Sunday, June 10, 2012





Inilah akibatnya apabila seseorang yang bukan ahli memberi tazkirah di Masjid. Inilah akibatnya apabila AJK Masjid Raja Muda Musa Semenyih tidak mematuhi Titah DYMM Sultan Selangor dengan menjemput Raja Liwat dan Raja China Doll Negara memberi tazkirah di Rumah Allah. 
Hebat manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Serba boleh. Ceramah boleh. Tazkirah boleh. Dengan perempuan boleh, dengan lelaki pun boleh, dengan China Doll boleh, dengan bini orang pun boleh. Pendek kata serba boleh. Depan belakang sama sahaja.

Anwar Ibrahim di dalam tazkirah merepeknya lebih kurang setengah jam mengaku semasa kecil dahulu pernah mencuri buah pala di sebuah Kebun China di Tanjung Tok Kun. 
Bantahan dari masyarakat Semenyih
Patutlah, perangai dari kecil hingga ke tua jahatnya tak pernah berhenti! Anwar Ibrahim juga berkata di dalam tazkirah, kalau beliau membuat umrah, buat haji, beliau tidak suka masuk TV, tidak suka masuk suratkhabar, tidak mahu dihebah-hebahkan. Ada juga malaun-malaun yang duduk di dalam tazkirah berkenaan percaya dengan Raja Liwat ini. 
Anwar Ibrahim juga bertazkirah mengatakan bahawa bencana banjir yang berlaku akibat dari perangai pemimpin. Betullah tu Anwar, sebab perangai pemimpin Pakatan Haram Selangorlah, Kajang Banjir!

Penyokong setia Peliwat dan Penzina Tegar

CTS difahamkan daripada makmum yang hadir, hanya sekitar 250 orang sahaja yang hadir ke Masjid, tidak sampai separuh masjid. Selepas bersembahyang Isya dan merepek di dalam tazkirah selama lebih kurang setengah jam, Anwar Ibrahim bergegas pula ke Stadium Kajang untuk program "Merdeka Rakyat".
Yang CTS tidak faham, sejak bila pula Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) memberi tauliah mengajar Agama kepada pakar motivasi China Doll ini. Kalau diberi, apa kelayakan Agama Anwar Ibrahim. Kalau tidak diberi, tindakan harus diambil ke atas AJK Masjid Raja Muda Musa Semenyih. Tidak hairanlah penduduk Semenyih bangun untuk menyatakan bantahan agar Masjid tidak digunakan untuk tujuan politik. Tahniah buat mereka.




5 comments:

Anonymous said...

Sebab tu la jawatan Exco Ugama Islam, Kerajaan PR Selangor tak kasi pada PAS... Orang PKR yang pegang.., barangkali supaya Anwar dapat dinobatkan sebagai 'Pendakwah Al Islamiah yg Terulung..'!

Aduuss... Inilah.., bila kera dah diberi peluang memegang bunga...!!

Anonymous said...

Dia kan macam Alyarham Tan Sri P Ramlee , seniman serba boleh cuma P ramlee kalah satu dua aja ta main bini oghang , ta berpura pura , ta main jantan , ta durhaka pada ugama bangsa dan negara

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Anonymous said...

kalau dia benar2 anugerah Tuhan knpa muka dia kering pucat?...langsung takde nur ketuhanan...muka dia pun nampak jelas macam muka nazak yg kekeringan...jangan2 inilah yg dikatakan laknat dari Allah.....wallahuwallam.

Anonymous said...

Pisaukarat tecicir ditengah jalan
Masa berjalan pergi ke Tampin
Inikah Petanda diakhir zaman
Orang x bermoral pun nak dijadikan pemimpin.