Sunday, April 7, 2013

1,000,000 Risalah Akan Dicetak Dimana Yusuf Al-Qaradawi Akan Mengisytiharkan Sokongan Terhadap Anwar Ibrahim





Seharusnya pendedahan Zulkifli Noordin perlu diambil SERIUS dalam menangani TAKTIK JIJIK Anwar Ibrahim dalam pilihanraya umum kali ini. Bekas peguam Anwar ini cukup masak dengan setiap permainan jijik politik Anwar.

Beliau pernah terlibat sama berbohong kepada rakyat bahawa Anwar Ibrahim pernah terkena RACUN ARSENIK suatu masa dahulu.

SATU daripada LAPAN AMARAN Zulkifli Noordin pada 9 Mac yang lalu di padang SMK Panglima Raja, Pasir MAS di dalam program 'Rakyat Kelantan Naik Angin' akhirnya telah MENJADI KENYATAAN.

Azmin Ali akan keluar satu video semasa ibunya sedang pengsan. Azmin datang bawa media, kamera ambil gambar kononnya dia cium tangan ibunya. Azmin dakwa dia telah balik sebenarnya. - Zulkifli Noordin, 9 Mac 2013

Klik, STRATEGI JIJIK PILIHANRAYA 001 PEMBANGKANG



Zulkifli Noordin MENDEDAHKAN sekali lagi pada Perhimpunan Selamatkan Selangor, Shah Alam ... SATU LAGI TAKTIK PALING KOTOR yang sedang dirancang dan diatur dengan teliti oleh Anwar Ibrahim dengan menggunakan nama Yusuf Al-Qaradawi.

1,000,000 risalah akan dicetak dimana Yusuf Al-Qaradawi Akan Mengisytiharkan Sokongan Terhadap Anwar Ibrahim, dalam satu surat bertarikh 3 Mac 2013 kononnya telah dikeluarkan oleh ulama besar ini.

Anwar Ibrahim semakin 'desperate' sehingga sanggup 'menjual' dan 'menjaja' nama Yusuf Al-Qaradawi, apabila tokoh ilmuwan Islam ini secara terus terang memuji komitmen Malaysia dan DS Najib yang memperjuangkan keamanan, keadilan dan kemanusiaan di dunia Islam.

Yusuf Al-Qaradawi pernah melahirkan penghargaan dan terima kasih terhadap dedikasi dan komitmen Malaysia dan DS Najib yang menyokong perjuangan di Baitulmaqdis.

Pejabat Anwar punya masalah besar untuk mendapatkan Qardawi kebelakangan ini. Ada sahaja yang menghalang.

Kalau menurut strategi asal Anwar, Yusuf Al-Qaradawi akan bersama di Malaysia bagi memberikan kekuatan moral kepada Anwar menjelang pilihanraya. Sayangnya, masih tak ada kesempatan.

Qaradawi pun dikhabarkan enggan menjadi alat lagi. Perkataan ‘alat’ itu yang merisaukan Anwar. Cukup merisaukan Ketua Umum PKR ini kerana Yusuf Al-Qaradawi TIDAK AKAN HADIR bagi bagi memberikan kekuatan moral kepada beliau.

Namun begitu masih ada DALAM SIMPANAN Anwar tokoh Islamik bagi menggantikan AURA Yusuf Al-Qaradawi ...



Tariq Ramadan, Muslim, scholar, activist, Swiss citizen, resident of Britain, active on several continents, is a hard man to pin down. People call him “slippery,” “double-faced,” “dangerous,” but also “brilliant,” a “bridge-builder,” a “Muslim Martin Luther.” He wants Muslims to become active citizens of the West but four years ago was himself refused permission to enter the U.S. He could not take up the teaching position he’d been offered at the University of Notre Dame. Oxford University took him on as a visiting fellow instead.

Tariq Ramadan adalah option yang terbaik bagi menggantikan aura Islamik Qaradawi. Jika Qaradawi tidak mampu memberi imej yang Anwar mahukan, Anwar boleh gunakan orang lain. Tariq adalah sempurna untuk tujuan itu.

Semuanya berkenaan image building. Not sincere intellectualism.

Dengan Tariq, Anwar nak pinjam imej ‘universal’ dan progressive Muslim. Disebabkan itu Anwar tidak berselindung dengan keperluan bersikap lebih neutral dalam soal LGBT dan sebagainya.

Kehadiran intelektual ini dibayar oleh Anwar dengan harga yang cukup mahal. Sangat mahal. Layanan yang first class.

Rakyat akan menyaksikan KEMUNCULAN Tariq Ramadan dalam ceramah-ceramah Anwar sebelum beberapa hari lagi bermulanya pengundian. Tunggu dan Lihat ...





4 comments:

Anonymous said...

Betapa bodoh idea membawa orang luar untuk menyokong mereka. Kalau macam tu ...rasanya BN dapat membawa beratus-ratus orang untuk menyokong mereka... Persoalannya apa orang luar tahu pasal PKR .... sebuah parti yang penipu, pemfitnah dan gila kuasa. Kalau dia orang tahu perkara ini, sampai mati pun mereka takkan bersongkokol dengan PKR... tetapi disebabkan PKR menyimpan kemas kebobrokkan mereka, maka rami yang akan terpedaya

Anonymous said...

huhu btl2

Anonymous said...

Bwk la sapa pon.... Lepas tgk video anwar nutuh jubo jantan nnt dgn yusof qardawi boleh termuntahh....

Anonymous said...

kalu otak mu tu dah berkarat bn.. cara mu komen pun busuk. sbb bn ni mahadir kata busuk sampai kedlm usus. drpd pimpinan atas hingga ke pencacai semuanya tak pakai, otak kotor, buruk, busuk, jijik mcam ulat dlm taik...itulah bn. cuci dgn apapun takkan jdi bersih.