Tuesday, April 16, 2013


Saya membuat satu analisa berdasarkan pengalaman dan pengetahuan saya di dalam bidang perfileman semenjak 1990. Analisa ini saya buat tanpa membuat perbandingan dengan foto mana-mana individu.

Sample yang saya terima ialah di dalam bentuk DVD dan saya dapati mutu rakaman audio dan videonya adalah di dalam keadaan baik. Suara boleh didengar dan difahami perbualannya.

Fa 14-1

Saya berpendapat video ini adalah satu rakaman yang telah dirancang dengan baik oleh individu atau kumpulan yang mempunyai pengetahuan asas tentang pencahayaan dan juga rakaman audio.

Saya berpendapat kamera ini diletakkan di satu sudut di sebelah bawah sebuah peti televisyen.

Fa 16-1 copy

Ini adalah satu pemilihan sudut yang bijak kerana perakam tahu pelaku di dalam video ini akan kerap menoleh ke arah peti televisyen, justeru wajah pelaku dapat terakam dengan sempurna.

Terdapat dua orang pelaku di dalam video ini. Seorang lelaki dan seorang perempuan. Walaupun hubungan diantara kedua-dua pelaku ini adalah tidak jelas, tetapi niat pertemuan mereka di dalam bilik tersebut adalah jelas, iaitu untuk melakukan hubungan seksual.

Durasi keseluruhan video ini adalah 11 minit 26 saat.

Saya telah membuat screenshot aksi-aksi di dalam video ini dan di failkan mengikut susunan dengan nama fail Fa 1-1 sehingga Fa 16-1. Saya juga membuat screenshot jarak dekat wajah pelaku dan dinamakan sebagai Fa E CU 1-2 sehingga Fa E CU 3-2. Screenshot dibuat menggunakan applikasi Grab oleh Apple.


Artikel selanjutnya, klik KICKDEFELLA



Pas tidak menolak kemungkinan penyebaran video seks yang didakwa mirip pemimpin tertinggi parti itu adalah berpunca daripada perbuatan sabotaj dalaman di kalangan pakatan pembangkang.

Masih ingat lagi dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Timbalan Presiden PAS ini pada 14 April 2013 ...

Mengapa Mat Sabu tidak menolak kemungkinan video seks lelaki mirip Setiausaha Agung PAS berpunca daripada perbuatan sabotaj dalaman di kalangan pakatan pembangkang ?

Ayat yang paling mudah difahami, Mat Sabu sebenarnya MENUDING JARI ke arah Anwar Ibrahim.


Rakaman 'Phonesex Mat Sabu dan Normah' ini WUJUD sejak Mat Sabu PERNAH menggelarkan Anwar Ibrahim sebagai 'AL JUBURI' pada awal tahun 1990an dahulu.

Mustafa Ali adalah di antara pemimpin PAS yang diketahui Anwar menerusi ‘PUAK-PUAK ERDOGAN PAS’ yang paling lantang dan tidak setuju dengan pelantikan Anwar sebagai Perdana Menteri, jika sekiranya PAS & Pakatan Rakyat berjaya menawan Putrajaya selepas PRU13.

Kejayaan Anwar Ibrahim MENGAIBKAN Mustafa Ali dengan pendedahan & pengedaran videoseks beliau bertujuan mahu menyamaratakan lagi imej PAS dimata orang Islam berkefahaman liberal & pluralisme ... bahawa PAS adalah sama dengan PKR, parti yang TIDAK SEHARUSNYA menjadikan isu perlakuan zina, homoseksual & biseksual dikalangan pemimpin-pemimpin mereka sebagai ISu MORAL.

Anwar mahu menjadikan Pakatan Rakyat BERBEZA dengan gabungan parti politik dalam BN ...

Ketua Umum PKR ini ISU MORAL tidak harus dijadikan HALANGAN dan LIABILITI kepada mana-mana politik pembangkang kerana ianya merupakan antara perlakuan-perlakuan yang harus dihalalkan, dengan kata lain ... 'MATLAMAT MENGHALALKAN CARA'

Rakyat jangan rasa pelik jika TIADA SEBARANG TINDAKAN DISPLIN yang akan dikenakan PAS terhadap Mustafa Ali ...





