Saturday, August 6, 2011


Isu murtad telah dirungkai dan diperjelaskan dengan sebaiknya oleh Berita Harian dan Harian Metro, rakan media fitnah Utusan Malaysia ...



BERITA HARIAN








HARIAN METRO






Bagaimana pula dengan pendirian dan jawapan pejuang Islam hakiki parti PAS dan ahli-ahli yang bakal menghuni syurga ini ...









And The Truth Is ... PAS IS ALREADY DEAD! What Left Behind Is PAShit! Anda Bersetuju ...



10 comments:

Anonymous said...

setuju bangetttt...pasHit....

JoN said...

senang ckp bnyk pemimpin2 PAS ke arah mutad dah, tak payah nak tegeliat otak nak pikiaq pasal akidah pemimpin2 PAS nih... depa dah tunjuk diri depa yg btoinya...

Al Amin said...

Isu murtad timbul kembali. Inilah kerja puak pas ..pis..pus.. Ramailah juak-juak pas nak tunjuk hebat, kononnya dia saja yang tahu hal Islam. Akan banyak lagi fatwa dikeluarkan oleh juak-juak pas ni.

Baru setahun jagong dalam politik nak tunjuk hebat. Semacam orang lain tidak Islamik. Apa pun akan berlaku pas Kelantan akan dikuburkan oleh tangan-tangan celupar juak-juak pas HARI INI.
Wallahu'alam.

Zek said...

Kemana arahtuju pemimpin PAS sekarang? Sepatutnya
Mereka sokong Dato Hasan Ali. Tapi apa dah jadi. Pemimpin tertinggi PAS bagai dikunci mulut mereka oleh pemipin kafir harbi dari DAP.

Sedarlah penyokong2 PAS. Anda sedang ditipu hidup2.

NasrulSafiq said...

Salam sejahtera,

Jauhkan diri dari PAS DAP PKR

Terima kasih

putrarahman said...

Bukankah orang Islam itu paling ramai penganutnya di Malaysia ni, jadi kenapa nak takut-takut.

Anonymous said...

pas dulu lantang mengkritik kononnya kerajaan tidak mengenakan hukum islam kepada simurtad - bunuh mungkin. pas kini memperjuangkan kemurtadan dengan membenarkan nama allah digunakan olih kapir harbi untuk ditulis dirumah ibadat mereka, dalam kitab mereka dan menyanjung suci usaha-usaha memurtadkan umat islam sebagai perjuangan mulia dan usaha menyiasat usaha memurtadkan umat islam sebagai perlanggaran hak asasi. pas yang terlepas perjuangan islenya.

Anonymous said...

hello...hello...
jangan buang masa. Ini hal senang je..

PAS IS DEAD
PASISDEAD (kalau cantum)

habis cerita.

My utmost respect to HASSAN ALI. Ini dia pemimpin Islam sebenar2nya.

Dot said...

yes, they have indeed shown their true colour...

tak payah kita tukar warna hijau putih totok mrk tu..mrk sendiri tukar jadi kuning baru2 ni..

makin nak jadi purple la plak...gayyyyy gituuuuu!!

Anonymous said...

Dalam Pakatan Rakyat, DAP adalah Tuan Besar, PKR adalah pecacai, manakala PAS pula adalah anjing suruhan. sebagai anjing suruhan, diarahkan sesuka hati maka PAS pun sambil terjelir-jelir lidah berlari ke sana sini membela DAP walaupun benda salah dibela juga, tetapi kalau orang yang menentang DAP akan digigit dengan ganasnya. Itulah yang terjadi kepada Datuk Dr. Hassan bin Ali yang kalau sebelum ini beliau menentang DAP dalam isu arak dan judi di Shah Alam dan kesannya dengan kuasa veto DAP dalam Pakatan Rakyat maka Dr. Hassan Ali telah disingkirkan dari jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor kerana DAP hendakkan begitu. Sekarang ini berkemungkinan Dr. Hassan Ali akan digugurkan dari exco dan juga dalam PRU 13 akan datang dia tidak ada dalam senarai calon PAS kerana DAP terpaksa meminta perkenan Tuan Besar DAP dahulu dalam apa benda pun. PAS dan PKR adalah anjing suruhan dan pecacai DAP dalam Pakatan Rakyat sahaja, kedudukan bumiputera lebih terancam kerana adanya pecacai dan anjing suruhan DAP yang melaga-lagakan sesama umat dan sesama bangsa, harap serban saja besar bakul, tapi pecacai dan anjing suruhan.