Monday, August 8, 2011


Dua puluh lima kali GWM terpaksa menggosok, tenyeh mata hari ini ... Apakah arwah Dr Lo'Lo masih hidup dan terus blogging di alam maya!

Diminta secara hormatnya Sekretariat Pembangunan Kg Baru (SPKB) untuk buka satu blog atau portal baru, bukan menempel blog arwah Dr. Lo'Lo.

Hormatilah mereka yang telah menemui Maha Pencipta. Jangan ambil sikap mudah dan mengambil kesempatan atyas kebaikan Dr Lo'Lo.

GWM faham SPKB diwujudkan oleh Allahyarharmah Dr Lo'Lo namun perbuatan SPKB boleh meninggalkan satu syak wasangka atau fitnah kepada arwah.

Jangan pula ada berita sensasi keluar mengatakan Dr Lo'Lo sebenarnya masih hidup melihatkan blog beliau masih lagi aktif.

JUak-juak PAS bukannya boleh harap! ...





8 comments:

atas pagar said...

bro; kalau ya cari makan dengan blog...isu macam ini pun nak dipolitikkan? come on la bro...matured la skit. korang ni betullah macam RPK cakap...'no brainers'. tak ada otak. allahyarhamah dah meninggal dunia pun, korang nak serang lagi. sudahlah tu...jangan ingat BN boleh menang dengan perangai macam gestapo macam ini...

alfatihah buat dr lo' lo'...

Mat Despatch said...

Kepada atas pagar,
Lu sudah silap .. lain kali lu baca dulu betul-betul apa yg di tulis sebelum tuduh org lain "no brainers". tuan punya blog cuma nak mengingatkan supaya org lain jgn menggunakan nama Arwah atau pun blog arwah untuk menulis sb di khuatiri menyebabkan buruk sangka terhadap arwah. Rakyat memang dah tahu pencacai PAS ni memang suka maki hamun dan putar belit. Jadi kalau nak tulis, buka lah blog sendiri, jgn tulis di blog arwah.

Lain kali baca dulu betul2 .. jgn dok tuduh yg bukan2. Nasib baik bulan puasa, kalau x gua maki lu cukup2 ..!!

Anonymous said...

atas pagarni...tak otak. baca komen orangpun tak faham...sebenarnya bukan dia baca pun...dia tengok sikit orang komen, dia tak kira dah baik keburk komen tu,,janji komen tu kena pada geng dia (DAPAS) dia akan terus kata salah...dasar penyokong kafir harbi..

Gelombang Wangsa Maju said...

HE HE HE ... APA CITER NI ATAS PAGAR! LAPAR KE BULAN POSA NI?

Anonymous said...

Booodooo piiaaqq.. punya atas pagar, tarak baca punya olang...

anti bohmau said...

atas pagar,

kalau nko buat blog, sudah tu tak aktif, tetiba ada lahabau mana ntah guna blog nko sbb dia dpt tahu mcm mana nak eccess nko punya blog, guna plak utk menceritakan benda yg karut marut atas nama nko, nko rasa ok ka?
kalau nko ok, tak kisahla sbb nko pun duduk atas pagar. orang lain smua duduk atas kerusi dlm rumah! nko ni banyak sgt berjemur kut! dah naik biol skit!!

misnona said...

sebagai pendukung Umno dah tentu apa sahaja yang orang lain buat tidak dipandang. ada sahaja komen diberi, cubalah tengok blog yang antiumno, bagaimana, barulah sedar, yang anti umno makin banyak selepas Bersih 2.0 berjaya diadakan. semua buka mata, umno sampai tak ada modal, kes hassan ali dan gereja itulah modal umno, macamlah islamik sangat, yang mereka dapat hebahan dari ejen Barat dan Yahudi tak apa? Inilah mentaliti melayu yang menipu melayu. rasis dalam penipuan.

Gelombang Wangsa Maju said...

YOU CITER PASAL ANWAR KE MISNONA ... he he he