Tuesday, May 24, 2011


Ada kebenaran seperti yang diperkatakan oleh Dato Eskay 'Trio T'

Status emosinya kelihatan tidak stabil dan keutamaan serta agendanya tiba-tiba berubah. Dia menjadi pemimpin lemah disamping menghadapi pelbagai masalah peribadi.

Anwar perlu faham dalam kehidupan ini pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran - Utusan Malaysia

Pemergian Anwar Ibrahim bersama Sam Ketot dan CheguBard di Indonesia sebenarnya mengundang persoalan paling besar!



Video klip dibawah ini menjelaskan bibit-bibit bagaimana Anwar Ibrahim merancang untuk mengadakan demonstrasi dan provokasi secara besar-besaran.

Dan di Indonesia, ketiga-tiga pengkhianat ini telah bertemu dengan reformis dari Mesir untuk menghidupkan demonstrasi jalanan seperti yang berlaku di Mesir.



Bukti sudah ada didepan mata ... apakah pihak berkuasa dan KDN masih lagi mendiamkan diri!

6 comments:

Anonymous said...

Piiiiiiirahhhhhhhhhhhhhhhhh kemetot!
Kalau dapat dek pembangkang, percayalah negara ini akan jadi tunggang langgang mcm pemimpinnya jugak!

Anonymous said...

Rostrum dengan sam ketot, tinggi lagi rostum. Jangan harap lah. Tak kesampaian punya sebab undang2 negara kita tak sama macam Mesir.

Dengan utusan pun AMK gabra.

Anonymous said...

dahla pendek, hodoh, bodoh pulak tu..

Anonymous said...

tp bg akulah yg patut dibingaikan dlm kes ni 'org besar' kat KDN tuh..bkn ke ucapan sam kemetot ni bleh dikategorikn menghasut?..apa lg yg nk ditunggu oleh Menteri Amaran kita tuh..nk tunggu sampai dh betol2 berlaku gerakan menjatuhkan kerajaan di jalanan bru nk bertindak?..ataupun bila dh berlaku nak kene siasat dlu?..cuba korg imbas blek sejak dia nih jd menteri KDN apa kes yg dh diselesaikan sedangkan perkara sensitif telah byk berlaku..tindakan yg popular yg dilakukan ialah kita siasat dlu dan kemudian bg amaran..ntahlah..aku peninglah..takkn YAB xnmpk hal nih..selagi org lemah, lembab dan penaku msih dikekalkn di KDN nih alamat akan huru hara negara xlama lagi..tunggu dan lihat saja..

Anonymous said...

blog politik sebegini tidak sepatutnya menggunakan title wangsa maju...mati-mati aku ingat blog ni info wangsa maju

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI