Sunday, May 1, 2011

20 comments:

Anonymous said...

PATUT NIK AJIS BAERSYUKUR KERANA SEMBAHYANG HAJAT KAT STADIUM TEMPOH HARI...DAH MAKBUL....LEBIH BAIK ...
DI DUNIA DARIPADA MATI-MATI SOKONG ANWAR...
KALAU BENAR ANWAR PENZINA DAN PELIWAT...PAYAH PULA NANTI...NO...
...TUDUH TUDUH BN KONSPIRASI ADA BUKTI / SAKSI 4 ORANG KE...NICKY...
JANGAN MEMFITAH...MEMFITNAH LEBIH BESAR DOSA DARIPADA MEMBUNUH...BETUI KE PAK ULAMAK PAS...

Indah Kirana said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hati yang tidak bersih akan sentiasa takut pada kebenaran kerana kepentingan politik dan imej 'kasyaf' yg cuba dipamerkan meleset.

Si Nuar adalah idolanya.

Anonymous said...

AKU LEBIH PERCAYA CAKAP ULAMAK !!

BETUL ITU KERJA UMNO,,

NIK AJIS CAKAP TU PUN SEBAB UMNO YANG SURUH ...

MalaysiaKini said...

bukti baru,p/s:papa gomo sila post di blog anda untuk dissebar kanhttp://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/gempar-gambar-anwar-ibrahim-bersama.html

MalaysiaKini said...

bukti baru,p/s:papa gomo sila post di blog anda untuk dissebar kan
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/gempar-gambar-anwar-ibrahim-bersama.html

Anonymous said...

Kesian.......Idola seorang Tok Guru adalah Anwar Ibrahim. Jelas Tok Guru tidak bijaksana, "Not Wise"..dengan Ilmu yang begitu tinggi tapi masih tidak tahu membezakan antara kaca dengan permata.

Nik Aziz nampak dan bayangan segala kemungkaran adalah kononnya dari UMNO, Amat Malang sekali Nik Aziz tidak nampak langsung SATU PUN Kebaikkan UMNO atau pun mengakuinya walaupun bila Najib turun ke Pantai Timur, Nik Aziz turut mengendeng sama....

rahim said...

Macam Nik Aziz ni dah sampai masanya untuk berundur..makin lama makin dicemuh dan bukan dipuji..Dulu dia seorang yang dihormati dan dikagumi tapi bila dah jadi isu2 sejak kebelakangan dia dan ditarik untuk masuk kedalam satu kancah cemuhan yang mana sepatutnya seorang yang bertitle tok guru dah makin hilang.

Sepatutnya dia harus makin kuat dengan laluan2 ke akhirat. Perjuangannya meletak Islam sebagai jalan yang benar makin hilang.

Anonymous said...

sebagai seorang muslim yang teraniaya, untuk membersihkan diri dan membuktikan bahawa dirinya tidak bersalah, salah satu kaedah yang diamalkan olih ulama terdahulu ialah mengamalkan sembahyang hajat dan bacaan yasin dengan setiap kali dibuat seramai 40 orang. ianya dibuat selama 40 malam berturut-turut. saya sarankan kepada sesiapa yang mahukan kebenaran dalam kekalutan ini mengamalkannya terutama kepada saiful, umi hafilda, ds najib dan terbaru eskay serta ds anwar dan lebih-lebih lagi kepada pemuja ds anwar. mohonlah agar allah musnahkan kebatilan dan tunjukan kebenaran dan menghukum mereka yang telah melakukan dosa besar iaitu menuduh seseorang telah meliwat, berzina atau tuduhan itu sekada fitnah semata-mata. ianya adalah khusus untuk kes yang melibatkan tuduhan kepada ds anwar olih saiful, umi hafilda, ds najib dan d eskay. saya sarankan kepada bloger pro kerajaan supaya menyampaikan kaedah ini kepada semua nama yang saya sebutkan tadi dan kepada bloger pro pembangkang.

Anonymous said...

KEPADA BARUA INI..

Anonymous said...

AKU LEBIH PERCAYA CAKAP ULAMAK !!

BETUL ITU KERJA UMNO,,

NIK AJIS CAKAP TU PUN SEBAB UMNO YANG SURUH ...
May 1, 2011 6:51 PM

ULAMAK ..TITLE MANUSIA BAGI...ULAMAK DUNIA...ULAMAK SEMBAHYANG HAJAT MINTA KEBENARAN..KELUAR VIDEO...HEHEE
....ULAMAK KEPALA HOTAK HANG ...PI BAGI JUBUR HANG KAT NUAR ...BIAR DIA BALUN..HEHEEE...TU DIA ULAMAK JUBOR....
TAK MASUK PAS PUN BOLEH MASUK SYURGA JUGA...
NABI SEBELUM WAFAT MENYERU PERPADUAN UMAT ...NICKY AJIS ...PECEHBELAHKAN UMAT...ITU ULAMAK...ULAMAK POLITIK...FATWA BIKIN IKUT SEDAP...

Anonymous said...

UMNO yang surau kote anuar naik pi masuk lubang amoi tu, haram jadah punya ulamak cakap sedap mulut saja, bukti dah terang-terang dengan akuan bersumpah lagi masih nak spin jugak, ni bulana ulamak islam tapi ulamak PAS yang berjuang untuk mendapatkan kuasa politik dunia saja, dia saja islam orang lain tak islam apa punya fahaman songsang ulamak ni....

Anonymous said...

BUKAN SAJA NIK AZIZ KATA UMNO TERLIBAT, BAHKAN RAKYAT MALASYIA PUN MEMANG KATA ITU ADALAH KERJA JAHAT UMNO...

UMNO NAK LAWAN SECARA SOLO DGN DSAI TAK JALAN, ABIH TU, BUAT LAH ISU BODOH!! PUN TAK JALAN JUGAK!

AKU LBH CAYA NIK AZIZ DR UMNO!

Anonymous said...

Dia tahukah apa yang dia cakap? Dia ingat semua orang macam dia ke? Selepas dijamu makan sedap-sedap dia pun sain....

Bekas Keadilan 1998 said...

Ini lagi tak Abis2 MEMPERtuankan Anwar ..
BAGI PUAK PAS DULU KAU JUGA KATA ANWAR TAK BERMORAL (AL-JUBORI) MACM2 FATWA KAU ORG KUARKAN SERANG ANWAR(ANUAR DLM UMNO) .. ADA KAU ORG BERIKAN 4 SAKSI ( KALAU TAK KAU ORG PUN WAT FITNAH ). SEKRG KAU ORG JILAT PULAK SI NUAR NI .. ORG PAS LAGI HEBAT WAT FITNAH .. PATUTLAH TAK BERAKHLAK HARAPAN LUARAN SHJ GAH

Anonymous said...

HEI....AKU RASALA...ORG TUA AZIZ NIH DIA TAK TGK FULL VIDEO PART 4..PART 4 FOKUS BETUL KAT MUKA...ISK...TLGLA SESAPE PROMOTE PART 4 UTK NIK AZIZ...DIA TAK TGK TU...AKU SURE SGT..

Anonymous said...

PAS ini macam lalang..mana yang boleh memberikan mereka keuntongan politik, mereka akan sokong. Sebab itu pendirian mereka tidak tetap.
PAS nie bukan boleh di percaya sangat, mereka juga manusia biasa macam kita semua. Tidak nampak pun Islam dalam perjuangan politik mereka malah mereka jual Islam pada DAPigs dengan harga yang sangat murah.

Anonymous said...

PAS ini macam lalang..mana yang boleh memberikan mereka keuntongan politik, mereka akan sokong. Sebab itu pendirian mereka tidak tetap.
PAS nie bukan boleh di percaya sangat, mereka juga manusia biasa macam kita semua. Tidak nampak pun Islam dalam perjuangan politik mereka malah mereka jual Islam pada DAPigs dengan harga yang sangat murah.

Anonymous said...

