Saturday, April 13, 2013

Ini lelaki MIRIP Saya, Hanya 99.99 Peratus, Lagi 0.01 Peratus Untuk Buktikan Lelaki Itu ADALAH SAYA - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS



Kadangkala jawapan dan kenyataan dari tuan punya badan LEBIH SIGNIFIKAN dari kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan oleh makhluk-makhluk PAS yang lain ...


Kata Hadi, beliau sendiri tidak percaya lelaki itu adalah pemimpin PAS sebagaimana yang didakwa oleh beberapa blogger.

"Teruskanlah sebarkan video itu. Ia hanya akan menguatkan parti apabila orang ramai mengetahui yang ia adalah tidak benar," ujar Hadi sambil menyeru para penyokong PAS agar mengadakan sembahyang hajat.

Sementara itu, Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa meminta pihak berkuasa menyiasat penyebaran video berkenaan.

"Biar pihak polis siasat. Kami sudah lali dengan isu sebegini, kita sudah tidak peduli. Saya beranggapan apa jua skandal yang didedahkan kini adalah bermotifkan politik,” katanya.

Seorang lagi Naib Presiden, Salahuddin Ayub menyifatkan rakaman video tersebut sebagai politik kotor, terutamanya ketika hampir kepada tarikh pilihan raya umum ke-13.

“Ia merupakan tindakan tidak bertamadun yang dilakukan oleh pihak yang terdesak dengan menggunakan taktik kotor seperti ini.

Sementara itu, Pesuruhjaya PAS Terengganu Abdul Wahid Endut berkata rakyat Malaysia sepatutnya lebih matang dalam berpolitik daripada menggunakan taktik lama.

Musuh politik tidak sepatutnya menyentuh hal peribadi…fokus kepada polisi. Saya bimbang dengan suasana politik tempatan sekiranya taktik seperti ini terus digunakan,” katanya. - MSTAR, 12 APRIL 2013



GWM setuju 150 peratus setiap kenyataan yang dikeluarkan keempat-empat makhluk PAS diatas. Kita sebenarnya perlu bersetuju ...

1) Hadi Awang seru diadakan SEMBAHYANG HAJAT setiap ahli dan penyokong PAS.
2) Husan Musa mahu SIASATAN dilakukan ke atas PENYEBARAN rakaman video mirip Setiausaha Agung PAS itu.
3) Salahuddin Ayob sifatkan rakaman video mirip Setiausaha Agung PAS sebagai TAKTIK KOTOR.
4) Abdul Wahid Endut sifatkan rakaman video mirip Setiausaha Agung PAS dilakukan oleh MUSUH POLITIK.

Empat 'keywords' diberikan dengan nyata dan tepat ... SEMBAHYANG HAJAT, SIASATAN PENYEBARAN, TAKTIK KOTOR dan MUSUH POLITIK. Cuma perlu diberikan satu lagi penambahan, kriteria yang amat dan cukup penting.

SIASATAN TERHADAP PENGELUAR DAN PERAKAM adegan seks Setiausaha Agung PAS ... Ini yang lebih penting kerana GWM cukup yakin akhirnya PETUNJUK akan menjurus kepada PKR dan Anwar Ibrahim. Guaranteed !

Namun agak aneh, aneh dan aneh ...


Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai video lucah terbaru yang diedarkan sejak malam Khamis dan menyerahkan perkara itu kepada peguamnya untuk tindakan lanjut.

"Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan oleh Harakahdaily.com versi bahasa Melayu. - MSTAR, 12 APRIL 2013



Mengapa Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali mengambil sikap berdiam diri ?

Seharusnya Mustafa Ali TAMPIL DENGAN PENUH KEYAKINAN bahawa bukan beliau yang dimaksudkan sebagai lelaki miripnya. Mustafa Ali sepatutnya MENAFIKAN lelaki yang hebat mengasak janda anak dua ini adalah beliau.

Yang peliknya, keempat-empat makhluk PAS di atas menjadi JURUCAKAP bagi pihak Setiausaha Agung PAS itu. Apakah Mustafa Ali sudah HILANG KEYAKINAN terhadap diri sendiri sehingga memerlukan keempat-empat makhluk PAS bercakap bagi pihaknya.

Sikap BERDIAM DIRI dan tidak mahu MENAFIKAN bahawa bukan beliau lelaki yang sedang mengasak janda beranak dua tersebut sebenarnya LEBIH MENGGOYAHKAN pendirian ahli dan penyokong parti, walaupun terpaksa dengan 'hati kering dalam basah' mengatakan semua ini adalah perbuatan UMNO.

Kita percaya dan cukup yakin ... PKR dan Anwar Ibrahim adalah DALANG SEBENAR sebagai PERAKAM, PENGELUAR dan PENYEBAR utama adegan seks Setiausaha Agung PAS itu.





24 comments:

Anonymous said...

Muka dan body Musapa Ali ni unik.. tak ada duanya dlm dunia ni! Aku amat yakin 100% yg lelaki tua perut buncit berambut putih itu adalah dia!
Bertaubat le.. jangan nak tuduh2 org lain pulak!!

Anonymous said...

jam pun sama,tgk

Anonymous said...

Senjata pkr sebenarnya video ni... hidung kena cucuk jarum. Ni la padah nya kalau jarum tu di cabut....

Anonymous said...

huhu könspirasi ni

fairuzhafeez said...

Baguslah buat begini. Lagi banyak liabiliti UMNO. Lagi terserlah kredibiliti PAS.