11 comments:

Anonymous said...

ada sesiapa yg tinggal dekat umah Setopo?? pi amik gambar spender yg di sidai di ampaian....kita buat bandingan... sama tak dengan spendar yg size xxxl tu????

Anonymous said...

Bro !!!

Dia pakai metaliti Pendubur tegar lah.. Spender Putih XXXL semua bini dia simpan dan yg di sidai tu semua nya SPENDER HIJAU LAMBANG PAS DAN BERSAIS S.

Sama dgn si Jijah simpan Omega!!

Undi Pakatan Ranjang sama dgn undi pemantat Nonok Haram dan Dubur!!

Anonymous said...

Puak PAS kongkek haram mana nk mengaku. Dlm bnyk perkara parti yg bkn menjaja agama lg bule dipercayai. N Ajis & konco2 nya mmg sesat lg mnyesatkan. Hanya org dungu & mau didungukan shj mmbiarkan diri mereka disesatkan. Tiada beza nya NAjis dgn Ustz Ashaari Arqam. Mati dlm kesesatan wp pengikut mereka menobatkan mrk sbg ahli jannah. Kami melihat dgn kesian tnpa bule berbuat apa2 krn sbrg teguran tiada akan didengari

Anonymous said...

Kepada puak fuckatan, sahut la cabaran ini kalau ade kalangan mereka yang masih bertelor. Buat satu video seks dimana pelakunya adalah Najib dan Altantuya yang berdurasi selama 1.00 minit. Kalau anda berjaya meyakinkan rakyat dengan video seks berkenaan sekaan wajah, rupa bentuk susuk Najib, aku akan isytiharkan diri sebagai pejuang Pakatan Rakyat. Amacam, ade jantan yang bertelor tak dalam fuckatan ni...???

Gombug said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

kedailelaki said...

JOM KLIK DISINI
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/11dcWl8

- Tambah saiz zakar -
- Tambah Nafsu & Stamina -
- Pewangi Khas Lelaki -
- Keraskan zakar | penis -
- Zakar Sihat -
- ingin panjangkan zakar

JOM KLIK - LIHAT PRODUK < TERBAIK >
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/ZXH69l

Anonymous said...

Nabi saw berkata dalam hadis sahihnya, “Ampunkan antara kamu hukum hudud,sesungghuhkan kesalahan hudud yg sampai kepada ku menjadi wajib”.Nabi suruh ampun bukan jalankan hudud.Jangan report kepadanya,selesai diperingkat kampung atau wilayah sahaja,guna takzir iaitu hukum adat yang di persetujui oleh semua.Takzir juga hukum fekah Islam.Kalau tak ada hukuman terus jenayah akan meluas.Pemimpin pun tak boleh suruh mahkamah buat hukum hudud ini kerana nabi suruh ampun.Pada zaman nabi berlaku hukum hudud kerana orang membawa kes hudud itu kepadanya walau nabi suruh ampun.Jadi salah orang yg mereportnya kepada rasulullah yang menyebabkan hukum yg berat yang di suruh ampun nabi saw itu berlaku pada baginda..Saiidina Ali kw berkata “ada suruhan alquran di mansuhkan oleh hadi.Ada pula nabi lakukan setiap hari tetapi tak ada pula dalam quran”.Walau pun quran ada hukum hudud ini,namun cara perlakuan hudud ini kenalah lihat cara rasulullah saw lakukannya.saperti sembahyang.Ada suruhan dalam quran,namun cara perlakukannya mesti drujuk kepada perbuatan nabi,iaitu cara sujud rukuknya.Jika di kir aquran sahaja tanpa hadis nabi tentu kita tak atu solat sekarang ini.Ini kerana perbuatan nabi saw adalah tafsiran kepada alquran itu sendiri.Jadi kalau telah nabi saw suruh ampunkan hukuman hudud, kenapa pula hendak di jalankan ?.Pas ini ajaran sesat. Nabi saw bersabda dalam sahih bukhari-muslim “kami nabi2 tidaklah kami di lantik menjadi nabi melainkan kami gembala kambing”-gembala kambing maksudnya orang biasa,tanpa kekuasaan politik.hakikat kerasulan adalah agama itu sendiri dan tidak yg lain.kerana itu hampir semua nabi tak ada kuasa politik.cuma 5 dari 25 rasul ada kuasa politik,itu pun bukan mereka tuntut.semuanya kebetulan belaka..Kerana gagal mengikuti jalan rasul2 dalam menegakkan agama,maka parti agama menjadi sesat,apabila merebut kuasa menggunakan agama yg tidak di lakukan oleh sebarang rasul.Kuasa politik 5 orang rasul itu adalah berasingan dgn agama mereka.pas pula itulah politik dan itulah agama mereka.ahli pas takkan faham hukum hudud ini.dan semua hukum allah dengan betul sehinggalah mereka di beri pertunjuk oleh allah itu sendiri. Dalam hadis sahih bukhari-muslim nabi saw bersabda ‘Iza buyi’al khlifataini faqtuilul akoro minhuma”.Ertinya “apabila dan dua khalifah (peminpin utama)yang di bai’at (di akui) maka bunuhlah yang terakhir dari keduanya”.Apabila ada dua pemimpin yg berebut kepimpinan hendaklah yeng terakhir,ia itu yg baru timbul di hapuskan,jangan di sokong.Bunuh adalah pada zaman dahulu,kerana pada zaman dahulu kuasa politik di perolehi dgn cara berperang.Tetapi zaman ini dgn cara undi.Bunuhlah pemimpin yg kedua itu dgn cara mengundi pemimpin yang pertama yang sedang berkuasa.Itulah makna bunuh pada hadis di atas bagi zxaman dan tempat ini.Hadis ini dan hukum hudud sebenar tidak di baca di pentas ceramah pas kerana jika di keluarkan orang ramai akan meninggalkan pas yg memang timbul selepas umno dan menjadi puak yg kedua.atau yg terakhir yg nabi saw suruh bunuh mereka..Dan tidak lagi berjuang hukum hudud bersama ulama pas kerana nabi suruh ampun hukum hudud macam Umno.BN lakukan sekarang .Apa yang yang budak2 mentah pas ini belajar agama pun tak taulah.Takada ilmu ,atau ada sedikit sangat ilmu hingga tak faham mana satu politik mana satu agama.Tak faham hukum hakam dgn sempurna.Betullah kata dr Mahathir bukan sahaja orang bukan Islam tak faham agama Islam,malah orang Islam pun tak faham agama Islam ini-Ahli BN.

