Friday, August 26, 2011



Bila masuk bab mamat ni, rasanya tak perlu kita berbaik sangka. Baik bagaimana sekalipun diludahnya dimuka kita kembali. Mungkin kerana tarafnya sudah seperti tok guru, maka siapa sahaja yang menyangkal, terus dicantasnya sebagai MELAYU BODOH!

Gamaknya ALI SETAN benar-benar tinggi ilmu didada dan lebih gemar digelar SYRIA PANDAI. Al maklumlah tinggal di Syria yang jauh lebih suci dan sejuk dihati.

Apapun, layan video klip tazkirah ALI SETAN di TTDI Jaya pada 15 Ogos 2011. Gua nak panggil tazkirah pun agak berat mulut menyebutnya ... mungkin lebih tepat lagi ceramah maki hamun!



Belum pun masuk mukaddimah tazkirah (tazkirah kepala hotak lu!) ... lu dah baik punya fitnah dan tohmah pasal lu punya operation kat Syria.


Lu memang SETAN la Azmil Mustapha ... mana maklumat lu cari mengatakan kos perbelanjaan jantung terbuka di tanahair menelan belanja RM 50,000.

Lu tolong tengok paparan bawah ni ... nak cantik lagi lu tolong klik pada link gua bagi free kat lu ... HOSPITAL SOUTHERN MELAKA. Sorilah ALI SETAN, gua tak boleh hormat sama lu. Lu kuat fitnah dan memburukkan negara sendiri.

Lu memang MELAYU BODOH dan HINA!






Yang ini gua angkat songkok sama lu ALI SETAN, mencari ilmu Allah, tabik bang! Cuma tumpang bertanya ... anak-anak siapa yang sara kalau hari-hari mengadap kitab? pusat pengajian sara? orang persendirian? kutipan derma? sumbangan? ... ini sudah salah konsep dalam Islam!

Cuma gua mahu memperingatkan hadis sahih berikut ... ”Sesungguhnya di antara dosa-dosa itu, ada yang tidak dapat terhapus dengan puasa dan solat”. Maka para sahabat pun bertanya: “Apakah yang dapat menghapusnya, wahai Rasulullah?” Beliau menjawab: ”Bersusah payah dalam mencari nafkah.” (Hadis Riwayat Bukhari Muslim).

Bang ... Nabi pun bekerja! ... Nabi Adam - petani. Nabi Nuh dan Nabi Zakaria - tukang kayu. Nabi Daud - pembuat baju besi. Nabi Idris - penjahit. Nabi Musa - pengembala. Rasulullah s.a.w. - peniaga, pedagang dan pengembala!

Lu keje apa bang! ... Lu memang suka jadi MELAYU BODOH dan HINA!








Lu la MELAYU BODOH Azmil Mustapha! Itulah akibatnya jika sudah terlalu lama tinggal di Syria apa haram jadah perkembangan Islam di tanah air pun tak ambil pusing.

Bila masa Sekolah Kebangsaan di Malaysia mengajar Allah Itu Lembu, Allah Itu Nabi Isa Anak Maryam. Ini tuduhan berat SETAN! ... Lu jangan main-main ALI SETAN! ... Eh SETAN, bawah ni gambar apa?



Jika di Perak dan di Johor, ini dinamakan sebagai Sekolah Rendah Agama Rakyat. Jika di Selangor, ia dinamakan sebagai KAFA. Inilah Sekolah Kebangsaan Melayu bahlol! Anak-anak umat Islam disini mempelajari Tauhid, Feqah, Akhlak, Imla', Bahasa Arab, Tajwid, Khat dan Sirah Rasulullah s.a.w.

Eh KIMAK! ... anak-anak umat Islam belajar Pengetahuan Islam dan Bahasa Arab di Sekolah Kebangsaan. Lu ni mabok Brandi lagi ke!

Kalau lu kata ada anak-anak umat Islam diajar Allah Itu Lembu, Allah Itu Nabi Isa Anak Maryam ... baik lu tuduh dua penyangak Islam bawah!



Yang sorang ni BAPA PLURALISME MALAYSIA dan yang satu lagi BAPA PERTAHANAN MURTAD MALAYSIA! Mungkin kedua-dua ini boleh dipertanggungjawabkan berlakunya anak-anak umat Islam di ajar sedemikian rupa di Malaysia.




Eh ... lu memang SETAN la Azmil Mustapha! Ngko memang KIMAK la! Memang la lu ni MELAYU HARAM JADAH! ... Hoi! ... Lu pegi balik la kat Syria! Buat menyemak MALAYSIA jer! Dapat duit kutip dari ceramah penuh dengan maki hamun HALAL ke ALI SETAN!

Sial la lu ... habis pahala posa aku hari ni! Macam tak posa lamgsung! ... HINA PUNYA MELAYU BERNAMA AZMIL MUSTAPHA!

11 comments:

Anonymous said...

mudah mudahan si ali ni sedar diri.

Anonymous said...

yg tulis blog ni pon patot tobatyg ko beria ia komen caci org knp ko jgn ingt melyu blh masuk surga lah bodo

Anonymous said...

pak ali setan ...oph.... tuan haji.. gua ingat lu patut gie ceramah kat org yang nak murtad tu daripada ceramah caci maki org yang islam...

Anonymous said...

masa muda dulu belakun peluk sana peluk sini dah tua nak mampos baru belajar dakwah lepas nak dawkah depan org ni kau pergi mampos lah.

Anonymous said...

konek dah mampus baru nak cari kitab setan ni. Dulu pacak sana sini. Kalau dah tak tahan makan viagra lah. Puaka bertopeng dakwah. Pakaian kau tu bolih beli kat jalan masjid india, janggut kau tu tak cukur 3 minggu dah penuh. Hati dan nawaitu tu mana nak cari, mana nak beli..itu ada cara mendapat yg kau masih bangang tak jumpa dan kau pasti kau tak akan berjumpa bahalol.

Anonymous said...

wuyoohh..kaw kaw si ali kena.....memang itulah selayaknya....well said gelombang wangsa maju..

Anonymous said...

nak tanya, komputer yang dia guna tu buatan islam ke kafir?

Anonymous said...

Jangan panggil dia dgn nama ali setan..itu orang lain..AZMIL MUSTAPA SETAN ..yang selayaknya utk tuan tubuh badan.SETAN..AZMIL MUSSTAPHA SETAN..

Anonymous said...

Yg punye blog ni.. Kompem2 macai.. Kesian2...

hati sanubari said...

Ikutilah perkataan Allah dan rasulNya...jgn ikut cara org kafir... ;-)

Anonymous said...

Awk tu bkn melayu yg pernah bodoh & jahil ker...bkn pernah ikut cara barat atau kafir ker...??? Tp bila dh belajar ckit nk hina2 org...hina negara ..bodoh2kn melayu...dh tinggi sgt ker ilmu agama awk tu wahai saudara azmil...skg siapa yg bodoh...bodohh..