Friday, September 16, 2011


DAP sudah mula mengorak langkah apabila Akta Keselamatan Dalam Negeri akan dimansuhkan tidak lama lagi.

ADUN Kota Alam Shah, Manoharan Malayalam cukup selamba memperlekehkan bendera kebangsaan yang disifatkan sebagai bendera BN.







Pun begitu, masih ada dikalangan rakyat menegur tingkahlaku biadab ADUN Kota Alam Shah ini ... Syabas Anak Malaysia!




Nasihat dan pandangan GWM kepada rakyat sekelian, kita tidak perlu lagi bersusah payah membuat laporan polis. Laporan polis bakal tinggal menjadi laporan polis akhirnya.

Cuba bertanyakan Menteri Kementerian Dalam Negeri, langkah yang boleh dan sepatutnya diambil oleh kementerian tersebut. Nescaya ini jawapannya ...





Need we say more ...

9 comments:

Anonymous said...

manoharamjadah boleh pasang bendera india...negara asal usul pariah...bendera malaysia adalah untuk rakyat malaysia...manoharamjadah boleh berambos dari bumi malaysia...inilah contoh pandikutty yg didokong oleh paksheikh aljoob joob pukui kelileng

Tukang Dok Peghati said...

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

ADUN Kota Star?

Salah kot... HE!HE!HE!

Wallahualam..

Gelombang Wangsa Maju said...

he he he ... THANK YOU ANON 10.57PM ... HA HA HA

Cucu said...

I hope Najib & Hisham Amaran are happy now.Its more.They want all.Not just changing the flag.Bagi lah lagi muka ka bangsa ni.Takper,kita org Melayu biasa dok dalam hutan atau atas pokok.Usah risau tentang perasaan Org Melayu,itu tak penting.Najib & Hisham kena terus memberi keutamaan kepada bangsa asing ni dgn penuh harapan mereka akan sokong BN nanti.OrgMelayu takpa.We are expendable...

Anonymous said...

pd aku bendera Malaysia mmg patut ditukar bkn sbb ia bendera UMNO tp sbb ia jelas tiruan bendera Amerika-Yahudi laknatullah. Sbb tu, askar2 kita yg kt negara Islam bergolak, takut utk kibarkan bendera Malaysia sbb ditakuti dianggap askar Amerika.

Anonymous said...

Kalu menyami dgn bendera negara lain, ok la.. tp kalu sama dgn AMERIKA.... tukar2 la cepat. Jgn kita dianggap negara yg di"NAUNGI " Amerika dahla. Kita pun kan dah bebas dari negara yg di"NAUNGI" British mcm Zainal Kling cakap

Anonymous said...

Sekarang adalah masa nya rakyat pakai otak...! Kalau MP/ADUN DAP buat kenyataan begitu..., kenapa Najib dan menteri2nya yang kita nak persalahkan? Jangan hanya mengharap kerajaan ambik tindakan atas segala 'kegilaan' yang ditimbulkan oleh penjahat2 ini.

Rakyat ada suatu kuasa keramat :

NYAHKAN ORANG2 SEPERTI SI BANGSAT NI dari arena politik Malaysia dengan cara MENOLAK MEREKA dalam PRU 13 nanti.

Tiada tempat untuk DAP...!
Tiada tempat untuk PKR..!!

Sabri Abdul Aziz said...

Logo DAP pun patut tukar macam Singapork PAP. Nothing Malaysia. Rocket Tiru America. Malaysia mana ade roket la. PAS pun kena tukar macam Jepun. INdonesia kena tukar macam Poland. Kalau nak politikkan semua susah la. What Karpal have to said on this

Anonymous said...

Gantikan Hishammuddin si lembik ini dengan orang lain yang lebih berwibawa seperti Tan Sri Musa Hassan sebagai Menteri Dalam Negeri, saya nak tunggulah tindakan si lembik Hishammuddin ini apa dia nak buat berkenaan isu Manoharan jahanam ini. Sekadar amaran, amaran, amaran kepala otak kau lah Hishammuddin, letak jawatan, meluat aku tengok dia ini. Aku meluat bukan kerana dia nama Hishammuddin, tapi berlagak pandai, tapi pengecut dan pandir.

Sekarang ini tambah pula ISA dah tak ada, maka bolehlah Hishammuddin ini lepaskan diri tak ambil tindakan terhadap Manoharan kerana alasan ISA dah tak ada, dimansuhkan, tak boleh ambil tindakan, esok lusa ada orang buat Jalur Gemilang sebagai kain pengesat kaki, buat Jalur Gemilang sebagai lampin pakai buang, buat Jalur Gemilang sebagai tisu tandas, baru puas hati kerajaan kerana mansuhkan ISA. Kerajaan perlu adakan undang-undang pencegahan yang lebih ketat sekiranya ISA hendak dimansuhkan, kalau undang-undang pencegahan macam pondan macam kelakuan Hishammuddin, amaran, amaran, amaran tapi lepas bebas buat apa saja, lebih baik tak payah, kekalkan ISA sebagai langkah untuk pencegahan kegiatan subversif dan kejahatan yang boleh merosakkan negara ini.



Encik Mohamad.
Penyokong Barisan Nasional yang bengang dengan tindakan kerajaan memansuhkan ISA.