Anonymous said...

Peminpin2 umno ni pun temberang juga,nak jaga agama dan bangsa negara.Tetapi sekolah2 agama rakyat tak dapat bantuan sepatutnya.Ramai pelajar sekolah agama rakyat ini berhenti sekolah berpindah ke sekolah menengah biasa kerana ibu bapa meraka tak cukup wang membayar wang yuran tahunan yng mencapai lima enam ratus ringgit setahun atau lebih.Kerana kebanyakkan pencinta pelajaran agama dalah terdiri dari anak2 orang kampung yang miskin2 belaka.Tidak seperti oramg2 elite mereka memberi pelajaran ademeik yg bukan agama sahaja kepada anak2 mereka bagi menjamin ke duniaan yang terang benderang.Patut di ingat Hamid othman,Elmuhammadi,zainal abidin abdul hamid dan semua ustaz2 umno dan juga pegawai agama seluruh malaysia adalah datang dari sekolah2 ini.Tetapi umno pandang sepi pada sekolah2 ini.Buat apa ada uia dan universiti islam bangi,kuzza di tubuhkan kerana pelajar2 di sini adalah semua datang dari sekolah2 agama rakyat.semua ulama dan khadi dan mufti2 seluruhnya adalah datang dari sekolah2 ini.mana ada mufti atau khadi dari sekolah menengah biasa.cakaplah nak jaga bangsa cukuplah jangan cakap nak jaga agama,5 juta ringgit kepada persatuan artis,penyanyi,berapa yang sekolah agama dapat…..?.Sekolah2 agama rakyat ini begitu daif.Tak ada guru2 akedemik yng terlatih saperti sekolah menengah biasa.tak terfikir dari umno untuk bantu dari segi wang atau tenaga pengajar.Sekolah cina,india dapat semua staf dari guru besar hinggakan jaga malam di biayi oleh kerajaan federal.Sedangkan di sekolah agama rakyat ini semuanya melayu,keling pun tak ada.sedangkan umno sangat kuat semanagt melayu.Sedangkan untuk dapat ilmu agama sepatah dua org2 umno juga mendengar belajar dari ulama atau guru2 yg datang dari sekolah jenis agama rakyat ini.Apa jenis orang umno ini pun tak tau jugalah.cakap saja berjuang untuk agama barangkali.Kalau pas menggunakan agama untuk dapat kuasa dan adalah sah sesat,peminpin2 umno ini barangkali berbohong dengan mengatakan berjuang agama dan mereka ini juga ada nilai sesat juga kerana berbohong memperjuang agama tetapi tak berjuang agama pun,cuma cakap sahaja.mereka ni pun macam org Pas juga cakap saja berjuang agama tetapi lain yg di tujunya.Kalau org2 melayu betul berjuang agama semua bangsa di malaysia telah memluk islam macam zaman nabi dan sahabat.Tak berjuang agama tak apalah,tapi jangan cakap berjuang agama.Allah sangat marah orang bercakap apa yg dia tak buat.Ini termasuk pas dan umno atau apa juga parti.Sila rujuk ayat quran.-Ahli umno.BN.

