Friday, June 22, 2012



Anwar Cukup Kenal Wanita Ini - Ummi Hafilda

KUALA LUMPUR, 22 Jun 2012 - Ummi Hafilda mendakwa mempunyai bukti baru dalam mengaitkan pemilikan akaun luar biasa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekitar RM3 bilion.

Beliau berkata demikian setelah disoal siasat selama lima jam dan mengemukakan bukti baru ini kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semalam.

Ahli perniagaan ini turut mendakwa seorang wanita misteri yang memiliki 62 hartanah mewah kebanyakannya di Pulau Pinang ini cukup dikenali oleh Anwar.

"Saya disoal siasat selama lima jam malam tadi oleh tiga pegawai SPRM.

"Mereka teruja dengan bukti-bukti baru ini malah mengesahkan tidak pernah mempunyai sebarang bukti mengenai wanita ini atau 62 hartanah terlibat," katanya.

Ummi Hafilda turut memberitahu belum tiba masanya untuk beliau mendedahkan identiti wanita itu.

"Anwar cukup kenal dengan wanita ini," katanya.

Beliau turut mendakwa wanita terbabit berada di luar negara sejak pendedahan terbaru ini dilakukannya.

"Wanita ini bukanlah ahli korporat dan istimewa namun cukai pendapatannya mencecah RM50 juta. Anda boleh bayangkan berapa jumlah pendapatannya," kata Ummi Hafilda.





Skandal Lendir pertama Anwar Ibrahim ... Norlaila

Sebelum ini skandal Anwar 'Biseksual' Ibrahim dan Norlaila cukup hangat diperkatakan.

Norlaila adalah pekerja di butik Sukma Darmawan Sasmitaatmadja. Sukma adik angkat Anwar memiliki butik Gianfranco Ferre di Hotel Hilton, Kuala Lumpur.

Menurut rakaman pengakuan video Norlaila di atas kepada pihak polis, hubungan seks dia dan Anwar berlaku dengan begitu cepat sekali.

Berikut ialah tranksrip video pengakuan Norlaila kepada polis:-

Polis: Did he fondle your breast? [Adakah dia mengusap payudara anda?]
Norlaila: Sekejap aje.

Polis: Sekejap macam mana?
Norlaila: Dia kiss [cium] saya. Breast [payudara] pun sekejap saja lepas tu dia dah inside [masuk] saya.

Polis: Maksudnya sambil dia cium..
Norlaila: A’ah and he’s trying to put in. [ A'ah dan dia cuba untuk masuk dalam]

Polis: Dia pakai kondom atau tidak?
Norlaila: First time [Kali pertama] tu dia tak pakai.

Polis: First time tu dia tak pakai..
Norlaila: Dia tak pakai..

Polis: Memang dia tak pakai?
Norlaila: Memang dia tak pakai..

Polis: Hubungan seks kali kedua dia pakai kondom?
Norlaila: Saya nampak dia bawa kondom lah…di tangannya ada kondom dan memakainya.

Polis: Pakai terus?
Norlaila: Buka lah, ia dalam kertas kan, buka dan pakai.

Hubungan Anwar dan Norlaila semakin intim sehingga diberitakan Anwar telah menghadiahkan seutas jam tangan mahal kepada Norlaila.

Apabila berita semakin tersebar, Anwar duhambat perasaan takut dan mengarahkan Norlaila supaya tidak bercerita hubungan terlarang tersebut kepada orang lain.



Bagaimana pula dengan pendedahan terbaru Ummi Hafilda ini ...

Anwar Ibrahim sekali lagi bermain SKANDAL LENDIR dengan wanita misteri yang hanyalah orang biasa, namun cukup mewah dengan 62 hartanah dan cukai pendapatan mencecah RM50 juta.

Wow ... 'Kote Bengkok' Anwar Ibrahim masih belum boleh diluruskan lagi.



6 comments:

Anonymous said...

Satu demi satu salahlaku nya mula terbongkar.........

gitar kapok said...

minta jasa baik tuan link gitarkapok73@blogspot.com ke link tuan

Anonymous said...

Itu semua fitnah, manakan boleh manusia naugerah tuhan buat benda mcm tu, Nik ajis tua kutuk dan hj hadi bawang dan seangakatn dgn nya pasti , ta caya, sebab meka pun sama gay, bsexual, ..halal tu janji anda jadi ahli pas pis pus...sembayang hajat pohon allah jatuhkan Najib rupa allah balsa kepada al juburi al liwati al tangguhi al depan atas n bawahi, al spin al penipu, al gila nak jadi PM ( pi mampos)

Anonymous said...

Itu semua fitnah, manakan boleh manusia naugerah tuhan buat benda mcm tu, Nik ajis tua kutuk dan hj hadi bawang dan seangakatn dgn nya pasti , ta caya, sebab meka pun sama gay, bsexual, ..halal tu janji anda jadi ahli pas pis pus...sembayang hajat pohon allah jatuhkan Najib rupa allah balsa kepada al juburi al liwati al tangguhi al depan atas n bawahi, al spin al penipu, al gila nak jadi PM ( pi mampos)

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

Anonymous said...

lebih baik jadi pembunuh dari jadi Pemfitnah.