Friday, September 30, 2011






Akibat keceluparan dan sikap tidak bertanggungjawab Manoharan, Jawatankuasa Disiplin DAP telah menggantung keanggotaan beliau selama enam bulan berhubung kenyataannya bahawa Jalur Gemilang perlu ditukar.

Good ... GWM bersetuju dengan langkah parti DAP menggantung keahlian Manoharan sebagai hukuman dan pengajaran agar jangan disentuh bab nasionalisme.

Dan sekurang-kurangnya Manoharan meminta maaf atas keterlanjuran dan kebiadabannya. Uphold the principle of Accountability.



Namun bagaimana pula keceluparan dan sikap tidak bertanggungjawab Apek Lim Guan Eng?




Bagaimana dengan kenyataan Apek Lim Guan Eng dalam temubual dengan media asing di Singapura baru-baru ini telah menyinggung perasaan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar ... kononnya negeri Johor tidak selamat sebagai destinasi pelaburan yang baik?

Apa kata Apek Lim Guan Eng ... menafikan sekeras-kerasnya beliau berkata demikian, permainan politik BN, dihalaunya wartawan TV3 dari sidang media, mencabar mana-mana pihak mengambil tindakan keatasnya ... Lu aksyen Apek aaa!

Apa yang telah dilakukan oleh Jawatankuasa Disiplin DAP sehingga ke hari ini kepada Apek Lim Guan Eng? ... Nothing!

Penggantungan Manoharan sebenarnya bukan atas isu Jalur Gemilang, malah lebih mirip kepada beliau seorang rakyat Malaysia berketurunan India!



DAP Malaysian Malaysia? DAP Transparent? ... DAP is Truly the most Racist Party! Hail DAP!






6 comments:

Adi Kencana said...

Double standard.. Ni ke parti yg kononnya perjuangkan transparency & accountability?

93.8% Waris Kg Bharu sokong Perbadanan Pembangunan Kg Bharu. baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Gelombang Wangsa Maju said...

MANTAP BRO ...

Anonymous said...

dap parti keluarga limkitsiang mana boleh gantung limguaneng. manoharan lainlah dia hitam indian..dalam dap melayu dan indian tak ada tempat lah..so kalau dah buat silap pro12 jangan ulang lagi pru13. ingat kpg buah pala orang india di aniaya.

Anonymous said...

khalid yang jadi kuda tonggangan dap pun aniaya penduduk india di ijok. kalau kamu semua orang india nak ikut anwar dap konco-konconya hancuslah indian..tak dapat apa nanti.semua janji tidak ditunaikan. janji air liur saja.

Anonymous said...

The true colors of DAP-PKR-PAS goverment...

CAT = Corrupt, Attitude & Trash Government of Penang.

"GAG ORDERS" = Democracy is DEAD...

NOT WILLING TO ADMIT MISTAKES AND SPEECHES = LIAR, LIAR

Anonymous said...

manoharan indian mesti lah kene gantung..

guan eng cina mesti tak boleh gantung..

DAP kan pati cina "RACIST" sebab pilih bulu, pilih kroni, pilih warna kulit.. siapa kulit hitam tak putih macam cina adalah pencacai yang tiada nilai buat cina racist DAP.. boleh di campak dan dibuang ke longkang jer mereka semua ni...