Anonymous said...

Oklah ambo nak tanya.......sepanjang umno perintah malaysia,berapa masjid yang dibina..cantik selesa dan apabila ambo masuk,selesa sembahyang,ada kelas agama mengikut hari......kita bebas mengadakan aktiviti keagamaan.....bukan menentang,contoh perarakan moulidul rasul baru2 ni dipenang.....ada sekolah tahfiz,sekolah pondok,ada orang kacau.malaysia adalah tempat yang paling tenteram untuk kita buat amal......baru2 ni ada orang halang mengaji quran sebelum sembahyang subuh......itu angkara sape....bn ke.walaupun sek agama r tidak dipedulikan tapi yang lain ambo respek,ambo dengar ada sek agama rakyat diguna sebagai platform membenci kerajaan,wallahuallam.pas sekarang berpeluk dengan dap.....lepas tu cita2 nak tubuh negara islam,undang2 islam....boleh ka,dap cakap langkah mayat aku dulu,habis mcm mana

Anonymous said...

berapa orang y.b atau ketua jkk pas atau umno yg selalu sembahyang jemaah dalam mesjid itu.Ugama bukan buat mesjid saja.Ugama kena juga amal di dalamnya.Dalam mesjid itu.Langkah mayat kepala hotak apa.Ini bukan perang. ini demokrasi.Ini bincang sikap orang Islam yg mendabik ada berjuang agama,tetapi sebenarnya tidak pun.Sebab itu demo cakap jangan cakap berjuang agama atau tak berjuangnya.Cakap berjuang untuk yg kita berjuang cukuplah.Siapa cakap sekolah agama rakyat jadi sarang parti.banayk pondok sokong kerajaan,tapi keaadaan sekolah pondok itu mcm zaman jep[un.Mu apa tau,mu tak gi tengok.Gi temgok ddudk dalam tu lama2 ,baru mu tau,mcm mana umno juga tipu mu yg kata mereka tu berjuang agama.Jkk tk pernah jumat pun ramai.main nombor ekor.Inikah berjuang agama.Orang yg berjuang agama amalnya juga,bukan cakap sahaja.Beri duit buat madrasah mesjid tak cukup.Kalau buat mesjid taka ada orang di dalam atau amat kurang alamt umat islam akan musnah.Mu baca hadis ni, "Apabila quran di perindah cantik dan mesjid di hiasai dengan indah (mcm mu kata)mka umat islam kan musnah.Kitab qiran elok tyak baca,tak ikut,tak amal dam mesjid indah tadak jemaah dalamnya atau amat kurang maka ,ketika itu umat islam akan musnah.Sebenarnya umat islam telah lama musnah.Mu bukan sedar.Barat,Russia bunuh,bakar rogol,halau orang Islam apa mu dapat buat.Apa o.i.c dapat buat.apa negara islam dapat buat.Mu pikirlah.Tak berjuang agama tak apa lah.Tapi jangan cakap bertjuang agama.allah marah orang kata apa yg mereka tak buat.Semua wakil rakyat cakap bertjuang agama,pas dan umno,keadilan sebenarnya mereka tak berjuang agama pun.Tak percaya mu tanya allah sendiri.Istikharah.baru mu tau ini org melayu mcm mana,umat islam sekarang mcm mana.Bnatulah sikit sekolah agama rakyat,pas pun tak apa ,mereka umat islammelayu.Buat apa cakap semangat melayu,befjuang agama kalau tak mau tolong sekolah agama rakyat melayu.Sekolah itu jangankan cina,hindu,keling pun tak ada.semua melayu mcm mu.Tak tolong tak apa ,jangan cakap berjuang untuk agama dan rakyat.Ckap lah apa2 yg merka perjuangkan.mereka sendiri lebih tau apa yg mereka perjuangkan.

