Thursday, September 29, 2011



Ahhhh ... The Notorious Hishamuddin Rais a.k.a. blog TUKAR TIUB ...





Minit ke-5.10 ... terbongkarnya rahsia disebalik seluar dalam bukan teruna ... terbongkarnya Hishamuddin Rais si kaki betina ...

Si Reformis rupanya pelanggan tegar rumah sundalan dan pelacuran ... Membuang teruna atas nama REFORMASI ... kah kah kah ...

Rumah sundalan di Thailand menjadi medan gerakan REFORMASI ... kah kah kah ...

WOIT! ... Aku tidak balun Jantan ... Namun Aku Sundalkan Lobang Betina ...






WOIT! ... Kalau GANGBANG katakan GANGBANG kawan!

WOIT! ... Khabar berita diterima ... Lu Juga Kaki Balun Jantan!

WOIT! ... Ku dengar juga betapa bangganya dirimu tidak pernah bersolat!


Reformasi ... Reformasi ... Reformasi ... Lobang Jantan ... Lobang Pookey ...
Kah Kah Kah ...



6 comments:

Anonymous said...

apa lu cerita ni GWM..macam mana si tua kutuk isham anjing rais tu nak balun pelacur.kalu kepala butoh die tk boleh tegak..hahahahahha..aku igt mau kene ludah muka die ngan pelacur tu..hahahahaha.nak cover latu konon.buat cerita yang die balun pelacur.pada hal kepala butoh tak boleh tegak..ngisap butoh orang muda je yang die mampu..hahahahah...kalu tk caya lu tanya la joe kid...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....

Gelombang Wangsa Maju said...

ANON 2.31PM ...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ...

Anonymous said...

Aku ingat si musibat ni dah murtad kot...ingat tak komen dia samakan islam macam hotel california..dah masuk tak boleh keluar....

Anonymous said...

anon 2:31

hayyooo..joe kidd pun ada dalam itu gambar, adakah joe kidd juga sudah kena suntut sama isham?

tobek said...

dah turun dari atas..kepala dah xbleh tahan

Anonymous said...

tk mungkin joe kid kene suntut ngan si tua kutuk isham anjing rais tu.pasal konek tua kutuk tu tk boleh pakai.tp kalu konek joe kid kene sedut ngan tua kutuk tu mungkin boleh jadi...sbb tu je satu2 nya cara tuk si tua kutuk tu puas kan nafsu...