Monday, June 18, 2012




Apa lagi yang belum dijanjikan oleh Nik Aziz kepada penyokong parti jumud, Parti Adat & Sosialis ini.

Mungkin penyokong parti jumud ini boleh membuat satu 'checklist' baru, bagi memudahkan Nik Aziz untuk menawarkan 'skim janji-janji pilihanraya PAS' menjelang pilihanraya umum.

Skim undi PAS masuk syurga kini telah dinaiktaraf (modification) oleh Nik Aziz kepada undi PAS dapat pahala.

"Ya, orang undi Islam boleh pahala, kalau tak undi Islam ini nak boleh pahala apa? Mana nak (dapat) pahala undi kebangsaan, pahala mari daripada Allah, Allah tidak anjur kebangsaan, Allah anjur Islam, saya ulang sekali lagi orang undi Islam dapat pahala" kata Nik Aziz - Utusan Malaysia, 18 Jun 2012.

Malang bagi Anwar Ibrahim dan PKR kerana parti tersebut tidak diiktiraf sebagai Islam oleh rakannya Parti Adat & Sosialis.

Sia-sia penyokong parti PKR bergelumang mengangkat martabat 'Anugerah Tuhan' kerana pada akhirnya, tidak membawa sebarang pahala ... bahkan boleh menambah dosa.

Alang-alang berdosa dan menambah dosa, lebih baik masuk UMNO ...

Begitulah besarnya keramat Nik Aziz yang sudah dianggap bertaraf wali oleh penyokong jumud PAS.

Kasihan para Tuanku Sultan dan para pembesar di negara ini kerana tidak beroleh sebarang pahala kerana tidak mengundi parti PAS.

Sia-sia sahaja amalan didunia ... penyokong parti Anugerah Tuhan diam sahajakah dengan fatwa Nik Aziz ini.



6 comments:

Anonymous said...

Tak payah undi-undi nak masuk Islam.

Anonymous said...

Berat nanang Nik Aziz. Mcm mana dgn tok nenek dia dulu yg tak sempat masuk PAS? Tak masuk surgalah jawabnya. Takkan nak samakan Islam dgn Pas.

Anonymous said...

Dah nyanyuk da pok nik tu..kalau ubi orang panggil da ganyut..da tak boleh diguna atau tak boleh dimakan. Cincang buat bagi makan itek atau ayam elok ler..

Anonymous said...

aku baca fatwa nik aziz dan aku tanya diri aku sendiri....masih muslim kah nik aziz ni?
nik aziz menghalalkan apa yang diharamkan oleh allah.Bermakna nik aziz dah kafir dan menjadi suku sakat syaitan untuk memecahkan perpaduan umat islam, malah menyesatkan orang ramai.
adakah perlu kita menjawab ucapan salam darinya?

dan adakah boleh dikebumikan di perkuburan islam bila dia mampos kelak?

Anonymous said...

sayang sekali kepada nik aziz ni. usia sudah sampai ke penghujung masih lagi hendak mempolitikkan agama. pas adalah parti politik dan islam adalah agama. umno juga ahlinya adalah 100% islam; oleh yang demikian apa yang sebenarnya nik aziz cuba nak katakan dengan undi islam dapat pahala? pahala merupakan ganjaran yang diberikan tuhan diatas perbuatan yang ikhlas bermakna kerana Allah. nik aziz pula seolah olah hendakkan pengundi mengundi kerana pahala. itu tak ikhlas namanya kerana melakukan sesuatu untuk mendapatkan faedahnya; sedang tuhan telah berjanji bahawa kebaikan tetap akan dibalas atas kebaikan yang dilakukan. jika sekiranya nik aziz sudah yakin dengan khidmat yang parti pas telah berikan selama ini, berserahlah kerana itu adalah jalan yang terbaik dan tidak akan timbul sebarang fitnah.

Anonymous said...

dia ni nabi kelantan. maha maksum, maha sesat dan maha nyanyuk. dulu bukn main mengata tun m nak berkuasa sampai mati... tuhan dan bayar cash kat dia tau, dia sebenarnya nak bawak jawatan MB tu sampai lubang kubur dia. padan muka dulu aku xde la kesat sgt pasal dia tapi hari ni aku ckp apa yg aku nak ckp. dia permainkan org kelantan tapi org kelantan yg x sedar diri, puja manusa ni melebihi tahap nabi... apa yg org kelantan dpt???? mmg dpt... dpt susah, dpt air keladak. org kelantan marah bila sebut kelantan MISKIN tapi haikatnya mmg kelantan miskin kalau tak takkan KL penuh dgn budak2 kelantan uyg paling ramai berniaga pasal mlm dan gerai makan.
SELAMATKAN PUTRAJAYA, SELAMATKAN ISLAM, SELAMATKAN MELAYU SELAMATKAN MALAYSIA