Wednesday, September 28, 2011



LUAHAN HATI ANWAR IBRAHIM ...
Saya telah menjalani pembedahan tulang belakang pada 6 September 2004 di Munich, German. Doktor peribadi saya, Dr Thomas Hoogland mendapati saya masih lagi mengalami slipped disc dan spinal canal stenosis. Oleh itu Dr Hoogland memutuskan untuk menjalankan pembedahan khas 'micro invasive' untuk melapangkan saraf yang tertekan di tulang belakang ini.


Akibatnya saya mengalami Erectile Dysfunction, errr ... mati pucuk. Kini sudah hampir 11 tahun saya tidak mampu membahagiakan rumahtangga sekalipun anak-anak sudah membesar. Saya kerap dilanda kemurungan akibat barang tak naik ... tapi harga barang runcit tetap naik! Inilah yang saya kesalkan. Saya merindui saat-saat manis dahulu.


GWM: Jadi sampai ke hari ini 'barang' Dato' Seri tidak berfungsi akibat pembedahan yang dilakukan?

ANWAR IBRAHIM: Benar ... Oh tidak, tidak ... No, no, no ... Please don't get me wrong! I have cured from erectile dysfunction ... totally bro!



GWM: Amazing ... Bagaimana pula Dato' Seri boleh pulih seperti sediakala sedangkan Dato' Seri mendakwa mengalami masalah mati pucuk. Sebelum itu, sudi kiranya jika Dato' Seri tunjukkan gambar sewaktu melakukan pembedahan.

ANWAR IBRAHIM: Yes of course ... boleh, boleh. Saya tidak keberatan menunjukkannya sebagai bukti pembedahan yang hampir 'meragut nyawa barang' saya.





GWM: Jadi pembedahan tulang belakang Dato' Seri jelas tidak menyebabkan mati pucuk?

ANWAR IBRAHIM: What the hell la you reporter? ... takkan you tak tau mati pucuk disebabkan oleh narrowing of the blood vessels going to my penis, hormonal problems, diabetes, hypertension, atherosclerosis, Stress, anxiety or depression, alcohol and tobacco use, some prescription medications, such as antidepressants, pain medicine and medicine for high blood pressure, fatigue, Brain or spinal-cord injuries, hypogonadism, multiple sclerosis, parkinson's disease, radiation therapy to the testicles, stroke, some types of prostate or bladder surgery! ... pembedahan tulang belakang takkan menyebabkan mati pucuk! ... macam mana you reporter buat kerja ni ... research please!





HIDUP ANWAR KEMBALI BERSINAR
GWM
: Minta maaf Dato' Seri. Boleh Dato' Seri perjelaskan bagaimana cara dan rahsia kembali pulih dari masalah mati pucuk? Saya yakin ramai yang mengikuti perkembangan ini.


ANWAR IBRAHIM: Cukup mudah sebenarnya ... rahsia saya? ... Tiga cara ini mampu mengembalikan kegemilangan dan saat-saat manis seperti dahulu ... PIL, URUT dan KEMUT!











GWM: Semakin meyakinkan penerangan dari Dato Seri. Bagaimana Dato' Seri tahu yang Dato' tidak mengalami masalah mati pucuk ini>

ANWAR IBRAHIM: Saya telah berjumpa dengan salah seorang pakar sakit tuan di Malaysia. Jika tidak silap nama beliau Dr Jeyaindran Sinnadurai. Dr Jeyaindran Sinnadurai sahkan bahawa saya tidak mengalami masalah mati pucuk. By the way ... you not from Utusan aren't you?



GWM: Bukan dari Utusan Dato Seri' ... private, private newspaper. Bagaimana dengan tahap kesihatan, kecergasan dan seksualiti Dato' Seri kini?

ANWAR IBRAHIM: Cukup hebat! Tahap seksualiti saya begitu dinamik, efisyen dan mantap ... I love it! Petua tiga cara ini menyelamatkan maruah saya.




GWM: Soalan terakhir Dato' Seri. Bolehkah Dato' Seri membuktikan sepenuhnya bahawa Dato' Seri tidak mengalami masalah mati pucuk.

ANWAR IBRAHIM: You tak percaya dengan kata-kata saya ...



