Tuesday, August 30, 2011


Gambar-gambar yang diambil PAPA GOMO cukup membuka mata bagi mereka yang benar-benar insaf dan memahami erti kesusahan dan kebuluran.







Kumpulan sukarelawan Malaysia yang diketuai Dato Azeez langsung tidak menunjukkan rasa keletihan dalam menjalankan tugas yang diamanahkan.

Kesungguhan yang ditunjukkan dalam menghantar bekalan ubatan (vaksin) ke Hospital Dar Al-Shifa dan hospital sekitar Mogadishu patut dipuji. Terima kasih untuk tentera kerajaan Somalia yang mengawal para sukarelawan Malaysia.

PAPA GOMO ... isteri, kandungan serta anak perempuan saudara sihat wal afiat disini. Insya Allah, GWM akan sentiasa memantau perkembangan mereka.




Pssssstt ... Mana dia bantuan sukarelawan pihak haram jadah pembangkang? Dok sibuk angkat martabat komunis apa ke jadahnya!


3 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya to papa gomo, dato' azeez dan semua disana.....thank you

./fendi

Anonymous said...

Selamat hari raya kpd rombongan Msia di Somalia..lihatlah kat sini makanan atas meja tu untuk makanan dan hidangan pagi raya..banyaknya..syukur aku di sini, di bumi bertuah Malaysia ini..lagi bertuah jika manusia mcm Mat Sabu tidak mengacau dan menggangu gugat keselamatan dan kesejahteraan kita

Anonymous said...

OFF-White
jordan shoes
off white outlet
bape hoodie
a bathing ape
jordan 4
yeezy 700
supreme
supreme
off white clothing