Tuesday, September 20, 2011



KUALA LUMPUR 20 Sept. - Pakar DNA Dr. Brian Donald bersependapat bahawa ketahanan air mani di dalam dubur boleh menjangkau 4 hingga 113 jam.

Pandangan beliau selari dengan andaian yang dikemukakanj oleh pihak pendakwaan.

Yusof: Berdasarkan jurnal ini, bukan sesuatu yang luar biasa untuk menemui air mani pada calitan kapas yang diambil dari dubur selepas empat hingga 113 jam?

McDonald: Saya bersetuju.

Dalam artikel 1982, Ellard menyatakan penemuan bahawa air mani boleh bertahan selama 65 jam di dalam rektum. Perkara itu, bagaimanapun telah menjadi satu pertikaian di kalangan pengamal perubatan dan komuniti saintifik. - portal KLPOS






Kredibiliti pakar DNA Brian McDonald bakal dibakulsampahkan oleh pendakwaraya tidak lama lagi.

Pendakwaraya Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden sempat membicarakan satu kes mahkamah di Australia dimana hakim telah mempertikai kredibiliti Brian Mcdonald malah menolak pendapatnya.

Kali terakhir Brian McDonald melakukan ujain DNA pada tahun 2004. Bagi seorang pakar DNA, kerja dan ujian yang dilakukan seharusnya continuously, bukan terhenti setakat tujuh tahun lalu!

Dan yang cukup memalukan adalah, Brian McDonald tidak pernah mempunyai sebarang kelayakan, kepakaran dan formal training dalam bidang forensik Deoxyribonucleic Acid (DNA). Brian McDonald turut mengaku tidak berkelayakan sepenuhnya!

Sebenarnya, ramai pakar-pakar DNA mempertikaikan dan pernah menolak kajian yang dilakukan oleh Brian McDonald sejak dari tahun 1993!


Dimanakah sebenarnya terletak kredibiliti saksi ke-4 Anwar Ibrahim ini ... Hasil kajian yang pernah dilakukan dan ditolak oleh ramai pakar DNA? Tidak mempunyai sebarang kelayakan dalam forensik DNA?

Lu Gilalah Anwar? ... Ni mana punya Australian cikai lu kutip ni?




Pssssttt Al Jubs ... gua nampak sperma lu bermandi-manda dan berenang-renang ditepian ...


6 comments:

Anonymous said...

Kalau dah memang kau buat, Anwar..., ngaku jer.

Lagi kuat kau cuba nak belit..., lagi terang rakyat nampak..(tak termasuk para pengikut taksub kau yang membuta babi tuu.)

Malu kau dapat, Nuar...; duit kau habis, Nuar...; itu belum kira dosa pahala.

Unknown said...

GILALAH ANON 7.58PM ... MANA PUNYA AUSTRALIAN SI ANWAR KUTIP NI?

Anonymous said...

Bukan 113 jam tetapi 114 jam selepas diambil kira 1 jam Omega.

Anonymous said...

biase le anwar kaki kencing seskali kena kencing sesama sendiri kira ok le tu kah kah kah

Anonymous said...

Dia nk lmbt2kn bicara la tu.. sebab tu main sambar je ntah pakar ape2 ntah.. Pastu pengikut2 juburi awal2 backup pakar tu.. percaya ape yg pakar tu ckp.. ble pakar tu kantoi, dorg xleh terima lak.. apekebahlol namenye tu???

Anonymous said...

Hanya Jonny English sjer yg boleh menyelamatkan Anuar..