Friday, April 26, 2013

1,000,000 Risalah Akan Dicetak Dimana Yusuf Al-Qaradawi Akan Mengisytiharkan Sokongan Terhadap Anwar Ibrahim





GWM difahamkan Anwar Ibrahim sudah mula mengarahkan SURAT SOKONGAN PALSU Yusuf Qardhawi DIEDARKAN di Negeri Sembilan terutamanya melibatkan kawasan yang DIDUDUKI majoriti besarnya orang Melayu.

Zulkifli Noordin pernah MENDEDAHKAN 1,000,000 risalah akan dicetak dimana Yusuf Al-Qaradawi Akan Mengisytiharkan Sokongan Terhadap Anwar Ibrahim, dalam satu surat bertarikh 3 Mac 2013 kononnya telah dikeluarkan oleh ulama besar ini.

Rakyat tidak perlu merasa terkejut ...

Anwar Ibrahim sendiri GAGAL dalam usaha membawa KLON yang didakwa 'pelakon mirip beliau' ke Permatang Pauh. Rakyat marhaen Permatang Pauh sudah mula tidak mempercayai dengan permainan dan tembelang Anwar.



Jehismail Jehmong inilah yang dikatakan MIRIP kepada Anwar. Walaupun badannya kelihatan jauh lebih besar daripada badan Anwar.

Bukan sahaja Jehismail Jehmong akan tampil dengan BAYARAN LUMAYAN. Wanita yang akan dikatakan KLON kepada China doll tersebut adalah Miss Ameena Chaiyakul. Orang Thailand juga. Pun dibayar dengan HARGA YANG TINGGI.

Namun Anwar GAGAL membawa kedua-duanya ke Permatang Pauh.



PERLU DIINGAT ...

SATU daripada LAPAN AMARAN Zulkifli Noordin pada 9 Mac yang lalu di padang SMK Panglima Raja, Pasir MAS di dalam program 'Rakyat Kelantan Naik Angin' akhirnya TELAH MENJADI KENYATAAN.

Azmin Ali akan keluar satu video semasa ibunya sedang pengsan. Azmin datang bawa media, kamera ambil gambar kononnya dia cium tangan ibunya. Azmin dakwa dia telah balik sebenarnya. - Zulkifli Noordin, 9 Mac 2013



GWM berharap agar JENTERA BN NEGERI SEMBILAN mengutip SURAT SOKONGAN PALSU Yusuf Qardhawi, jika sekiranya DIKESAN telah tersebar di negeri tersebut.

Rakyat perlu diperingatkan dengan USAHA TERDESAK Anwar Ibrahim ini ...






21 comments:

Mr Lonely said...

hahaha~

Anonymous said...

Org2 pkr dengan tektik propaganda dia, semuanya hipokrit, dan x bertamadun.

Zul said...

Surat-surat layang orang dah tak main dah zaman sekarang ini. Itu taktik zaman purbakala. Buatlah secara live telecast ke, video conference ke atau lagi baik bawa dia ke Malaysia dengan private jet barulah kita boleh bersemuka dan bersembang dengan tokoh ulamak tersebut. Kerja-kerja edar surat ni membazir sahaja. Orang-orang yang membazir itu ikhwan syaitan.

Anonymous said...

dekat perak dah keluar dah surat tu siap cetak berwarna lg

Anonymous said...


UMNO APCO PEJUANG PORNO ????

Perjuangan & peranan baru UMNO APCO:
Pertama: penerbit, pengedar penyebar VIDEO LUCAH 1MALAYSIAL!
Kedua: memupuk budaya rasuah & politik kotor melalui konspirasi & manipulasi jentera kerajaan sedia ada.
Ketiga: mengelak diri dari bersungguh2 benteras aktiviti maksiat, penagihan dadah, ceti haram along, gangsterimse, jenayah & ganas, serta pembanjiran boroh asing secara haram


Matlamat & visi baru UMNO APCO: melahirkan melayu & rakyat bermentaliti rasuah, lucah & ganas!


IKRAR KAMI ANAK MALAYSIA MERDEKA!
Rakyat Prihatin yg ANTI-RASUAH, ANTI-LUCAH, ANTI-GANAS & ANTI-MONOPOLI BOROH ASING ... tetap menolak UBN.... PRU13 undi ABU!

Anonymous said...

MELAYU, berjuang Islam ala-UMNO dan berwala'kan UMNO..macmla kalu tak dak UMNO melayu ni hancur!

Ini khurafat penganut2 tegar fanatik UMNO! Kesyirikan yg nyata...Umno lebih berkuasa & hebat dari Allah! Sbb tu umno boleh main2 saja dgn hukum-hakam Allah sejak turun temurun... sifat munafik yg jelas..... Konon perjuangkan agama.... tapi persendakan agama & hukum halal-haram Allah!

Dulu zaman madey perjuang "Penerapan Nilai2 Islam" -gagal,
kemudian PakLah badawi gagahi pula dengan "Islam Hadhari" -gagal,
skrg Ah Jib gor promote pulak "Islam Wasitiyyah"!- apa nasibnya tak tau????

