Sunday, May 22, 2011

Hishammuddin Hussein sudah memberi 'hint' yang bakal membuatkan kerandut Anwar Ibrahim semakin mengecil!


Memang benar kata beliau, bukan tugas pihak polis untuk mendedahkan siapa yang balun 'China Doll'! Perlu ada pihak tampil untuk mendakwa dan membawa perkara tersebut ke mahkamah.


Persoalannya ... siapa yang berani tampil untuk membawa kes tersebut ke mahkamah? Mungkinkah Dato' Eskay dan Trio T yang mengheret Anwar Ibrahim ke Mahkamah? Atau ada badan NGO mahupun individu bebas berbuat demikian ... Ummi Hafilda barangkali!


Wan Azizah dan keluarga sudah terpalit dengan najis busuk ciptaan suaminya. Anwar Ibrahim semakin berpeluh ... semakin hari semakin sesak nafas beliau!




3 comments:

Anonymous said...

Sepatutnya digunakan peluang yang ada sekarang untuk membuat pendedahan sebab dah ada bukti video, kes liwat Saiful rakyat tak tengok dengan mata kepala. Jgn sampai isu dah basi dan rakyat dah bosan, bila didedahkan pun rakyat tak peduli lagi...baru padan muka!

TokAyah said...

Tahan dan tangkap sekarang haramjadah tu. Lepas tu keluarkan dia semasa sesi membela diri. JAngan sampai dia lari keluar negara. Lepas hukuman dah dijatuhkan? apa lagi? nak biarkan haramjadah tu bebas sementara tunggu rayuan? Lu pikir la sendiri. Kalau saya yang didakwa dalam kes ini SAYA YAKIN DAN PASTI SUDAH DIGARI,DITAHAN DILOKAP LALU DIBICARAKAN DAN HUKUMAN DIJATUHKAN MULAI TARIKH SAYA DITAHAN. LU PIKIRLAH PAK MENTERI OOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKECEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

zsk69 said...

Menteri ni cakap saja macam bagus... Value xde langsung. Sham nie sebenarnya hanya jaga diri sendiri, takut org cina x undi dia nanti di Sembrong.