Siap nak tuduh PKR pula yg buat. Hmmm ... bertaubatlah ...

raismazzadam said...

sepatunya Stopa tak mendiamkan diri dan serah pada peguam...sebaliknya menjunjung kitab suci AL-QURAN..ITUPUN KLU BERANI TANGGUNG AKIBATNYA..UNTUK AHLI ISLAM PAKATAN RAKYAT BUAT SEMBAHYANG HAJAT DAN TERIMA BALASAN YANG DIBERIKAN DAN TIDAK MENYALAHKAN PIHAK UMNO..

Anonymous said...

Fairuzhafeez,
Memang bagus lah,orang macam sdr ini memamng dah ditutup olih ALLAH hati untuk menerima perkara yang batil.Pakailah lah otak sikit,siapa punya kerja kalau tidak orang yang rapat dengan dia,bukan semua yang di sekelilingnya taat kpd beliau.UMNO tidak ada masa nak buat kerja saperti ini.Kerja kerja bangang dan keji ini hanya dilakukan olih orang yang paling hampir dan berkepentigan di dalam satu satu organasasi atau PHD.Kredibiliti PAS dah lama merundum sejak berkawan dan diperkudakan olih DAP sampai ke peringkat istilah ALLAH dibenarkan dipermain olih sekutu.Orang PAS sekarang ini memang telah diindokrinate supaya tidak membantah terang-terang terutama akar umbi,tapi di dalam hati kecil mereka memberontak,tidak mustahil mereka akan membuktikan di peti undi secara senyap.Salam.

Anonymous said...

ekekkekekkek... kote kemetot dia yg sedap membalun org lain jugak yg salah.. ishkkkk xpaham gua sikap pencacai PAS PIS PUS nih... xmahu aku org camni jadi pemimpin..tuh pasai lenkali jgn asyik nak cari salah org..satu hari silap dan aib kita yg terselak....kan dah diam xbole nak kata apa2..setakat kata 'no comment, saya serahkan peguam saya' apa kes..dan lagi peribahasa Melayu berani kerana benar dan takut kerana salah tuh mmg masih releven....perangai sama aje cam Al-Jub, patutnya kalau org biasa dan kalau kita xsalah, perkara pertama yg kita akan cakap bila ditanya tentulah kita akan sedaya upaya menclearkan situasi...maruah beb!!!

Anonymous said...

huhu takbir!takbir

Anonymous said...

Totok tul hang ni

Anonymous said...

Fairuzhafiz

tul lh hang ni buta mata..buta hati..buya tuli adakah berzina yerserlah kredibiliti? maharaja lawok mu ni...

Anonymous said...

kalau ulamak tersuhur pas telah meninggalkan pas dan menyeru menyokong PM tentu beliau telah memikirkan baik buruknya.

Anonymous said...

Saya sokong Haji Hadi. lakukan Solat Hajat untuk mengetahui kebenaran yang hakiki. Moga moga makin banyaklah terbongkar kemaksiatan yang dilakukan oleh mereka yang terlibat!

Anonymous said...

Harap peguam2 UMNO mengumpul setiap statement oleh pemimpin pembangkang yang mengatakan ini kerja UMNO tanpa bukti dan bersedia untuk menyaman mereka selepas pilihanraya nnt.. UMNO mesti ada integriti dan bersedia mempertahankan parti dari terus difitnah..200juta ada bran..huhu

Anonymous said...

Dunia dah nk kiamat.. Fitnah menjadi bahan mainan harian. Buat tuduhan pd seseorang, then suh junjung alquran bersumpah... Ni yg dikatakan agama menjadi alat mainan. Wahai manusia... Kembalilah pd ajaran Islam sebenar2nya.. Selamatkan diri kamu dr bahan bakar api neraka.....

Anonymous said...

Buat saudara Fairuzhafeez.. nama sedap tp guna ayat pun x betul.

kau ni spesis mata kat tengkuk pe ke?
tetiba je nak tuduh UMNO. bagi statement bagi bukti sekali.. amacam.

bidalan Melayu ada mengatakan " kalau takut dilambung ombak jgn berumah di tepi pantai"! Dalam dunia politik musuh yg paling kita takuti adalah rakan baik kita, hoi pleaselah. Yg tau kote kau kecik, bini kau! haha.

Dah org tunjukkan akhlak dan peribadi yg buruk pemimpin kau , nilaikan jelah sipelakunya. Baik kau salahkan katil tu, kesian lah kau ni.. mental retard pe ke kau ni?

CSI Fan

Anonymous said...

haha konspirasi demi konspirasi.Takbir!takbir!

Anonymous said...

Bulan video dan gambar prono arahan ?? Haa.. Haaaaa tak lama kuar crita lain ler plak..

Anonymous said...

Istilah ALLAH tu bukan ker tanggung jawab pemerintah ndak lulus ke idak penggunaan nya?

Anonymous said...

xberani nyer

Anonymous said...

Ni lg stu pecacai pr yg bngang hg pi lh kt milo suam syok sndri smua slah kerajaan

Anonymous said...

cita lim kit malam plak.hahaha

Anonymous said...

Puak mana yg mulakan dulu suruh orang besumpah bagai sebelum ni..org yg disuruh besumpah smu brani bsumpah tapi bila kena puak totok dia trus kata bsumpah junjung al quran jd bnde xelok..dasar munafik..

Anonymous said...

Itulah kalau dia benar mesti tegas dan kuarkan kenyataan kemudian baru suh peguam urus plak.