Thursday, August 4, 2011


Rupanya Anwar Ibrahim gagal mendidik isterinya Wan Azizah menjadi wanita bercirikan solehah. Bahkan Wan Azizah kini lebih mirip dengan tingkahlaku dan bakal menjadi Anwar Ibrahim ... mulut tak ada insurans!

GWM hanya mempu menggelengkan kepala melihat betapa petahnya Wan Azizah sempat menabur umpatan dan fitnah dalam bulan Ramadhan Al Mubarak!

Cuma ... teringat kembali pesanan arwah Ustaz Din (guru agama GWM, orang PAS namun rasional pemikirannya) dalam menjalankan ibadah puasa tidak semestinya hanya perut yang berpuasa ... mata, tangan, telinga, mulut juga perlu berpuasa.



Kegagalan Wan Azizah mengawal mulut dalam bulan puasa jelas menunjukkan sifat hasad dengki dan iri hati terhadap Big Mama DS Rosmah!

Walhal tidak pernah timbul dalam mana-mana media massa baik kerajaan mahupun pembangkang DS Big Mama Rosmah menyerang peribadi Wan Azizah!

Terpampang jelas sifat disebalik wajah keibuan Wan Azizah sebenarnya. Muka yang dianggap sejuk dan lembut dilihat rupanya mempunyai hati yang cukup busuk terhadap DS Big Mama Rosmah!


Mungkin inilah ciri-ciri wanita solehah terpancar di wajah Wan Azizah, bertudung litup ... namun mulut cukup celupar mengumpat dan megata dalam bulan Ramadhan Al Mubarak.

Mungkin ini juga ciri-ciri wanita solehah yang diangkat sebegitu tinggi oleh juak-juak pembangkang ... namun kain terpalit dosa, noda dan najis suaminya.

Sudahlah Wan Azizah ... suamimu bakal menjadi PERDANA BANDUAN, bukan PERDANA MENTERI! Terimalah hakikat pembohongan demi pembohongan Anwar Ibrahim sudah dibalas 'cash' oleh Tuhan!


Tengok Big Mama ... rileks jer! Cool ... kena kutuk masih mampu tersenyum ... marah la tu!




11 comments:

Anonymous said...

Wan Azizah is a born loser. She is so damaged that is beyond repair.
1. She has a rotten husband, who thought would be a cinderalla story.
2. She sacrificed for him by running away defying her parents and marrying him at the border.
3. She raised her children hoping no one will follow his foot step, but Nurul Izzah has to be like him. Now she worries if she will be like him.
4. She is so heart broken knowing of her husband being gay.
5. She is terrified of her life and future with an evidence like a video tape with china doll.
6. She knows about Shamsidar and Afifa.
This is only part of a situation that we know in public and can you imagine the burden she carries could be 100 times more because I am sure there are 100 more things we do not know.
What she said about Rosmah is just the tip of an iceberg of how her situation is. She has the right to envy, not just Rosmah, but anybody because of the terrible life she has inside her. She is definitely strong, if not she would have gone cuccoos or living in Tanjung Rambutan today. So let us just let go as it just sour grapes from a very stressful, brokendown, suffering, unstable woman who has to face for many more problems coming definitely in the future.
May Allah take care of her soul.

taf4 said...

Gua kesian kat lu. Lu urus diri sendiri pun tak terurus, yang lu sebok jaga tepi kain orang buat apa? Dah gitu lu fitnah dia lagi, lu ingat lu ni kebal dari balasan tuhan. Dosa lu sama maanusia lu kena jumpa orang yang lu buat fitnah, Tak sama dosa lu dengan tuhan. Dosa dengan tuhan lu taubat sungguh-sungguh satel bro. ulan puasa bro, lu buat baik berganda tuhan balas, kalu lu buat dosa, berganda jugak dosanya bro.

Badut Rakyat said...

apa yang anda merepek ni taf4 ??? selalu blogger hanya menceritakan benda yang benar dan selalunya kebenaran itu akan terbongkar !!! apa kene mengena dengan fitnah ??? cuba cerr...selalunya saya melihat lebih banyak fitnah yang di buat selalunya dari PAKATAN haram...renung-renungkan...

Anonymous said...

Bukan Anugay gagal mendidik..tapi dia jadi mcm tu sebab dapat suami Anugay...Contoh ..pasal jam Omega selamber jer menipu.
Masa Anugay TPM dulu...dia shopping kat JLN TAR jer kot...pooooorah.

Anonymous said...

hiss jijah oh jijah aku rase rosmah lagi tak kan jadi macam kau simpang 444 malaikat jijah.....maruah seorang emang layak dengan pebohong gakkk.....kalau baka kau satu hari nanti kena hina macam sampah jangan salah kan orang ....ada fahammm

choc-apple said...

haku tabik spring ler kat jijah nih...misali sungguh...xkira llki ppun anak dara/teruna is3/suami org dier rembat jijah totap menten(maintain)kuol(cool) jer.....nasihat iklas utk aweks di luar sane cari ler suami yg membawa
kebaikkan n keselamatan utk agama n diri kuarga n org2 yg berader di keliling kiter....punah jiwer dpt suami mcm anuwar....

idealismalaysia said...

Bro... pandai ko ampu ROSMAH... dpt projek kongsi le dgn kengkawan he he he... mnegusik je bro... selamat berpuasa...

kirim salam rosmah klu dpt moreh or buka pose dgn dia he he he...

Anonymous said...

Rosmah sumpah taknak jadi cam kau jijah yang masih tutup lagi kisah Omegay..camnilah jijah jaga je jam Omega tu baik baik walaupun rakyat tau jam tu bukan ori

Anonymous said...

Rosmah tidak akan menjadi sperti Kak Jijah si Ikan sepat kering. Kak Jijah pelakon murahan adalah sehina hina wanita dalam dunia, kerana tidak ada wanita, isteri, ibu, nenek, dalam dunia ini yg sanggup mempersundalkan diri untuk kote suami, membebaskan suami membuat perbuatan terkutok terhadap anak2 bngsa yg tak berdosa. Hanya wanita keparat bernama Azizah yg bersuami kan BABI, peliwat terkutok, barua yahudi zionist. Semoga Kak Jijah, Nurul dan BABI terkutok dilahanat dunia dan akhirat, kerana sanggup bersengkongkol dgn Dajjal lahanat, membuat huruhara kepada agama, bangsa dan negara. Semoga tidak ada wanita dalam dunia mencontohi keparatan dan kesundalan seperti Kak Jijah

Anonymous said...

rosmah tak kan sekali-kali nak mencontohi wan jijah yang hidup tanpa maruah..diperkudakan suami sebegitu rupa...wanita dayus...wanita bangsat dimuka bumi..kalau najib buat macam anuwar buat i.e liwat/chinadoll dah tentu najib kena punya...tapi wan azizah, siap bagi trofi lagi kat suami dia,..anugerah tuhan...takde bini yang sebaghal wan azizah kat m'sia..

ovitict said...

AKu tengok Big mama Malaysia ok jer..tak der pulak dia mngumpat Jijah..jijah pulak yang terlebih2 mengumpat. Bertaubat la h jijah oii