Sunday, May 22, 2011

Hishammuddin Hussein sudah memberi 'hint' yang bakal membuatkan kerandut Anwar Ibrahim semakin mengecil!


Memang benar kata beliau, bukan tugas pihak polis untuk mendedahkan siapa yang balun 'China Doll'! Perlu ada pihak tampil untuk mendakwa dan membawa perkara tersebut ke mahkamah.


Persoalannya ... siapa yang berani tampil untuk membawa kes tersebut ke mahkamah? Mungkinkah Dato' Eskay dan Trio T yang mengheret Anwar Ibrahim ke Mahkamah? Atau ada badan NGO mahupun individu bebas berbuat demikian ... Ummi Hafilda barangkali!


Wan Azizah dan keluarga sudah terpalit dengan najis busuk ciptaan suaminya. Anwar Ibrahim semakin berpeluh ... semakin hari semakin sesak nafas beliau!




4 comments:

Anonymous said...

Sepatutnya digunakan peluang yang ada sekarang untuk membuat pendedahan sebab dah ada bukti video, kes liwat Saiful rakyat tak tengok dengan mata kepala. Jgn sampai isu dah basi dan rakyat dah bosan, bila didedahkan pun rakyat tak peduli lagi...baru padan muka!

TokAyah said...

Tahan dan tangkap sekarang haramjadah tu. Lepas tu keluarkan dia semasa sesi membela diri. JAngan sampai dia lari keluar negara. Lepas hukuman dah dijatuhkan? apa lagi? nak biarkan haramjadah tu bebas sementara tunggu rayuan? Lu pikir la sendiri. Kalau saya yang didakwa dalam kes ini SAYA YAKIN DAN PASTI SUDAH DIGARI,DITAHAN DILOKAP LALU DIBICARAKAN DAN HUKUMAN DIJATUHKAN MULAI TARIKH SAYA DITAHAN. LU PIKIRLAH PAK MENTERI OOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKECEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

zsk69 said...

Menteri ni cakap saja macam bagus... Value xde langsung. Sham nie sebenarnya hanya jaga diri sendiri, takut org cina x undi dia nanti di Sembrong.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI