Thursday, September 15, 2011



Hatta budak sekolah menengah lebih arif golongan yang menolak perpaduan termasuk mereka yang mengaku alim perlu ditentang kerana tindakan tersebut amat jelas berlawanan dengan al-Quran dan hadis yang menyuruh umat Islam bersatu-padu.



GWM cukup tertarik dengan pandangan Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi mengenai perpaduan dan berpecah-belah memudahkan tugas musuh-musuh memporak-perandakan Islam. (sah ... lepas ni juak-juak pembangkang spin Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi sudah dibeli UMNO).


"Ingat, di luar sana terdapat musuh-musuh Islam yang terdiri daripada golongan kafir musyrik serta fahaman tertentu seperti Syiah yang sentiasa menunggu peluang untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

"Oleh itu, saya amat mengharapkan umat Islam di Malaysia mengekalkan perpaduan tanpa mengira mazhab mahu pun pendirian politik agar negara ini terselamat daripada sebarang bencana serta mala petaka akibat perpecahan," katanya kepada Utusan Malaysia di Bangi, hari ini.














Lu fikirlah sendiri ...


5 comments:

Anonymous said...

pukimak nyer n.ajis..mampos lah lu cepat tua kutuk...

Anonymous said...

Walaupun n.ajis belajar ugama di luar negera bukan bermakna dia hebat dalam hal ugama. Ingat ...Allah lah yang memberi ilmu dan Dia juga yang boleh mengambil balik ....kerana semua ini milek Dia. Apa lah guna nya jika banyak ilmu ...tapi tidak dapat mengamalkan nya ...malah lebeh baik mempunyai ilmu yang sedikit tapi redha dan dapat mengamalkan nya dengan baik.

Anonymous said...

apa salahnya berpakat dengan siapa saja untuk mengaruahkan umno yang sudah terbukti jahat.

Anonymous said...

Ya Allah lanjutkan usia nik aziz semoga dia sempat bertaubat.

Anonymous said...

ANON 10.05: TUNJUKKAN BUKTI KEJAHATAN UMNO DAN BN. KALU UMNO DAN BN TERBUKTI JAHAT, KO TAK SEKOLAH TAU, TAKKAN KENALPUN INTERNET2 NI SBB NEGARA KUCAR KACIR MCM SOMALIA TU, DUNGU TAHAP LANGIT KE7 KO YA. SAMA MCM NIK NAJIS TU....EEEEE NAJIS..