Tuesday, August 23, 2011

Cukup bijak puak-puak Parti Negara Berkebajikan ini konar baring, gostan kereta dan pecut langgar lari Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria.

Dalam tempoh enam bulan sahaja nada Pemuda PAS Perak bertukar 360 darjah. Dengan pantas merakamkan sokongan terhadap cadangan dan gesaan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria agar menyegerakan Akta Murtad baru-baru ini.





Bagus sebenarnya sokongan dari Parti Negara Berkebajikan ... namun mengapa GWM tegas mengatakan Sahibus Samahah bakal di HARAMJADAHkan oleh puak-puak ini. Melayu memang mudah lupa ... umat Islam memang mudah lupa!


GWM paparkan videoclip ini sebagai tontonan dan rujukan mengapa Tan Sri Harussani Zakaria yang bakal disembelih sekali lagi.





Apa kata Pemuda PAS Perak terhadap Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria ...






Mudah sebenarnya mahu menilai tahap pemikiran dan kemunafikan juak-juak parti ini. Gesaan Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria mahu menyegerakan Akta Murtad adalah peluang terbaik untuk melepaskan tengkuk dari belenggu isu murtad di Selangor.

Parti Negara Berkebajikan ini semakin tertekan dengan asakan mengapa parti tersebut mempertahankan golongan gereja. Parti ini tidak mempunyai jawapan khusus melainkan menuduh isu murtad sebagai kerja UMNO.

Percayalah, apabila isu murtad di Selangor menutup tirainya, Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria akan kembali 'diperkosa' dengan fitnah, tohmahan dan kata nista puak-puak ini jika kenyataan Sahibus Samahah selepas ini tidak memihak kepada mereka.

Sehingga ke hari ini, puak-puak ini tidak pernah memohon maaf secara terbuka kepada Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria, selaku Mufti Perak yang cukup dihormati, atas kelancangan, tohmahan, fitnah oleh Pemuda PAS Perak!

Mungkin kali ini bukan gelaran Haramsani, tetapi HARAMJADAH kepada Sahibus Samahah. Tak percaya? ... just wait and see!




4 comments:

Anonymous said...

GMN.

PENCERAMAH INI BERUCAP GUNA PUKI.

PENCERAMAH YG BERUCAP GUNA MULUT DIA BERPANDU OTAK YG SAMPURNA.

GAJI MUFTI YG DIKAITKAN HASIL PELACUR, DUIT BABI DAN BENDA-BENDA HARAM LAIN - SAMALAH ORG GILA YG BARU SEDAR DARI TIDUR.

AKU TAK KENAL SIAPA YG BERUCAP TU.
....... BAHALUL NI LALU LEBUH RAYA
MAK BAPAK ATAU ATOK DIA YG BUAT KE?
MINUM AIR PAIP YG KERAJAAN BUAT TAK?......SEKARANG ENGKAU LEBIH BAIK CARI AIR LONGKANG MINUM HARI2 BIAR HOTAK MAKIN TONGGONG.

BAHLUL UST. HAMPAS.

Yb Raz said...

org berjanggut bersepah macam kaum majusi tu bukannya orang yang ada ilmu agama yang betul..dia belajar separuh separuh lepas tu cakap dia ahli agama.

orang macam ni boleh dipanggil wali syaitan kerana kerja dia menggunakan agama untuk menyesatkan manusia.

kalau dia bagi ceramah kat kawasan korang, korang ramai ramai rejam dia dengan batu.

Anonymous said...

Wali trompah dan wali setan itu tahapnya, penceramah yg hanya pandai bercakap tapi apa yg dicakap sedikit pon tidak mencerminkan ajaran ISLAM yg sebenarnya.

mari ramai2 rejam dgn batu kat penceramah hingga mampos.

Anonymous said...

Biasalah, dalam Pakatan Rakyat, segalanya boleh dilakukan untuk mendapatkan undi, hari ini haram, esok halal pula, hari ini maksiat, esok jadi perkara baik pula, tak hairanlah jenis Pakatan Rakyat yang jenis cakap tak reti berfikir, tak guna pakai serban, pergi pakai bikini sajalah untuk ceramah sebagaimana penceramah Pakatan Rakyat yang buruk perangai itu, kononnya serban sebesar bakul dan jubah itu alim sangatlah, tapi cakap macam pengikut Abu Jahal dan Abu Lahab, penuh maki hamun, inikah ajaran Islam? Ini Islam jenis apa yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat? Mungkin telah ada Islam mazhab baru, Mazhab Pakatan Rakyat, boleh maki hamun sesuka hati, boleh menghasut sesuka hati, boleh demontrasi liar sesuka hati, boleh cakap apa saja tanpa fikirkan dosa pahala kerana tak apa kalau pakai serban dan jubah orang nampak sebagai alim, tapi perangai macam orang zalim.