Friday, June 8, 2012





Begitu hebat portal dan blogger pro pembangkang mencanang artikel 'Submarine deal resurfaces to haunt Malaysia’s top man' hasil rekayasa Roger Mitton, Phnom Penh Post.

Momentum untuk menjatuhkan imej DS Najib cukup tersusun dan teratur. Cantik susunan naratif artikel Roger Mitton ini. Namun agak malang ...

Agak malang kerana portal dan blog pro pembangkang terlalu khayal sehingga mengambil setiap bait ayat, malah dipautkan artikel ini sebagai cabaran kepada DS Najib untuk mengambil tindakan saman ke atas Phnom Penh Post.




Barangkali kerana terlalu khayal dibayar dengan imbuhan yang besar oleh Anwar Ibrahim, Roger Mitton melakukan kesilapan yang cukup besar dalam artikel beliau.

Bila masa Altantuya dirogol? ...

Tidak pernah tercatit dalam bahan bukti mahupun sewaktu perbicaraan kes ini berlangsung, Altantuya dirogol sebelum dibunuh. Ini penemuan kes yang baru.

Barangkali juga pihak PDRM boleh melakukan 'kunjungan amal' ke pejabat operasi Phnom Penh Post ini untuk mendapatkan keterangan dari Roger Mitton ... bagaimana beliau telah menjadi pakar forensik secara tiba-tiba justeru mampu membuat kesimpulan Altantuya dirogol sebelum dibunuh?

Dan bagaimana pula kesimpulan itu (dirogol) boleh dibuat kalau mayat tersebut telah hancur berkecai dan tinggal cebisan?

Fakta mahkamah dan siasatan polis juga tidak menemui sebarang kesan air mani pada mana-mana bahagian badan Altantunya yang ditemui.




Sudah-sudahlah Anwar Ibrahim ... artikel sampah dari Roger Mitton, Phnom Penh Post hanya menamatkan karier politik anda lebih awal dari yang sepatutnya.

Jangan-jangan lu pun dah balun Mongolia Doll ni Anwar ...



3 comments:

Jeepers Creepers said...

Anwar ibrahim yang rogol dan bunuh altantuya..benda ni simple je.dia yang bunuh sebab tu dia beriya spin cerita ni sebab taknak orang kaitkan dengan dia.

dia dah sedap sedap tutuh mongoldoll, lepas tu tuduh najib pulak..

Anonymous said...

hahahaha!!nak tergelak baca komen yb raz ni... tp masuk akal gak... pasal anwar lebih tahu kes ni... sepatutnya yg buat tu yg lebih mengetahui.....sedap dia dok sontot altantuya... dituduhnya tok jib... pasal tu la org gelar dia Bapok Anwar Bin Iberahi... B.A.B.I.....

Nam Ron said...

Najib sebelum jadi PM dia Mat Burit jugak!...lepas dia tutuh jubur Altantuya baru dia suruh orang bunuh!...itu je bendanya!....