Anonymous said...

Nabi saw berkata dalam hadis sahihny, “Ampunkan antara kamu hukum hudud,sesungghuhkan kesalahan hudud yg sampai kepada ku menjadi wajib”.Nabi suruh ampun bukan jalankan hudud.Jangan report kepadanya,seslesai diperingkat kampung atau wilayah sahaja,guna takzir iaitu hukum adat yang di persetujui oleh semua.Takzir juga hukum fekah Islam.Kalau tak ada hukuman terus jenayah akan meluas.Pemimpin pun tak boleh suruh mahkamah buat hukum hudud ini kerana nabi suruh ampun.Pada zaman nabi berlaku hukum hudud kerana orang membawa kes hudud itu kepadanya walau nabi suruh ampun.Jadi slah yg mereportnya kepada rasulullah menyebebkan hukum yg berat itu berlaku pada zaman nabi saw.Saiidina Ali kw berkata “ada suruhan alquran di mansuhkan oleh hadis”.Ada pula nabi lakukan tetapi tak ada dalam quran.Walau pun quran ada hukum hudud ini,namun cara perlakuan hudud ini kenalah lihat cara rasulullah saw lakukannya.Kerana perbuatan nabi saw adalah tafsiran kepada alquran itu sendiri.Jadi kalau telah nabi saw suruh ampun kenapa pula hendak di jalankan ?.Pas ini ajaran sesat. Nabi saw bersabda dalam sahih bukhari-muslim “kami nabi2 tidaklah kami di lantik menjadi nabi melainkan kami gembala kambing”-gembala kambing maksudnya orang biasa,tanpa kekuasaan politik.hakikat kerasulan adalah agama itu sendidrei dan tidak yg lain.kerana itu hampir semua nabi tak ada kuasa politik.cuma 5 dari 25 rasul ada kuasa politik,itu pun bukan mereka tuntut.semuanya kebetulan belaka..Kerana gagal mengikuti jalan rasul2 dalam menegakkan agama,maka parti menjadi sesat,apabila merebut kuasa menggunakan agama yg tidak di lakukan oleh sebarang rasul.Kuasa politik rasul adalah berasingan dgn agama mereka.pas pula itulah politik dan itula agama merek.ahli pas takkan faham hukum husud ini.dan semua hukum allah dengan betul sehinggalah mereka di beri pertunjuk oleh allah itu sendiri. Dalam hadis sahih bukhari-muslim nabi saw bersabda ‘Iza buyi’al khlifataini faqtuilul akoro minhuma”.Ertinya “apabila dan dua khalifah (peminpin utama)yang di bai’at (di akui) maka bunuhlah yang terakhir dari keduanya”.Apabila ada dua pemimpin yg berebut kepimpinan hendaklah yeng terakhir,ia ituyg baru timbul di hapuskan,jgn di sokong.Bunuh adalah pada zaman dahulu,kerana pada zaman dahulu kuasa politik di perolehi dgn cara berperang.Tetapi zaman ini dgn cara undi.Bunuhlah pemimpin yg kedua itu dgn cara mengundi pemimpin atu puat pertama ,Itulah makna bunuh pada hadsi di atas bagi zxaman dan tempat ini.Hadis ini dan hukum hudud sebenar tidak di baca di pentas ceramah pas kerana jika di keluarkan orang ramai akan meninggalkan pas yg memang timbul selepas umno dan menjadi puak yg kedua.atau yg terakhir yg nabi saw suruh bunuh mereka..Dan tidak lagi berjuang hukum hudud bersama ulama pas kerana nabi suruh ampun hukum hudud macam Umno.BN lakukan sekarang .Apa yg yg budak mentah belajar pun tak tau.Takada ilmu ,atau ada sedikit sangat ilmu hingga tak faham mana satu politik mana satu agama.Tak faham hukum hakam dgn sempurna.Ahli BN.
Reply