UNTUK ANUGAY.....

Anonymous said...

Saya melihat video ceramah politik oleh Azmil Mustapha yang menghentam kerajaan, kononnya ikut kafir dan macam-macam tuduhan yang melampau. Berkenaan tuduhan Dasar Ekonomi Baru yang dituduh sebagai Dasar Ekonomi Bodoh kerana kononnya orang bumiputera hanya berhak 30% dari ekuiti ekonomi negara adalah tidak benar, Azmil Mustapha ini tak tahu sejarah dan tak reti ekonomi kerana Bumiputera disasarkan mencapai sekurang-kurangnya 30%, bukannya hanya sekadar 30%, dia perlu lihat kembali intipati Dasar Ekonomi Baru terlebih dahulu, jangan cakap macam pandir.

Kemudian tuduhan dan maki hamun oleh Azmil Mustapha kononnya orang Melayu taat kepada undang-undang kafir, dia perlu lihat diri dia terlebih dahulu, lihat kembali diri dia masa muda, jauh lebih teruk dari orang yang dia tuduh sekarang ini. Cerminlah diri sebelum menuduh orang, inilah jenis orang yang telah lupa daratan, dia tidak cermin diri dia yang jauh lebih teruk dari orang lain, kononnya telah bertakwalah sangat sebab sokong PAS, inilah sikap bodoh dan buta kayu yang dibuat oleh Azmil Mustapha. Cerminlah zaman muda kamu yang berbuat perkara salah, apahal engkau nak hina orang sesuka hati tapi tak cermin diri sendiri. Kamu bukannya beri nasihat, tapi adalah alat politik untuk populariti murahan.

normah said...

amemda la kalut korang ni...