Wednesday, June 6, 2012






Lihat penafian untuk menutup malu konsert K-PORK PKR Bertam Nite (Jamuan Makan Makan Malam JPR Bertam) di Kompleks Sukan MPSP ini ...

Halim Hamid
as'salam ... tenang semua ...Ayah Jelaskan disini ... Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), .... Program ini anjuran PKR BERTAM ... Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dalam mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. .... KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUNCUL TARIAN INI ... ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan ...... Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan ... Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku ... ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan ...SALAH tetap SALAH ... AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami ... HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PEJUANG RAKYAT - blog MILO PONDAN



Sikit punya haru blogger-blogger pro pembangkang untuk menjawab dan membuat penafian isu K-PORK PKR. Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang punya seronok melihat amoi-amoi K-PORK PKR, pak-pak lebai PAS pun tumpang sekaki.

Petang ini juga PKR Bertam akan mengadakan satu sidang media untuk memberi penjelasan isu ini di pejabat Penyelaras ADUN Bertam, jam 5.00 petang.

Namun seperti biasa, timbullah spekulasi rakaman video K-PORK PKR ini dilakukan oleh UMNO sebagai balas dendam terhadap isu K-POP sewaktu Himpunan Jutaan Belia 2012 tempohari.

Pun begitu, penafian dari AMK Pulau Pinang ini perlu diberi perhatian ...



Pihak penaja cuba mensabotaj konsert K-PORK PKR? ...



Tak tahulah jika gambar-gambar dibawah ini cukup adalah hasil sabotaj pihak penaja.










Bila nak mula K-PORK ni Mansor? mungkin itu pertanyaan dari pak lebai PAS ini





Tidak perlulah menuding jari kepada pihak lain jika PKR Pulau Pinang sendiri yang sememangnya mahu melihat amoi-amoi K-PORK PKR tergedik-gedik dengan aksi tarian separuh bogel.

Mahu membuat penafian apa lagi, kalau Anwar Ibrahim suka balun amoi ChinaDoll, apatah lagi dengan gelagat anak-anak buahnya ... Guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari.

Tarian tradisional disamakan dengan aksi penari separuh bogel K-PORK PKR? ... Hmmmm.



9 comments:

Anonymous said...

Todiaaaaa....hahahahaa!! kata dulang paku serpih ..ngate Umno Pas PKR yg lebey !! hahahaha ..apa habaq orang Kepala Bataih ??

CITY said...

EVERYBODY LOVE BU...DU...KAH..KAH...KAH...ME TOO.

Anonymous said...

Hal taja pertunjukkan nyanyi2 pun orang boleh sabotaj?

Macam mana lah lagi nak jaga negara yang lebih kompleks.

Menunjukkan kelemahan PR.

Anonymous said...

Katanya bergegas menghentikan persembahan.. Tp tgk lama jugak berjoget tu... Yg mana satu betul ni?

Anonymous said...

laa apehal korang sibuk2 nak tnjk video nih...korang tau tak...video kpop anjuran PR nih utk versi org tua..veteran...dan khas utk yg nak endropous..jadi bende mcm ni ubat..dan tak salah...


yg BN buat tuh..utk belia....belia kan byk tak kawin lagi..mane boleh....haram....

Anonymous said...

SETIAP KALI PKR BUAT AKTIBITI SONGSANG UMNO LAH YANG KENA TUDUH. BAGITU MUDAH SEKALI UMNO DAPAT MERESAP KEDALAM PENTADBIRAN PKR BAIK DIPERINGKAT CABANG HINGGALAH KE PEJABAT MENTERI BESAR DI SHAH ALAM. AWAT LEMAH SANGAT PENDBIRAN PKR NI SAMPAI MUDAH ORANG SABO. MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA PERINGKAT CABANG PUN TAK BOLEH JAGA.

BUBARKAN SAHAJA PKR... TUNGGU APA LAGI. KEPALA DAH REPUT LAMA DAH, TINGGAL EKOR SAHAJA LAGI.

Anonymous said...

kahkahkah lawak lah PKR PAS PIS PUS tu ler tunding lagi satu jari dkt orang lain tak sedar 4 jari lagi menunding ke arah diri sendiri. kalau dah buat salah tu mengaku sahajalah buat apa nak salahkan orang lain dasar MUNAFIK

Anonymous said...

kata ada tulis "TARIAN TRADISIONAL" tp tak der nampak pon kat backdrop or baner kat pentas tu...
persoalan pokok..
1. mcm mana PKR kata kena sabotaj..tak kan buat event mcm nie tak der reheasel
2.AJK bertanggungjawab tak periksa ke belakang pentas..props dan pakaian penari tu...sbb kalau event mcm nie penari akan sampai atleast 1 jam sblom persembahan..apa buta ker mata AJK penganjur sampai tak nampak apa penari tu pakai sblom naik pentas...
3. Tak kan AJK penganjur serah bulat2 program nie pd penaja..
So kesimpulannya kalau baru anjur majlis tarian leh kena sabotaj..mcm mana nak kita pastikan keselamatan negara tak tersabotaj kalau PR memerintah nanti..

Unknown said...

Louis Vuitton fake Bags k81 n9w42f4d90 high replica bags r92 u8z55h7q76 bag replica high quality z11 a0i50w6f78