Friday, June 15, 2012




Saya Tidak Pernah Mengisi Borang Ahli UMNO, Saya Tidak Pernah Hadir Mesyuarat UMNO, Saya Tidak Pernah Dapat Jemputan Mesyuarat UMNO dan Saya Tidak Pernah Ada Kad UMNO




Saifuddin Nasution masih belum berputus asa mahu mengaitkan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR),Tan Sri Dato' Seri Abdul Aziz Bin Mohd Yusof sebagai ahli UMNO.

Sebelum ini, lahabau ini pernah mengeluarkan kenyataan media rasmi PKR menyarankan agar Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad meletakkan jawatan kerana dituduh sebagai ahli UMNO.

Malangnya, tuduhan dan fitnah yang dilakukan oleh Saifuddin Nasution telah memakan diri.

 "Sebenarnya, ahli UMNO Cawangan Kubang Bunggor itu adalah saya dan nombor kad pengenalan itu milik saya," kata Wan Ahmad.




Saifuddin Nasution masih lagi belum belajar erti bercakap benar dan berhenti dari terus menjadi pemfitnah.

Rupa-rupanya Abdul Aziz yang dimaksudkan oleh Saifuddin Nasution adalah seorang pemandu di Jabatan Perdana Menteri ... bodoh punya ahli Parlimen PKR

Cuma ... Pengerusi SPR ini terlalu baik hati. Let go sahaja setelah diaibkan dan difitnah oleh Saifuddin Nasution.

Khabarnya, Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad dalam proses untuk mengambil tindakan saman malu ke atas Setiausaha Agung PKR ini.

Jangan bagi muka lagi ...



7 comments:

Anonymous said...

Jangan bagi muka. Tapi jangan hangat-hangat taik ayam sudahlah.

Anonymous said...

Ini Lah masaalah yg dihadapi Negara..Yg perlu disaman tak disaman akibatnya fitnah berleluasa...

Kepada kedua tokoh ini...rakyat kurang hurmat sebab tidak bersungguh untuk menghapuskan fitnah..malah bolih ditakrifkan penyumbang fitnah... sedih,,tak sense of conduct sikit pon... Apa tah lagi Nation coarse....

Dengan keras..saya amat berharap kedua tokoh ini ambil tindakan saman demi membersihkan Negara dari kaum pemiftnah ini..

Hperancis

nonbal said...

Aku setuju

Anonymous said...

Inilah masalah dalam negara, seolah olah yg keparat, bngsat dan lahant bermaharajelela, bole buat macam bapak dia yg punya. Kerajaan Ds Najis dilihat begitu lemah untuk mengambil apa2 tindakan, sedangkan spesis2 keparat dan bngsat ini jadi besar kepala. Kita harap pembesar2 negara, jika difitnah, harus berani mempertahankan maruah dan heret lahabau2 ini kemuka pengadilan, supaya jadi pelajaran kepada mereka jangan berani buat fitnah sewenang2 nya. Jangnlah biarkan keparat2 ini berleluasa macam bapak dia punya suka.

Dot said...

GWM,

rasanya setiap perkara yg mahu di ambil tindakan akan dikaji sebaik mungkin oleh PM krn mungkin beliau tidak mahu 'menang sorak kampung tergadai'! paham2 sajala pembangkang hari ini. semua perkara mrk nak politikkan...
lagipun, bak kata cerdik pandai, Insyaallah, the truth prevails - kebenaran akan tersingkap jua akhirnya!

Anonymous said...

Anonymous at: June 15, 2012 4:24 PM said.
Anonymous at: June 16, 2012 6:58 PM said..

Aku bersetuju dan bersependapat dengan kamu berdua. Aku rasa dah sampai masanya dilakukan sesuatu untuk menghalang dari merebaknya budaya fitnah ini. Aku sangat sangat berharap kepada kedua dua Pengerusi dan Timbalanya mengambil tindakan undang undang keatas Saifuddin. Ini bukan soal baik hati bro’ GWM tapi soal maruah dan soal Negara. Heret dia ni ke mahkamah supaya pencacai dia tahu dan faham (kalau pun tak semua). Selalunya kita dengan yang kena saman ialah pehak kerajaan, apa nak jadi? Nampak sangat kepincangan dipehak kerajaan.

Anonymous said...

Jalankan saja TAN SRI,biar dia tau,bukan semua orang takutkan dia.Orang macam ni kalau dibiar bermahrajalela lah dia.Nanti dia anggap semua orang MALAYSIA takutkan dia.