Tuesday, April 23, 2013

Hanya BEBERAPA penyokong pakatan pembangkang hadir mendengar ceramah politik anjuran Parti Keadilan Rakyat di Sungai Chenaam Nibong Tebal, Pulau Pinang malam tadi ... HUA HUA HUA



Mungkin bosan dengan sikap pemimpin pakatan pembangkang yang GEMAR MENABUR JANJI dan MEMBURUKKAN ORANG LAIN berbanding bercerita tentang kebaikan yang boleh ditawarkan, menyebabkan ceramah anjuran parti itu tidak mendapat sambutan rakyat.

Buktinya, dalam ceramah Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Sungai Chenaam di sini malam tadi hanya dihadiri kira-kira 30 orang.

Walaupun dengan kehadiran Pengerusi PKR negeri, Datuk Mansor Othman, ia masih belum cukup untuk menarik kehadiran orang ramai.

Sementara itu di Kampung Sri Penchala, Taman Tun Dr. Ismail (TTDI), Selangor pula, DAP menghadapi masalah sama apabila ceramah calon Parlimen Segambut, Lim Lip Eng hanya dihadiri kira-kira 50 orang penyokong tegar parti itu.

Lip Eng seolah-olah sudah kering modal untuk berceramah apabila sepanjang 45 minit ceramah tersebut dia hanya menghentam Barisan Nasional dan tidak ada satu perkara pun menyentuh tentang perjuangan parti untuk mensejahterakan rakyat.

sumber : UTUSAN MALAYSIA

16 comments:

Anonymous said...

Semua gambar telah di edit oleh UMNO.

UMNO pakar edit.

JIKA BEGINI PEMIKIRAN PAKATAN ROSAK YANG DIANGKAT DARI BLOG-BLOG HAMPAS.

Habis rosaklah perjuangan asal parti PAS dan PKR.

MARILAH SOKONG UMNO BN.

Zul3rdC said...

Mungkin 29,970 yang lain tidak dapat hadir kerana terkena miang pokok nibong atau pun mungkin juga mereka sedang mendengar ceramah BN dilokasi yang berhampiran.

corei3sleek said...

yang len tu dalam umah kot tgh sibuk makan x pun sambil tgk video stopa

Anonymous said...

KAT LENGGENG 10 ORANG, KAT NIBONG 30 ORANG. DAP TAMAN TUN TAK SAMPAI 50 ORANG.

APA NAK JADI..APA NAK JADI?

Anonymous said...

hahahaahahaha....... Hapuskan Pakatan........ Pakatan membawa bala kepada rakyat....... LAINKALILAH

mutu sammy said...

PKR dan seks macam isi dengan kuku, ketuanya kaki hentam belakang, timbalannya seks dalam jamban, ketua penerangan pas seks dengan janda. Kalau mcm ni mana rakyat nak percaya????.

Anonymous said...

sebenarnya ramai yang datang tu tp semuanya HANTU yang kita tak nampak,nie akan jadi modal kalau kalah nanti

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Ahlul yg hadir pun macam senak perut nak cari jamban terberak..

Dia org ni buat parti tupperware pun belum tentu ada cik kiah dan cik semah yg datang nak beli..wakaka.

Anonymous said...

elakkanlah dr menghadiri ceramah pas,pkr,dap...mereka nie hanya ckp pasal kesalahan parti lawan je...tang kebaikan langsung tkde...untk lawak bolehlah cam kebanyakkan ceramah2 pas...untuk takbir Negara tk layak langsung...parti buang masa...hee

Anonymous said...

hahaha konspirasi ni

Anonymous said...

Kalau bukan penduduk kat situ, jgn la nk temberang, kami da tinjau n duk luar tgk n dgr, memang x ramai pun. Takkan nk tipu kut. Cuma yg x pegi je yg kuat menipu kata ramai. Kekeke...

Anonymous said...

Portal fitnah dan hipokrit no 1 negara.

Anonymous said...

Yg pi tengok ceramah tu gunakan camera phone pi rakam pas tu upload kat sini. Baru pembangkang senyap nengok betapa kurangnya org yg nak dgr ceramah pembangkang ni. Baru dia org tau betapa pembangkang asyik tau nak memfitnah je daripada berusaha nak tolong majukan rakyat. Al juburi peduli apa nasib rakyat sebab dia banyak fund haram berjuta juta. Dia nak rugi apa sbab dia bnyk harta. Rakyat miskin dan hidup susah d tambah minum air kelodak dia peduli apa. Yg pecah kerna dia sapa? bangsa kita sendiri juga. Cukup cukup sudah, cukup sampai disini saja...

Anonymous said...

Setuju dengan anon 6:07pm. Cukup lah ..jgn fitnah..umur pendek.

Anonymous said...

Pemimpin2 PR ramai kaki fitnah dan cakap bohong, tapi mrk ramai yg umur panjang?
Mungkin bagi PR fitnah ni boleh panjangkan usia kot?
Tengok saja calon2 dari PR ramai yg dah masuk kategori zaman dinasour ... tapi tak jugak2 padam ...