POlitik adalah iedeology.Ideology politik semuanya berlainan>Sebab itu di Malaysia banyak sangat politik yg tumbuh mcm cendawan.
Dari politik ,akan ada ekonomi.Ekonomi itu 'wang'.Akan ada beli membeli.Akan ada strategy.Akan ada menang dan kalah.Dan seterusnya akan ada fitnah memfitnah.
Pengundi di Malaysia akan dihargai bila masa dekat mengundi.Lepas mengundi,yg menang ada kuasa.pengundi akan di biarkan semula dan akan di cari balik selepas 5 tahun.
Sebagai pengundi,saya tak kisah siapa pegang kuasa asalkan tanggungjawab pemerintah mengambil berat apa keperluan rakyat.
menyediakan perkara asas adalah tanggungjawab pemerintah setelah menang.
Pengundi akan balik semula dan menunggu 5 tahun lagi untuk di beri pengiktirafan.
Inilah masaalah kita di Malaysia.
PAS perlu tepuk dada tanya selera..apa yg PAS dah beri kepada pengundi selain dari memfitnah sesama melayu yg juga pemerintah.
Kalau dah menang,berilah tanggungjawab yg dijanjikan.Yg kalah tu,diharap bekerja kuat untuk meraih hati rakyat dan bukan nya memfitnah..PAS lagi kuat memfitnah.Ini hakikatnya.

Anonymous said...

Hahahaha
Setahu aku ler..Nik Aziz ni hebat orangnya. Itu yang diberitahu la....

Dah beratus kali solat hajat, doa, takkan tak tak nampak lagi kebenaran? Aku yg jahil ni pun dah nampak akan kebenaran, Allah telah memakbulkan solat hajat yg mereka lakukan..kenapa mereka x nampak? heran aku. Atau buat2 tak nampak?

APA HUKUMNYA BILA KEBENARAN DAH JELAS, TETAPI MASIH LAGI MENAFIKANYA?....

Kebenaran macamana lagi yang mereka inginkan? Berat sungguh mereka ni...Tapi elok jugak lah...makin banyak solat hajat lagi bagus. Aku tak nampak pun puak yang mereka tuduh menggelabah? Nak kata Mahathir terlibat, aku tgk Tun cool aje, nak kata Najib? aku tengok cool jugak?..nak kata pemimpin2 UMNO lain...tak seorang pun gelabah?

Yang aku nampak, pemimpin PKR ngan pengikutnya yang kelam kabut? Separuh dari pemimpin PAS yang panas punggung?...korang tak nampak ker? Allah dah tunjukkan pun....

Terbaru...ada ka...org nak bersumpah, boleh pakat nak halang?..pelik aku...hahahahaha
Duk buat huru hara dalam masjid?..itu islam ka?.....

Berat Islam PAS nihhhh...
Setan mana dia orang pakat jadikan Tuhan ni?....
Aku ingatkan Al-Arqam jer yang teruk..PAS lagi teruk dari Arqam.
Nasib baik aku bukan AHLI PAS....

Anonymous said...

Banyak cakap tak guna...
Kita rewind balik masa lampau...kita biar pencacai PR jawab soalan2 di bawah ni secara jujurnya, tetapi 1000% tak akan ada yg jawab secara jujur, kerana kita tahu PR sebuah parti pukimak.

Soalan 1.

Semasa Anuar didalam BN/UMNO, Mat Sabu menuduh Anuar ada Aljuburi, Kenapa?

Dan sekarang mengapa Mat Sabu membisu?

Soalan 2.

Semasa Anuar di dalam BN/UMNO Karpal Sing menyatakan anuar adalah seorang Peliwat, segala bukti ada padanya, Kenapa Karpal tidak menunjukkan bukti tersebut?

Soalan 3.

Semasa Anuar didalam BN/UMNO ramai pemimpin PAS menyatakan Anuar adalah seorang yang korup, sekiranya menjadi PM akan hancur Bumi Malysia ini, tetapi sekarang mereka PAS beria-ia mempertahankan beliau, malah sanggup menjadikan beliau sebagai PM pula? KENAPA....

Cukup ler 3 soalan, banyak2 nanti makin merapu jawapan diterima hahahaha

Yang 3 ni pun banyak merapu dia org menjawab nanti....kah..kah..kah