ANWAR MEMBUKTIKAN PUCUKNYA MASIH HIDUP
GWM
: Minta maaf Dato Seri' bukan tak percaya. Tentu mereka yang mengikuti perkembangan Dato' Seri mahu suatu bukti kukuh mengatakan bahawa Dato' Seri telah pulih sepenuhnya.


ANWAR IBRAHIM: You cabar saya? ... You cabar saya? Baik ... lihat foto-foto ini. Inilah bukti bahawa saya tidak mengalami mati pucuk. Pucuk saya masih hidup seperti biasa malah lebih berkeyakinan.









GWM: Wah ... Hebat Dato' Seri. Ada lagi bukti lain untuk mereka yang mengikuti perkembangan ini Dato' Seri.

ANWAR IBRAHIM: Tentu sekali ... ada, ada ... videoklip ini akan lebih meyakinkan ramai pihak bahawa tuduhan yang mengatakan saya mati pucuk fitnah belaka.








ALLO BRADER ANWAR ... EH SUDAHLAH! ... KITAORANG DAH AGAK LU PUNYA TAKTIK NAK BUANG KES LIWAT! ... MATI PUCUK KONON!

PEMBEDAHAN TULANG BELAKANG TIDAK AKAN MENYEBABKAN LU KENA MATI PUCUK! BUKTI BANYAK BRADER ANWAR ... CLICK HERE and HERE

GUA SURUH AZWAN ALI TONGGENG PUN BARANG LU DAH NAIK! ... APA CITER BRADER!



8 comments:

Anonymous said...

Terbaek bro

OneXoraxy said...

bongkar lagi bro..

Anonymous said...

Saya nak komenlah pasal Namewee, si lahanat musibat celaka haram jadah bangsat yang paling jahanam itu. Si babi Namewee ini sengaja nak mainkan api, tapi Najib, Nazri Aziz pula buta kayu dan bengong biarkan Namewee haram jadah itu buat kerja 'seni' tahap lahanat musibat haram jadah dia sesuka hati.

Najib, kalau tak dapat ambil tindakan terhadap Namewee babi ini, lebik baik kau letak jawatan sajalah, siapa Namewee ini, datuk sedara Najibkah hingga Najib tak berani ambil tindakan terhadap Namewee si babi ini?

Esok lusa ada orang buat jata negara ubah gambar harimau digantikan dengan gambar babi dan anjing, gambar keris digantikan dengna senduk dan sudu, bulan dan bintang pula dibantikan dengan periuk dan belanga, dan cogan kata Bersekutu Bertambah Mutu digantikan dengan Negarakuku dan Melayu Cibai, baru puas hati Najib dan pak sedaranya, Nazri Aziz.

Kemudian Rukunegara ditukar kepada :

Kesetiaan Kepada Namewee si babi

Menghina Lagu Negaraku

Mencaci Azan

Membuat Video Klip Macam Babi Seperti Namewee

Menghina bangsa bumiputera seolah-olah bumiputera ini bukan manusia dan lebih teruk dari binatang yang layak jadi penjilat kaki Namewee saja.


Inilah Rukunegara baru versi Najib dan Nazri Aziz, pengecut dan bacul, harap jawatan saja Perdana Menteri dan Menteri, tapi bodoh nak mampus. Kuatkan kempen "Katakan Tidak Pada Kepimpinan Najib" dan "Jangan Undi Nazri Aziz" untuk menyelamatkan negara ini, rakyat dan Barisan Nasional dari terus jahanam ditangan bangsat-bangsat seperti Najib dan Nazri Aziz.

Unknown said...

Anwar patut jadi tokey ubat kuat. Iklan dia dah tersebar luas, mesti org beli ubat dia...

Kerajaan pinggirkan pewaris Kampong Bharu? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

The repoгt features proven necessary to us. ӏt’s quіte useful and you're certainly very well-informed in this field. You get exposed my eye to different views on this specific topic with intriguing and solid articles.
My site :: Buy meridia

yanmaneee said...

golden goose sneakers
supreme
air max 97
nike air max
hermes
polo ralph lauren
supreme
cheap jordans
cheap nfl jerseys
nike huarache

labeau said...

this replica designer bags check this great site read view it now

smeloa said...

replica bags in london you can look here c9g51c2c54 replica bags aaa quality click site t3x39b2r33 louis vuitton replica handbags zeal replica bags y0n48l6w13 a fantastic read u4y14k0s44 gucci replica handbags replica bags uk l1r30m6m07