Friday, June 1, 2012





WAWANCARA Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan mendedahkan bahawa Tun Abdullah Ahmad Badawi pernah memanggil pimpinan tertinggi Polis berhubung tuduhan Timbalannya, Datuk Seri Najib Razak terbabit dalam pembunuhan penterjemah Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Menurut Musa, beliau sendiri memberi taklimat kepada Abdullah - perdana menteri ketika itu - mengenai tuduhan yang dilemparkan terhadap Najib.

“Saya beri taklimat kepadanya (Abdullah), saya katakan yang terlibat Abdul Razak Baginda bersama dua anggota polis (yang telah disabitkan kesalahan).

"Beliau (Abdullah) tanya Datuk Seri Najib ada terlibat sama? Saya kata tak ada menunjukkan dia terlibat sama,” kata Musa dalam wawancara dengan Malaysiakini minggu lalu.



Bekas ketua polis itu juga berkata, tidak benar dakwaan bahawa isteri Najib, Rosmah Mansor berada di tempat kejadian semasa Altantuya dibunuh.

“Orang boleh spin macam-macam kata isteri Najib pun ada masa sama
(Altantuya diletupkan).

"Saya dapati (mereka) tak terlibat," katanya.

Musa berkata, taklimat itu diberikan kepada Abdullah selepas penyiasatan polis selesai dan keputusan diambil untuk mendakwa Abdul Razak dan dua anggota polis tersebut pada awal 2007.

sumber : Malaysiakini



Anwar Ibrahim sering menjaja nama Najib untuk dikaitkan dengan pembunuhan Altantuya





Anwar Ibrahim sebagai bos besar, Nik Nazmi dan Din Merican adalah dalang utama fitnah mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan DS Najib dan DS Rosmah. 












Fitnah dan tohmahan sudah menjadi makanan utama Anwar Ibrahim dalam memburukkan imej Najib dan UMNO.

Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dalam wawancara mengatakan Najib dan isterinya tidak terlibat dengan pembinuhan Altantuya.

Begitu juga dengan RPK, telah lama mendedahkan fitnah dan tohmahan pembunuhan Altantuya sebagai strategi Anwar Ibrahim untuk membunuh karier Najib.

Sudah tiba masanya rakyat menuntut dan bertanya kepada Anwar Ibrahim dan juak-juaknya ...

Mana dia bukti sahih dan fakta pembabitan Perdana Menteri dalam pembunuhan Altantuya?



2 comments:

Anonymous said...

Pemfitnah tegar dan kuncu2nya WAJIB ditolak dalam PRU13 nanti.

Anonymous said...

Ini yang di katakan FITNAH. Benda yang tak da, di reka-reka macam ada. Sampai sekarang gua tunggu kalau-kalau ada bukti. Satu habok pun tak ada. Itu sebab gua sudah kata, pemimpin-pemimpin PKR dan juak-juak pecacai adalah :
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.