Apapun UMNO buat kerja agama dalam kotak sekular assobiyyah & kerana tak ikhlas kerana Allah ... LUCAH, MAKSIAT, MUNKAR, SYIRIK, TAHYUL, KHURAFAT, MURTAD dikalangan Melayu/ Muslim SEMAKIN MEMBIAK & PARAH! ---- selagi UMNO memerintah lagi parah Malaysia!

PRU13... no vote to UMNO/BN leaders -- mereka semua liabiliti rakyat & negara!

Anonymous said...

nampaknya betul la kata2 zul nordin..

ABU = AMBIL BAHAN (BUANGAN) UMNO

KAH KAH KAH

Anonymous said...

UMNO Porno????? Biar betul...Yang berzina tu UMNO ke? Yang sedap buat zina sampai tak ingat dunia tp UMNO yg salah..Giler apa....Rasanya x ada satu pun pemimpin dari UMNO yg ada video porno....Walawei jgn main tuduh2lah...Amalan dah byk sgt ke nak main tuduh2...Sendiri buat dosa jgn nak suruh org lain yg tanggung...Cepat atau lambat balasan dr Allah pasti ada...Istigfar byk2...Dosa dgn Allah bolehlah minta ampun tp dosa dgn sesama manusia sendiri mau ingatlah...korang kutuk2 Tun Mahathir tp pernah x keluar dr mulut Tun Mahathir caci maki pemimpin pembngkang? Apa yg beliau selalu cakap adalah fakta yg ngkorang x bolih terima...Itulah bezanya Tun dgn semua pemimpin pembngkang...Mcm langit dgn bumi...

Anonymous said...

Anugay sedap2 balun china doll salah umno.
Pak stopa pakai spender besar salah umno.
Azmin jual aiskrim salah umno.
Elizabeth wong lagi gentlewoman ngaku ngan pak wa umno...
Yg islam2 atas tu seorang pun tak ngaku...
Tapi salahkan umno...
Tahap bengong cam cakap ustaz rempit tu...
Umno parti sekular... Yg banyak2 buat masjid tu wat pe...
Jawi jakim tu wat pe..
Tahap bahlol tol puak2 nie....

Anonymous said...

Aku tetap undi bn... ade yg ko x puas ati ke..??

atas pagar said...

Ade aku kesah..?? Bn dr dlu kini & selamanye.. sori.. komen sampah ko ni x jln daa.. try lg smpai ko pnt...

Vecests said...

video stopa ali bahagaian 2 >> http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/video-mustafa-ali-bahagian2-ke.html

Anonymous said...

Surat palsu tsb telah sampai di melaka. Aku di ayer keroh. Depa dok bg dr rumah ke rumah. Buat keje bodoh tol puak2 ni.

Anonymous said...

Sekiranya ditunjukkan bukti kepada Sheikh Yusof Qaradawi bahawa Anwar adalah seorang peliwat/penzina tegar, tak mungkin ulama ini akan menyokong Anwar.

Anonymous said...

qardawi ini ulama apa, kalau sheikh islam termashor tentu dia selidik siapa anwar, qardawi ni ulama macam nik aziz, ulamak boleh di kotak katik penipu nombor satu malaysia,,, boleh percaya ke ulama macam ni, orang melayu jangan di perbodoh bodohkan oleh tok arab,,ulama pondok kita lagi hebat ilmu ugama mereka,,

Anonymous said...

Cetak lah risalah tu berjuta pun rakyat tak kesah dan peduli kerana berita itu dibawa oleh orang2 yang pasik.zaman ni zaman moden risalah2 tak main lah itu semua fitnah belaka.tunjukan bukti sidang video dari ulama tu baru ambo cayo.....

Anonymous said...

kepala otak pak ang!

Anonymous said...

rakyat x lihat risalah rakyat yng cerdik akan lihat akhlak dan pekerti kita

Anonymous said...

Saudara April 27, 4.53pm.Saya pun belum dapat pastikan kesahihan surat tersebut (mungkin betul, mungkin palsu). Nampaknya saudara tidak mengenali ulama2 besar dalam dunia. Syekh Yusuf Al-Qaradhawi adalah salah seorang ulamak terkemuka dalam dunia Islam dan Arab di samping Shaikhul Al-Azhar, Mufti Besar Mesir dan Arab Saudi.Bukan bermaksud merendahkan ulamak pondok serta universiti di Malaysia, taraf beliau adalah amat tinggi untuk dibandingkan dengan ulamak2 kita sama ada dalam PAS atau UMNO. Nasihat ikhlas saya kepada saudara,di samping mengenali tokoh2 Barat dan tempatan, kenalilah jaguh ulamak di dunia Islam dan Arab. Jgn cuma kenal artis2, pemimpin2 dalam dunia Barat dan tempatan. Ayuh saudara, kita sama-sama keluar dari bawah tempurung!

Anonymous said...

PR terdiri drpd umat yg perasan islam dia bagus drp org lain. Pok n.ajis overly overated...pdhal dia biasa2 je lebih sikit ilmu uslam dia dpd aku...BN lg islamic.

azlan aini said...

Aku tetap undi ubn kerana pas terlalu bebal...