Friday, August 5, 2011


Anwar Ibrahim sedang menghitung hari bila karier politiknya akan ditalqinkan oleh rakyat.

Sebelum menghembus nafas terakhir politik, adalah lebih afdal jika Perdana Menteri dan isteri turut diheret ke kancah kes liwat yang sedang dihadapi.




Maka tidak hairanlah mengapa portal media dan blog berkiblatkan pembangkang mula mainkan isu subpoena DS Najib dan DS Rosmah.




Tiga individu lain turut diheret untuk dikenakan subpoena adalah Musa Hassan, Rodwan dan Hasanuddin. Lima saksi bakal dijadikan mainan portal dan media pembangkang kononnya terlibat dalam konspirasi menjatuhkan karier politik beliau.

Namun persoalan cukup menarik boleh ditimbulkan ...

1) Dimanakah relevan dan kaitan secara langsung dengan kes liwatnya melainkan jika ianya bertujuan untuk melengahkan dan menangguhkan kes yang dihadapi.

2) Tujuan subpoena hanyalah untuk mempengaruhi dan menguatkan lagi tekanan ke atas hakim kerana jika tuntutan tidak dilayan, maka badan kehakiman akan dikatakan sebagai berat sebelah, tidak menyebelahi Anwar Ibrahim.


Dalam isu ini, GWM amat bersetuju dengan gesaan sahabat blogger The Unspinners ... rakyat perlu difahamkan dengan mainan politik Anwar Ibrahim untuk menangguhkan lagi kes liwatnya.

Bukti telah nyata ... DNA Anwar Ibrahim melalui air mani beliau ada didalam dubur Saiful! Tidak timbul isu soal memanggil kelima-lima sebagai saksi kes.

Anwar Ibrahim cukup tahu alibinya Wan Azizah telah mengeluarkan kenyataan yang cukup bercanggah dengan bukti rakaman cctv sememangnya Anwar Ibrahim berada di tempat kejadian liwat.

Dan GWM cukup bersetuju dengan gesaan blogger The Unspinners ... kenyataan dari mendiang hakim Dato' Paul Augustine ... NOT RELEVANT bagi menolak karenah Anwar Ibrahim.



Tidak ada kaitan secara langsung mahupun tidak langsung mahu mengheret Perdana Menteri dan isteri ke kancah liwat Anwar Ibrahim.

GWM cuma mahu mengambil salah satu komen dari videoclip youtube keluaran Malaysiakini.




Anwar Ibrahim ... sendiri korek, sendiri tanggung! Karier politik anda semakin hampir untuk ditalqinkan.



3 comments:

Dot said...

orang pertama nwar WAJIB panggil sebagai saksi ialah WAN AZIZAH, isterinya sendiri krn isterinya begitu yakin mengatakan suaminya itu ada bermesyuarat dgn rakan2nya.

orang kedua WAJIB nwar panggil menjadi saksi ialah NURUL IZZAH, anaknya sendiri yg begitu cepat menyanggah soalan wartawan dgn mengatakan bapanya ada bersama mereka sekeluarga...
kedua2 pernyataan mereka satu dunia boleh saksikan & sahkan krn ada dlm youtube & selama ini boleh ditonton & didengari oelh sesiapa juga.

mengapa tak ambil mereka sebagai alibi, nwar??? adakah persaksian mrk kamu ragui? kamu tak yakin dgn kesaksian ahli keluarga biarpun isteri kamu sendiri????? kamu takut mrk tak mahu bercakap bohong bagi pihak kamu?

kalau aku jadi kamu, sudah tentu bini yg setia mcm tunggoi kayu tu aku jadikan saksi krn dia sentiasa mengakui kamu anu..gerah dari tuhan kamu!!!!

Anonymous said...

Semakin hari semakin besar lubang kubur politik Al Juburi yang dikoreknya sendiri. Tahniah! Anuar Ibrahim kerana mendedahkan pekong meliwat kau sendiri pada umum. Jangan salahkan orang lain kerana tabiat sex songsang sendiri.
"SENDIRI TEBANG, SENDIRI PIKUL LE BONGOK ANUAR".

Anonymous said...

Anwar, bila kau (kalau lah) dah masuk Sg Buluh, bolih aku tolong jagakan *a* untuk kau. Aku lebih baik dari si Sabun tu. Aku dah lama idamkan dia dan lepaskan lah dia secara baik. Aku janji akan jaga dia lebih baik dari kamu dan naikkan mertabatnya sebagai perempuan muslim yang baik. Aku anugerah tuhan untuk jaga dia selepas kamu.