Friday, September 23, 2011


Anwar Ibrahim tahu kredibiliti Dr Brian McDonald sebagai saksi pembelaan tidak mampu meyakinkan hakim untuk membuang dan menutup kes liwat ini. Dr Brian McDonald tidak pernah mempunyai sebarang kelayakan akademik dan latihan kepakaran DNA yang melibatkan genetik molekular. Beliau juga berbohong mengenai status sebagai seorang Fellowship dari Human Genetics Society!

Anwar Ibrahim dan barisan peguamnya perlu pantas memikirkan cara terbaik untuk menyelamatkan tengkuk Anwar Ibrahim. Masa semakin suntuk, sudah terbayang beliau akan disabitkan kekalahan meliwat Saiful.

GWM cukup tertarik dengan artikel yang disiarkan oleh portal Free Malaysia Today, semalam. Jenuh juga difikirkan rasional apa perlu dipanggil pakar sakit tulang belakang dari German, Dr Thomas Hoogland sebagai saksi pembelaan ...

Apa kena mengena beliau dengan kes liwat Anwar Ibrahim? Begitu rupanya ...


Peguambela Anwar Ibrahim turut bercadang ingin memanggil pakar tulang belakang Dr Thomas Hoogland, yang pernah melakukan pembedahan tulang belakang ke atasnya; dan Pengarah Jabatan Kimia Petaling Jaya Lim Kong Boon sebagai saksi - FREE MALAYSIA TODAY, 22 September 2011


HAH ... memang tepat dan jitu analisis yang dikemukakan oleh sahabat blogger THE UNSPINNERS pada 21 Ogos 2011 ... bahawa talian hayat akhir yang bakal digunapakai Anwar Ibrahim adalah mahu mendapatkan pengesahan bahawa beliau adalah lelaki yang mati pucuk!

Anu dalam botol! ... Barang dah expired! ... Tiada lagi nafkah batin buat adindaku Wan Azizah!


Dengan mengaku mati pucuk, ada alasan untuk jentera psywar Anwar mengatakan tidak lojik orang muda dalam dua puluhan tewas kepada lelaki tua berumur 60an. Mereka tidak akan peduli hujah pengaruh psychology seorang yang berkuasa terhadap seseorang lain. ... full article, click THE UNSPINNERS.



Begitu juga dengan satu lagi analisis kritis lebih awal yang dilakukan oleh sahabat blogger THE UNSPINNERS pada 18 Ogos 2011.


Anwar akan naik stand dan dia perlu bawa satu alasan. Dia perlu tunjukkan DNA di dubur Saiful tidak betul. Itu Anwar tak boleh kata. Taktik tunda guna perjalanan jauh mereka dah pun diguna.

Ini tentu amat memalukan seorang lelaki untuk mengaku keris sudah tidak boleh dikeluarkan dari sarong, punai tidak bisa menyanyi dan pam tak boleh menolak air. Sanggupkah Anwar gadaikan benteng maruah yang terakhir?

Demi kuasa, Anwar tidak ada had dan malu lagi hingga akidah pun sudah dipertaruhakan? Masaalahnya, itu semua tahunya di akhirat dan dunia kubur. Mati pucuk malunya masa didunia perlu dihadapi. ... full article, click THE UNSPINNERS.



Inilah jalan terakhir! ... Inilah satu-satunya jalan mahu menutup lubang kubur dan dubur Anwar Ibrahim sebelum bergelar Perdana Menteri Sungai Buloh Incorporated.

Jalan yang disangka oleh para peguam Anwar Ibrahim boleh menutup kes liwatnya, jalan inilah yang telah dihidu oleh sahabat blogger THE UNSPINNERS.

Anwar Ibrahim bakal melakukan kejutan paling besar dalam sejarah pemimpin pokitik tanah air dengan pengakuan paling sadis ... mati pucuk! Tutup kes ... Juak-juak pembangkang menangis kegembiraan ... Kenduri doa selamat ... Aktiviti hiliran baru ... Cari CHINA DOLL BARU ... Balun ... Atas, bawah, kiri, kanan, depan, belakang! ... Drama Terbaik Abad Ini!



Err ... Excuse me Dr Thomas Hoogland! You sudah tengok video seks Anwar Ibrahim? You'll be surprise!















So ... What Do You Think of Anwar Ibrahim Dr Thomas Hoogland?






14 comments:

Anonymous said...

heheheh...sungguh sinis!

Anonymous said...

Bak per panggil Dr. Hoogland..Dr. Wan Azizah kan ader. Dia lagi boleh kompomkan.

Unknown said...

CUBALAH KALAU MAHKAMAH MEMBENARKAN WAN AZIZAH GUNA KY JELLY, KASI MASTURBATE AL JUBURI DALAM MAHKAMAH ... TERPANCUT ATAU TIDAK?

JAWAPANNYA ...

Anonymous said...

China Doll boleh jadi saksi dan menceritakan bagaimana hebatnya torpedo Anwar...

Anonymous said...

sanggup ngaku mati pucuk. sb nk tutup perbuatan keji beliau... dasyattt... hahahaa

Anonymous said...

Walau pun mati pucuk, air mani boleh keluar gak. Tak caya cuba tanya Dr Thambi...He..he..

Anonymous said...

haha..prosecution team sruh anwar berdiri je since die xnk disoal balas kn..dan tayangkan pmpuan cntik dgn aksi ghairah utk makes sure 'naik' ke x...haha....

Anonymous said...

heheheheh, mati pucuk konon,lawak bodoh betul lah,mati pucuk pun air mani Al-jub boleh ada dalam jubor saiful ? dia pakai picagari ke? tak payah lah panggil Dr. Hoogland budak sekolah pun boleh jawab.

Anonymous said...

Untuk renungan khas buat penyokong PAS yang menuduh kononnya Tun Dr. Mahathir menentang hukum Islam, sila baca ini: http://hhalem.blogspot.com/2011/09/hukum-hudud-pas-surat-tun-dr-mahathir.html

Anonymous said...

Sapa kata mati pucuk tak boleh pancut air mani? Boleh.

Anonymous said...

namewee sampah asal najib back-up....

Nam Ron said...

Ai! balik2 cerita bab jubur...baik berentila tulis pasal politik..tukar jadi blog jalang lagi baik..dok kat belakang mati lapor pasal jubur dah tentu banyak pencacai tukang sorak!

Anonymous said...

dr hoogland bagi keterangan round pertama kata anuar mati pucuk. dr wan azijah kauter sign mengesahkan anuar mati pucuk. memang anuar sudah mati pucuk sebab dr wan azijah sudan monopos. tiada stim lagi.dr wan azijah sudah cuba berbagai cara untuk menghidupkan pucuk anuar tapi tak berjaya.tapi peleknya cina doll berjaya pula.cina doll kasi buat aiscream pucuk nuar dan jadi driver sementara, bila pucuk dah tumbuh subur baru nuar tanam sendiri pucuknya dalam bur*t cina doll. best.......................

Lebai Malang said...

..dokter tu kata Nuar 'mati pucuk' tapi dia tidak kata 'mati batang'..