Monday, May 16, 2011

"Angkatan Pemuda Keadilan AMK di lihat bertengkar dengan pihak polis ekoran ketidak puashatian pihak Polis membuat sekatan jalan ke perkarangan kompleks Mahkamah di Jalan Duta.

Para Penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tidak dapat masuk ke bilik perbicaraan kemudian menyantikan lagu 'ole ole' dengan lirik 'bebas, bebas, bebas, bebas, bebas Anwar, bebas Anwar' yang turut di selangi dengan "Reformasi Reformasi"

Laungan "Hancur Hancur Najib, Hancur Hancur UMNO" menjadikan perkarangan masuk Mahkamah Jalan Duta riuh sama sekali yang turut di selitkan lagi dengan laungan anti Utusan Malaysia" - KL POS
(Klik untuk laporan lanjut KL POS)


Gerombolan 'Pandikutty' PKR sudah mula membuat onar di Mahkamah Jalan Duta. Baik yang muda mahupun yang tua turut memperagakan aksi kurang matang seumpama haiwan di Zoo Negara.



Bagaimana pihak luar mahu menghormati kebebasan kehakiman di Malaysia jika 'haiwan haiwan pandikutty PKR' ini sudah menunjukkan sikap seumpama 'hooligan'!



Anwar Ibrahim memang bijak mencari suatu 'angle' bagi menarik perhatian media luar kononnya pihak polis akan bertindak kejam ke atas penyokongnya.

GWM cukup malu dengan sikap dan sifat 'Pandikutty PKR' ini. Macam tiada sahsiah diri!




11 comments:

whiteorange said...

PUNDEKKUTTY NI SPESIS TAK TAHU NAK BINA NEGARA BANGSA

SO RUNTUHKAN NEGARA BANGSA JADI AGENDA MEREKA UNTUK MEREBUT KUASA

CHINA DENGAN KELING CUMA PERALATKAN MELAYU MELAYU BANGANG PKR

TAK SEDAR SEDAR LAGI

Gelombang Wangsa Maju said...

PEDAS TU ANON 12.02 PM!

Anonymous said...

tu dia bangang2 melayu tak sedar diri dah buat hal. bila le mereka2 ini nak sedar????
GWM..
kita tak perlu malu kerana yg buat hal dan berperangai buruk itu adalah pengikut taksub 'Pandikutti' Anwar jadi dah memadai bagi orang luar menilai siapa yg bersikap buruk sebegitu. lama ke lamaan org luar pun akan jauh tinggalkan 'pandikutti' Anwar dan org2 gila PKR, PAS yg dh ingsing tu........biarlah mereka.
PM kita ada byk perkara penting negara yg nk fikir bukan nak layan keletah dan gelagat org gila...

Anonymous said...

nuar ni tahu hancurkan negara je tahu...nuar yang sedap dgn sauful tuduh bn , umno konfirasi,,,,sama dgn video sex sedap dgn cina doll kata konfirasi....bangang punya nuar

Gelombang Wangsa Maju said...

SETUJU DENGAN SAUDARA ANON 12.30PM & 12.31 PM!

Anonymous said...

aku tengok penyokong2 nuar ni macam takde keje lain.tengok muko satu2 entah ya entah tidak dia menyokong dgn iklas.entah2 jadi pak torot je..bodoh dan butalah katakan..apa yang korang perjuangkan tu goblok?pi lah buat kojo lain yang lebih berfaedah.

Anonymous said...

negara aman rakyat sejahtera TANPA si Raja Maksiat aljuburi

Anonymous said...

Memang perangai macam Haiwan sebab sama standard..

Anonymous said...

rakyat malaysia 20 juta. klau takt yang hadir 200ibarat batuk di angin lalu. tak memberi bekas pun. muka tak malu. tu mesti dah kena bontot dgn bapak babi sebab tu sokong gila-gila tu

Anonymous said...

Bagi idea tapi mencarut dan buat fitnah tak habis-habis....apa yg takut sangat dgn DSAI ni???...dulu kata DSAI tak ada apa-apa pengaruh utk menggugat BN....TAPI hari ni dengar nama DSAI pun dah jadi tak waras...maki hamun pulak PKR.
Kesian betul ....ini negara demokerasi...kita tunggu PRU13..dah jaga semua media dan harta kerajaan pun takutkan DSAI...takda kerja cetak dan sebar video lucah...bukan semua org bodoh ...guna akal ya...

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI